ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El PSPV busca el consens triant l’alcalde de Cerdà per presidir la Mancomunitat de la Costera-Canal i dona a l’actual presidenta una vicepresidència

L'executiva comarcal dels socialistes proposa a José Luis Gijón per la presidència i relega a l'alcaldessa de Vallada, María José Tortosa, a una vicepresidència
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 5, 2023
130 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
5827 jose luis gijon alcalde cerda

L’Executiva del PSPV de la Costera-la Canal de Navarrés ha aprovat aquest dimecres, per unanimitat, la proposta presentada per la direcció comarcal que José Luís Gijón opte a la presidència de la Mancomunitat. Aquesta decisió suposa relegar a l’actual presidenta socialista, l’alcaldessa de Vallada, María José Tortosa, a una proposta de vicepresidenta primera amb rang executiu.

La majoria socialista en el ple de la Mancomunitat de la Costera, a només dos vots de l’absoluta, ha donat temps al PSPV comarcal per a explorar noves fórmules de govern en solitari “que conjuminen experiència i una major flexibilitat en les oportunitats de gestió que ofereix la institució supramunicipal”, assenyala el secretari general, Roberto Granero, qui també ha agraït la generositat de tots dos regidors “en els seus esforços personals per a construir aquesta proposta de consens”.

Durant el mes de setembre, els socialistes han vingut reunint els seus òrgans i fòrums interns per a elaborar un document programàtic amb les línies estratègiques comunes establides pels alcaldes i portaveus als ajuntaments. La direcció socialista va decidir tancar, en primer lloc, els objectius de govern del nou govern, sumant després a totes dues persones en una única candidatura. El ja presidenciable, José Luís Gijón, ha remarcat que s’ha treballat en “l’elaboració d’un programa socialista ambiciós per damunt de la qüestió de la persona que l’ha de liderar”.

El secretari de política municipal i regidor de Moixent, Sergio Ortiz, ha posat en relleu “la vocació de majories i l’aposta pel consens” que el PSPV de la Costera-Canal està disposat a aplicar en tots els àmbits, ressaltant també que “l’acord aconseguit amb el Partit Popular en la Mancomunitat de la Canal de Navarrés, és un exemple que hi haurà amplis pactes en l’ens de la Costera amb totes les formacions per a resoldre problemes compartits per tots els municipis”.

José Luís Gijón Segrelles és alcalde des de 2015, quan es va imposar amb una plataforma electoral progressista al Partit Popular local després de dues dècades a l’ajuntament. En 2019, ja amb les sigles del PSPV-PSOE, amplia una majoria absoluta que ha revalidat en les eleccions de maig de 2023.

Tags: admin Cerdà

Lo + leído

El PSPV bloquea la posibilidad de una moción de censura en Torrent: No pactará con un tránsfuga

El secretario de Organización del PSPV, Vicent Mascarell, ha afirmado que una moción de censura…

Hidraqua apuesta por el agua regenerada en proyectos clave para garantizar el abastecimiento en el futuro

Hidraqua, del grupo Veolia, ha reforzado en los últimos años su apuesta por proyectos que…

Llum verda al pressupost rècord de Xàtiva 2026: 39,6 milions i 5,5 en inversions

Xàtiva ha donat llum verda al Pressupost General de l'Ajuntament per a l'exercici 2026, que…

Otras noticias

Porcs Senglars capturats a Xàtiva.
La Costera

No només caça: El pla “ètic” de Xàtiva per frenar la plaga de senglars aconsegueix 36 captures en una jornada

Por Toni Cuquerella
Amor Amorós, Roger Cerdà i Ignacio Reig, en la presentació dels pressupostos de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva consolida una dècada de «pressupostos de progrés»: 39,63 milions per 2026 centrats en inversions i lluita contra les retallades socials

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial de Valencia
La Costera

La Fiscalia demana 10 anys de presó per abús sexual a una dona vulnerable a Xàtiva

Por Javier
Roger Cerdà i l'abat de Xàtiva han signat el conveni.
La Costera

Xàtiva signa el conveni amb l’església per a recuperar els 8.000 metres quadrats que s’havia immatriculat

Por Toni Cuquerella
Tècnics instal·len les càmares de seguretat als disseminats de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva inicia la instal·lació de càmeres de seguretat d’última generació a Bixquert i els disseminats per reforçar la vigilància

Por Toni Cuquerella
Mirador del Bellveret de Xàtiva.
La Costera

El ple de Xàtiva aprova el principi d’acord amb l’església per recuperar els 8.000 metres de sòl públic que s’havia immatriculat

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?