BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
viernes, 6 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Detingut a Cullera per segona vegada un home que llogava fraudulentament habitatges que no eren seus

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado agosto 27, 2021
38 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

La Guàrdia Civil ja va detindre a esta persona l’any 2020 per 13 delictes d’estafa en pisos de lloguer

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut a Cullera a un home, espanyol de 31 anys, com a presumpte autor de set delictes d’estafa i un delicte d’usurpació d’estat civil. Oferia per internet habitatges en lloguer que ni tan sols posseïa. Al juny de l’any 2020, va ser detingut pels mateixos agents.

El mes de juliol passat va comparéixer en dependències de la Guàrdia Civil de Novelda una dona per a denunciar que havia sigut víctima d’un delicte d’estafa, després d’haver donat l’entrada per al lloguer d’un pis i no haver obtingut resposta posterior del presumpte propietari.

Fruit de les perquisicions practicades, es va esbrinar la identitat de l’autor del fet, així com que havia comés almenys altres sis estafes amb idèntic modus operandi de llarg a llarg de tota la geografia espanyola.

Per a això enviava a les seues víctimes diferents fotografies de l’habitatge, les mateixes imatges per a totes les estafes. Una vegada es tancava l’acord d’arrendament, sol·licitava un ingrés bancari en concepte de reserva de l’immoble, o fins i tot d’una primera mensualitat completa. Tot seguit, cessava tot tipus de comunicació amb els perjudicats, els qui mai més aconseguien establir contacte amb ell, moment en el qual s’adonaven de què havien sigut víctimes d’una estafa.

De la mateixa manera, a aquesta persona se li va atribuir la comissió d’almenys un suposat delicte d’usurpació d’estat civil ja que, a més d’estafar a les seues víctimes, en una de les negociacions es va identificar amb la fotografia del DNI d’una altra persona.

A conseqüència de la comissió de tots els fets delictius relatats, els agents investigadors es van desplaçar fins a la localitat de Cullera per a realitzar gestions tendents a la localització de l’autor, les quals van resultar positives, i es va procedir a la seua detenció.

Cal destacar que a aquesta persona ja li constaven 73 antecedents previs també per la comissió d’estafes. A més, al juny de l’any passat, per part del mateix grup d’investigació, es va detindre per la presumpta comissió de tretze estafes efectuades la mateixa manera que l’empleat actualment, és a dir, oferint falsos habitatges per al seu lloguer en portals web.

El detingut ha sigut posat en llibertat a espera de judici, i s’han instruït diligències policials de les quals entenen els Jutjats de Guàrdia dels partits judicials de Novelda i Sueca.

Tags: Cullera
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Manises brilla en los Premios Nacionales de Cerámica 2025 con un galardón y dos candidaturas finalistas

La Asociación Española de Ciudades de la Cerámica (AeCC) entregó el pasado 31 de mayo…

Caixa Ontinyent reivindica en el Congrés el seu model de banca local i compromesa socialment

El president de Caixa Ontinyent, José Pla, va participar aquest dijous en la jornada 'Reptes…

La Ministra de Joventut i el Consell de Xiquets dialoguen a Xàtiva sobre drets, diversitat i convivència

La ministra de Joventut i Infància, Sira Rego, ha presidit aquest dijous l’últim plenari del…

Otras noticias

Donis Salvador presenta Fora de Cobertura
La Ribera Baixa

El magazín ‘Fora de cobertura’ d’À Punt Ràdio estarà dissabte en la Fira de la Tomaca del Perelló

Por Javier
Semifinal del Concurso de Paella de Sueca celebrada en Guadalajara
La Ribera Baixa

Guadalajara acoge la primera semifinal del Concurso Internacional de Paella Valenciana de Sueca

Por Javier
PORTADA DET 26052025seaasollanavalencia5 tcm30 709963
AgronewsLa Ribera Baixa

Sollana recibe 8,2 millones del Ministerio de Agricultura para reparar caminos rurales e infraestructuras de regadío afectadas por la dana

Por Agronews
Trabajos de limpieza de las playas de Sueca
La Ribera Baixa

Operarios del Plan de Empleo DANA se sumarán a la limpieza de las playas de Sueca

Por Javier
1000308101 tcm30 707013
AgronewsLa Ribera Baixa

El Ministeri d’Agricultura invertix 2,9 milions d’euros a Cullera per a reparar camins rurals i infraestructures de reg afectades per la dana

Por Agronews
CEIP Assumpció de la Vall d'Uixó.
L'AlcoiàLa CosteraLa Plana BaixaLa Ribera Baixa

Conselleria revoca las obras delegadas en 46 municipios en el Pla Edificant por valor de 251 millones y los ayuntamientos se revuelven

Por Toni Cuquerella
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?