ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Cullera potència el turisme de negocis com a estratègia de desestacionalització

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado abril 1, 2022
81 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

La localitat acull una jornada informativa sobre este segment d’oferta turística en la qual participen un centenar de destins i empreses de diferents sectors

Cullera treballa en el seu posicionament com a destinació turística de negocis MICE com a part de la seua estratègia de desestacionalització. La localitat ha acollit aquest dijous la Jornada ‘Turisme MICE. Una oportunitat per a la província de València’ en col·laboració amb la Diputació de València i Turisme Comunitat Valenciana per a reflexionar sobre les oportunitats per al sector d’aquest segment d’oferta turística.

El terme MICE fa referència al turisme de negocis en el qual s’inclou el turisme de reunions, conferències, exposicions i congressos, adquirint aquest últim una gran rellevància en els últims anys. «El turisme MICE està en alça. És un turisme en el qual la província de València i municipis com Cullera, Gandia, Oliva o la pròpia ciutat de València, estan sent capdavanters a l’hora de portar aqueix tipus d’experiències turístiques que deixen molts recursos i el més important de tot és que estan desestacionalitzant el que és la temporada forta d’estiu», ha assegurat l’alcalde de Cullera i diputat de Turisme, Jordi Mayor, durant la inauguració de la jornada.

Per part seua, Francesc Colomer, secretari autonòmic de Turisme, ha assenyalat que «venim d’un temps en què ha emergit la tecnologia i molta gent pensa que el turisme *MICE actual pot desaparéixer. Però jo defense la interacció humana i el valor del territori i les experiències». «Continuarem potenciant el turisme de congressos perquè té un notable efecte arrossegue sobre altres productes i destins», ha afegit Colomer.

Al llarg d’aquest matí han tingut lloc, entre altres activitats, dues taules redones amb diverses personalitats del món empresarial, així com de l’àmbit del turisme MICE, en les quals s’han exposat qüestions clau sobre aquest segment d’oferta turística. La primera taula redona ha abordat el que és el Turisme MICE, i com aquest tipus de turisme suposa tot un segment atractiu i dinamitzador per als destins en els quals es duga a terme. En aquesta taula han participat Marta Morán, tècnic de Spain Convention Boreau, María Sánchez Quintana, responsable del Sitges Convention Boreau, Manuel Ferris, Director del Valencia Convention Boreau, Sergio Frau, tècnic de Benidorm Convention Boreau i Juan Muñoz, cap d’Àrea de Promoció de Turisme Comunitat Valenciana. En la segona taula redona s’ha parlat sobre la rellevància que ha adquirit el turisme MICE en els últims anys així com el seu futur i els reptes i oportunitats als quals s’enfronta. Mamen Marín, directora de Restauració Sweet Hotels, Carlos Boga director de l’Hotel Las Arenas, i José Ferri director i co-fundador de Valencia DMC, Valencia Guías i Valencia Bikes, tres referents dins del sector.

Cullera Convention Boureu L’Ajuntament de Cullera està treballant per a presentar en els pròxims mesos la candidatura perquè la localitat entre a formar part de Spain Oficina de congressos, una xarxa que agrupa actualment 57 destins de congressos. Aquests 57 destins es troben repartits per tota la geografia espanyola, els quals disposen de recursos humans i tècnics suficients per a l’organització de reunions i esdeveniments, dirigits a un aforament mínim de 500 persones.

Tags: Cullera
Festes_2025_COMARCALCV_300x250

Lo + leído

El Gobierno dará 417 millones a los ayuntamientos afectados por la dana para la limpieza y reparación del alcantarillado

El secretario de Estado de Medio Ambiente, Hugo Morán, ha anunciado este jueves en Valencia…

Elda crea un nuevo aparcamiento público gratuito cerca del casco histórico

El Ayuntamiento de Elda ha dado un paso importante para mejorar la movilidad urbana en…

Alzira inicia la ejecución de la faja perimetral contra incendios en Racó y Respirall

El Ayuntamiento de Alzira ha anunciado que a partir del 15 de septiembre de 2025…

Otras noticias

commemoracio4
La Ribera Baixa

Sueca conmemora el 81 aniversario del liberación de París en el cementerio municipal

Por Redacción ComarcalCV
RohEmirEzwan
La Ribera Baixa

Festival Internacional de Cine de Merda de Sueca: una cita inevitable para los amantes del cine trash

Por Redacción ComarcalCV
Costa
La Ribera Baixa

Cullera destaca con un 96% de ocupación hotelera durante el puente de agosto

Por Redacción ComarcalCV
platja1
La Ribera BaixaTurismo

Sueca intensifica los controles de calidad del agua en sus playas

Por Redacción ComarcalCV
banderainclusiva
La Ribera BaixaTurismo

Cullera implanta un sistema de banderas accesibles en sus playas

Por Redacción ComarcalCV
photo5775918951224691239y
CulturarteL' Horta SudLa Ribera Baixa

La Societat Joventut Musical de Albal gana el Certamen de Bandas de Música de Cine de Cullera

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?