ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El líder del PSPV de la Font de la Figuera cobrarà més que l’alcalde del PP dins del govern local després de no pactar amb Compromís

Cobrarà per una dedicació parcial del 50% mentre que l'alcalde la tindrà del 25%, encara que aquest assegura que farà més hores que el socialista però treballant “de manera altruista”
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 23, 2023
144 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

El PSPV amb quatre edils i Compromís amb dos sumen majoria absoluta a l’Ajuntament de la Font de la Figuera. Però la configuració definitiva del govern local mostra a un alcalde del PP i al PSPV amb dues tinences d’alcaldia, una d’elles més ben remunerada que l’assignació del propi alcalde popular.

Després de les eleccions municipals, es presagiaven unes dures negociacions de cara a la sessió d’investidura per les males relacions locals entre PSPV i Compromís. Però en funció del Pacte del Botànic reeditat des de València, s’establia que les forces signants de l’acord -PSPV, Compromís i EUPV- haurien de conformar govern d’esquerres en aquells consistoris on sumaren. No obstant això la falta d’entesa ha acabat amb el PP en l’alcaldia per haver sigut la llista més votada.

Dies després s’ha conegut que el PP ha repartit àrees de gestió per a tots els edils que conformen l’arc municipal -PP, PSPV, Compromís i Per la Font-, però els edils del PSPV han tingut una especial consideració, i més encara el número 3 de la llista municipal i secretari general local del PSPV, Mariano Férriz, que ha sigut nomenat tercer tinent d’alcalde i cobrarà més que el propi alcalde de la Font de la Figuera, Elio Cabanes (PP).

En xifres concretes els edils del PP, inclòs l’alcalde i la segona tinenta d’alcalde, cobraran 470 euros mensuals nets en concepte d’una dedicació parcial del 25%. Quant al PSPV els regidors, la primera tinenta d’alcalde (la que va ser la candidata socialista a l’alcaldia), i l’edil de Per la Font, rebran 400 euros per una dedicació parcial del 20%. I el tercer tinent d’alcalde (el secretari general local del PSPV) cobrarà 1.000 euros per una dedicació parcial del 50%. Queden fora de retribucions els dos edils de Compromís, entre ells el fins ara alcalde Vicent Muñoz malgrat gestionar també diverses àrees municipals.

Com a justificació a aquestes percepcions l’alcalde Cabanes ha afirmat que ha sigut cada regidor el que ha decidit individualment quina dedicació anava a tindre a l’ajuntament, i que el tercer tinent d’alcalde era el que més hores anava a dedicar. No obstant això l’alcalde ha matisat que ell encara li dedicarà més hores a l’ajuntament de les que marca la seua dedicació, però treballant “de manera altruista”.

Tags: admin Font De La Figuera

Lo + leído

La CHJ avanza la ampliación del cauce del río Magro a su paso por Utiel para evitar inundaciones como las de la dana

Evitar catástrofes como las inundaciones que sufrió Utiel durante la dana del 29-O es el…

Obri el Mercat de la Taronja de Castelló tots els diumenges i amb moltes novetats

El Mercat de la Taronja de Castelló ja ha començat i se celebra tots els…

Descubierto un tesoro arqueológico bajo el mar en la Vila Joiosa

La excepcional riqueza del patrimonio sumergido de La Vila Joiosa sigue aflorando. Vilamuseu y la…

Otras noticias

Roger Cerdà i l'abat de Xàtiva han signat el conveni.
La Costera

Xàtiva signa el conveni amb l’església per a recuperar els 8.000 metres quadrats que s’havia immatriculat

Por Toni Cuquerella
Tècnics instal·len les càmares de seguretat als disseminats de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva inicia la instal·lació de càmeres de seguretat d’última generació a Bixquert i els disseminats per reforçar la vigilància

Por Toni Cuquerella
Mirador del Bellveret de Xàtiva.
La Costera

El ple de Xàtiva aprova el principi d’acord amb l’església per recuperar els 8.000 metres de sòl públic que s’havia immatriculat

Por Toni Cuquerella
PlenoDiputacionfotoAbulaila3 3
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

La Diputación invierte más de 2,3 millones en Enguera, Navarrés, Benigànim, Aielo de Rugat o Llosa de Ranes

Por Redacción ComarcalCV
Hospital vell de Xàtiva, al centre històric.
ComarcalLa Costera

La Comissió Mixta de Patrimoni aprova onze noves actuacions al nucli antic de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
xativa cartell mil
La Costera

Xàtiva celebra dissabte la final del VIII Certamen de Joves Cantautors ‘MiL Descobreix 2025’

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?