ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

La Societat Musical Instructiva Santa Cecília de Cullera guanya el Certamen Especial de Bandes de la Diputació

En un mà a mà molt disputat amb la Banda Simfònica Unió Musical de Torrent, Cullera aconseguix l'esment d'honor en el primer certamen especial organitzat per la delegació provincial per a bandes amb més de 150 músics
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 10, 2023
126 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
3423 cullera banda musica certamen diputcio

La Societat Musical Instructiva Santa Cecília de Cullera es va proclamar en la matinada del dissabte al diumenge guanyadora del primer Certamen de Bandes de Secció Especial organitzat per la Diputació de València. Cullera es va imposar en un espectacular mà a mà a la Banda Simfònica Unió Musical de Torrent, l’altra formació amb més de 150 músics que va participar en el plat fort de la Festa de la Música celebrada este cap de setmana en la plaça de bous de València.

L’altíssim nivell del gran duel musical promogut per la delegació de Bandes de la Diputació, encapçalada pel diputat i també músic Jordi Mayor, va quedar demostrat en la complicada deliberació del jurat internacional, que finalment va atorgar el primer premi a la Simfònica de Torrent i el primer premi, amb esment d’honor, a la Instructiva de Cullera. En el programa va destacar la interpretació obligada del Concert per a banda, d’Amando Blanquer Ponsoda amb reorquestració a càrrec de Ferrer Ferran, una peça que demostra l’interés de la Diputació per les obres per encàrrec a destacades figures de la música valenciana.

La Delegació de Bandes de la Diputació de València ha celebrat durant el cap de setmana en la plaça de bous la Festa de la Música Valenciana, un esdeveniment extraordinari dedicat al fenomen bandístic que es va iniciar en la nit del divendres amb la Societat Unió Artístic Musical de Sollana, la Societat Musical L’Armónica de San Antonio i la Societat Musical Lira Saguntina, premiades en el 46é Certamen de Bandes de la Diputació.

Durant l’acte, es va retre homenatge a les societats musicals centenàries amb el lliurament dels guardons que reconeixen la seua extensa trajectòria. Les agrupacions que tenen més de 100 anys d’antiguitat són la Societat Protectora Musical d’Antella (150 anys), l’Agrupació Musical de Massarrojos (150 anys), la Unió Musical d’Albaida ‘L’Aranya’ (100 anys), la Unió Artística Musical de Vilamarxant (100 anys) i l’Associació Artístic-Musical d’Oliva (125 anys).

Tags: admin Cullera

Lo + leído

Paiporta instalará un nuevo sistema de megafonía para reforzar la seguridad ante casos de emergencia

El Ayuntamiento de Paiporta continúa avanzando en su plan de modernización con la incorporación de…

Xàtiva signa el conveni amb l’església per a recuperar els 8.000 metres quadrats que s’havia immatriculat

Aquest dilluns s’ha signat a l’Ajuntament de Xàtiva el conveni transaccional entre el consistori i…

Carlos Mazón dimite: no habrá elecciones

Carlos Mazón ha comunicado en rueda de prensa su dimisión como presidente de la Generalitat…

Otras noticias

Carlos Mazón durante su comparecencia oficial el aniversario de la dana.
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

El president Mazón en el primer aniversario de la tragedia de la dana: “hubo cosas que debieron funcionar mejor”

Por Toni Cuquerella
592 cullera panoramica lletres
La Ribera Baixa

El Gobierno de España invierte casi 22 millones en Cullera para su reconstrucción

Por Redacción ComarcalCV
Imagen del visor web InfoDANA.
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

El Gobierno lanza un visor web para el seguimiento ciudadano de cómo se invierten los fondos de reconstrucción tras la dana

Por Toni Cuquerella
Visita a la que serà casa museu de Sueca de la lluita antifeixista.
La Ribera Baixa

La casa de Sueca d’una supervivent d’un camp de concentració nazi es convertirà en un museu de la lluita antifeixista

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial de Valencia
La Ribera Baixa

Piden 18 años y medio de cárcel por dos intentos de homicidio tras un tiroteo en un casal fallero de Sueca

Por Javier
Els bombers han hagut de realitzar diferents actuacionsa Gandia.
La Ribera BaixaLa Safor

Aemet eleva a aviso rojo la alerta por lluvias torrenciales de hasta 100 litros en una hora en el litoral sur de València

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?