ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

La Generalitat inverteix 890.000 euros a millorar l’accés a Estubeny i augmentar la seguretat de la CV-590

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 1, 2023
196 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

La consellera de Mobilitat ha visitat les obres executades que també milloren els accessos a Énguera, Anna, Xella, Bolbait, Navarrés, Quesa, Bicorb i Benalí

La consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, ha destacat la inversió de la Generalitat de 890.000 euros en la carretera CV-590 en l’accés a la localitat d’Estubeny.

Com ha assenyalat la consellera durant la seua visita a la localitat, en la qual s’ha reunit amb l’alcalde, Rafael Durán, “amb aquesta actuació, la Generalitat ha fet un pas més en el compliment dels seus objectius prioritaris en matèria de mobilitat”. Així, ha subratllat que aquesta actuació ja finalitzada “incrementa la seguretat viària de vianants i ciclistes, integra i millora l’entorn urbà i fomenta la mobilitat sostenible”.

Concretament, Rebeca Torró ha insistit que, “a més de la rotonda d’accés a la localitat que facilita la conducció, s’ha creat un itinerari per a vianants que enllaça el nucli urbà amb les parades d’autobús que s’han modificat perquè siguen més accessibles i còmodes, i facilitar l’ús del transport públic”. En definitiva, ha apuntat, “la Generalitat prioritza les necessitats de la ciudanía i millora la vertebració entre les comarques de l’interior”.

A més, Rebeca Torró també ha assenyalat que es millora l’accés a altres municipis pròxims de la comarca de la Canal de Navarrés com Énguera i el Caserio de Benalí, Anna, Xella, Bolbait, Navarrés, Quesa i Bicorb.

Segons ha explicat la consellera, “les actuacions de millora de la seguretat viària i d’accessibilitat per als vianants constitueixen per a la Generalitat un aspecte fonamental en la gestió de les infraestructures públiques”.

En aquest sentit ha afegit que “invertir a millorar les infraestructures és invertir en les persones i en el desenvolupament sostenible del territori ja, que en incrementar la seguretat viària i crear alternatives segures per a una mobilitat més sostenible i facilitar el transport públic, estem protegint la ciutadania i al medi ambient, contribuint a la descarbonització i, alhora, potenciant l’economia local en reduir els temps de trajectes i possibilitar el trànsit de mercaderies”.

Així mateix, la consellera ha incidit en la importància de “unes bones i segures vies de comunicació per a assegurar als municipis de l’interior de la Comunitat les mateixes oportunitats i idèntic accés als serveis públics i centres d’oci i comerç que la resta”.

La carretera CV-590 uneix l’A-7 a Xàtiva amb la N-330 a l’altura d’Aiora. Abans d’aquesta actuació de la Conselleria, l’accés des de la CV-590 a Estubeny es realitzava per mitjà d’una intersecció en T amb carrils d’espera en l’àmbit de la CV-590. En aquesta intersecció, hi havia dues parades d’autobús sense unes condicions adequades de seguretat i d’accessibilitat per als vianants i tampoc existia un itinerari per als vianants.

L’actuació ha consistit en l’execució d’una nova glorieta de 24 metres de ràdio exterior en el mateix punt en el qual se situava la intersecció en T. També s’ha remodelat les parades d’autobús, així com s’han habilitat itineraris per als vianants per a accedir des del nucli urbà d’Estubeny a aquestes. A més, s’ha executat una zona d’aparcament per a afavorir l’ús del transport públic i l’ús compartit de vehicles privats.

Tags: Estubeny

Lo + leído

Sagunt impulsa la construcció de 10.000 habitatges davant el ‘boom’ de la gigafactoria i el seu creixement demogràfic

L'Ajuntament de Sagunt ha activat una estratègia integral per a donar resposta a la creixent…

El taller sobre asistentes en WhatsApp profundiza en Alzira en el uso seguro y estratégico de este canal para empresas

El Ayuntamiento de Alzira ha acogido una nueva sesión formativa centrada en el uso profesional de…

WhatsApp más allá del uso básico: formación práctica y segura en Caudete de las Fuentes

Caudete de las Fuentes acogerá el próximo 22 de enero, de 11:00 a 13:00 horas,…

Otras noticias

Reunió de José Díez amb l'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, i la tinenta d'alcalde, Amor Amorós.
ComarcalLa Costera

Xàtiva urgeix la Generalitat a fixar terminis concrets per al Centre Raimon i el Palau de Justícia

Por Toni Cuquerella
El Passeig del Ferrocarril tindrà nou arbrat.
La Costera

Més ombra al carrer contra les altes temperatures: Xàtiva reforça el seu arbrat urbà davant del canvi climàtic

Por Toni Cuquerella
Alumnes de l'escola taller de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva contractarà 38 persones mitjançant un taller d’ocupació i una escola taller per a remodelar el Jardí del Bes

Por Toni Cuquerella
Betlem monumental de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva tanca un Nadal de rècord amb més de 100.000 visites al seu Betlem Monumental

Por Toni Cuquerella
Accés tancat al castell de Xàtiva.
La Costera

El Castell de Xàtiva tanca les seues portes per una solsida a la carretera d’accés a causa del temporal de pluja

Por Toni Cuquerella
La ministra de Ciència, Innovació i Universitats, Diana Morant, s'ha reunit amb l’equip directiu de l’IES Simarro.
La Costera

Com l’IES Simarro de Xàtiva transformarà la ciberseguretat i la IA en la Formació Professional

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?