ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

‘Bandera Blava’ homenatja en Cullera als 8 únics municipis espanyols distingits des de la seua creació en 1986

L'acte s'ha celebrat aquest divendres al Castell de Cullera on també han assisit representants de Gandia, Alcalà de Xivert, Alacant, Calp, el Campello, l'Alfàs del Pí i Oleiros
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 24, 2023
149 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
5168 cullera bandera blava acte 36 anys

El Castell de Cullera ha sigut escenari aquest divendres de l’acte d’homenatge que ADEAC España (Associació d’Educació Ambiental i del Consumidor) ha dut a terme per a reconéixer als huit únics municipis espanyols que des de fa 36 anys i de manera ininterrompuda, han obtingut el distintiu de qualitat ‘Bandera Blava’.

La capital turística de la Ribera ha sigut una de les localitats que ha rebut aquest reconeixement. «És un honor per a Cullera haver sigut triada per Adeac España per a celebrar aquest acte d’homenatge», ha assenyalat l’alcalde de Cullera, Jordi Mayor. L’objectiu d’aquesta trobada ha sigut reconéixer el compromís i l’esforç diari dels tècnics municipals que treballen per a complir els exigents criteris de qualitat ‘bandera blava’. «Aquest assoliment no hauria sigut possible sense els treballadors i treballadores municipals de Cullera que s’esforcen tots els dies perquè les nostres platges estiguen en perfectes condicions», ha afegit Mayor.

Gandia, Alcalá de Xivert, Alacant, Calp, el Campello, l’Alfàs del Pí i Oleiros (a la Corunya), són els altres 7 municipis que al costat de Cullera, reben la Bandera Blava des de fa 36 anys. A més de l’alcalde de Cullera, Jordi Mayor, i del regidor de Platges, Salvador Tortajada, l’acte ha comptat amb la presència del president de ‘Bandera Blava’ a Espanya, José Palacios, del director internacional de la Federació de Banderes Blaves, Johann Duran, del secretari autonòmic d’Emergència Climàtica i Transició Ecològica, Francisco José Candela, del Secretari Autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, així com de representants dels altres set municipis homenatjats. Les localitats homenatjades han rebut una bandera blava commemorativa per aquests 36 anys a més d’un quadre personalitzat de les seues respectives platges.

8 banderes blaves

Cal recordar que Cullera és, en aquests moments, la ciutat amb més banderes blaves de la província de València i la segona de tota la Comunitat Valenciana. L’any 2022 la localitat ha batut el rècord de banderes blaves amb 8 distintius i, a més, el Cap de Cullera ha obtingut el reconeixement ‘Sendera Blava’. Actualment les platges del Dossel, el Faro, Cap Blanc, Les Oliveres, Racó, Sant Antoni, Escullera i Marenyet-L’Illa compten amb una bandera blava.

Tags: Cullera

Lo + leído

Detenido en Paterna por apuñalar al empleado de una empresa en un robo en Riba-roja

La Guardia Civil ha llevado a cabo la detención de un individuo en Paterna, acusado…

Paiporta conmemora el primer aniversario de la DANA con diferentes actos

El Ayuntamiento de Paiporta ha preparado una serie de actividades especiales para recordar el primer…

Tavernes de la Valldigna rinde homenaje a las víctimas de la fosa 112 del cementerio de Paterna

El Ayuntamiento de Tavernes de la Valldigna ha celebrado un emotivo homenaje a las víctimas…

Otras noticias

Els bombers han hagut de realitzar diferents actuacionsa Gandia.
La Ribera BaixaLa Safor

Aemet eleva a aviso rojo la alerta por lluvias torrenciales de hasta 100 litros en una hora en el litoral sur de València

Por Toni Cuquerella
premiadosconcursopinturaLliria2025
CulturarteEl Camp de TúriaL' Horta SudLa Marina AltaLa Ribera Baixa

El suecano Guillermo Santana gana el Concurso de pintura rápida “José Manaut” de Llíria

Por Redacción ComarcalCV
d17cdcb7 3599 4e4a a241 442f074882af
El Camp de TúriaL' Horta SudL'Horta NordLa Plana AltaLa Ribera BaixaLa Safor

Alaquàs, Bétera, Castellón, Cullera, Gandia, Paterna, Picanya, Quart de Poblet y Torrent logran las máximas distinciones en la VIII Gala de Viles en Flor

Por Javier
Los bomberos han tenido que realizar diferentes actuaciones durante la pasada noche.
ComarcalL' Horta SudL'Horta NordLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Las lluvias torrenciales obligan a más de 60 intervenciones de los bomberos en la provincia de València centradas en la costa

Por Toni Cuquerella
SuecafotoAbulaila13
AgronewsLa Ribera Baixa

Mompó presenta en Sueca las ayudas para el reaprovechamiento de paja de arroz

Por Redacción ComarcalCV
Foto2
L' Horta SudLa Ribera Baixa

Desarticulado un laboratorio de adulteración de cocaína y dos puntos venta en Silla y Picassent

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?