ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El PSPV busca el consens triant l’alcalde de Cerdà per presidir la Mancomunitat de la Costera-Canal i dona a l’actual presidenta una vicepresidència

L'executiva comarcal dels socialistes proposa a José Luis Gijón per la presidència i relega a l'alcaldessa de Vallada, María José Tortosa, a una vicepresidència
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado octubre 5, 2023
114 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
5827 jose luis gijon alcalde cerda

L’Executiva del PSPV de la Costera-la Canal de Navarrés ha aprovat aquest dimecres, per unanimitat, la proposta presentada per la direcció comarcal que José Luís Gijón opte a la presidència de la Mancomunitat. Aquesta decisió suposa relegar a l’actual presidenta socialista, l’alcaldessa de Vallada, María José Tortosa, a una proposta de vicepresidenta primera amb rang executiu.

La majoria socialista en el ple de la Mancomunitat de la Costera, a només dos vots de l’absoluta, ha donat temps al PSPV comarcal per a explorar noves fórmules de govern en solitari “que conjuminen experiència i una major flexibilitat en les oportunitats de gestió que ofereix la institució supramunicipal”, assenyala el secretari general, Roberto Granero, qui també ha agraït la generositat de tots dos regidors “en els seus esforços personals per a construir aquesta proposta de consens”.

Durant el mes de setembre, els socialistes han vingut reunint els seus òrgans i fòrums interns per a elaborar un document programàtic amb les línies estratègiques comunes establides pels alcaldes i portaveus als ajuntaments. La direcció socialista va decidir tancar, en primer lloc, els objectius de govern del nou govern, sumant després a totes dues persones en una única candidatura. El ja presidenciable, José Luís Gijón, ha remarcat que s’ha treballat en “l’elaboració d’un programa socialista ambiciós per damunt de la qüestió de la persona que l’ha de liderar”.

El secretari de política municipal i regidor de Moixent, Sergio Ortiz, ha posat en relleu “la vocació de majories i l’aposta pel consens” que el PSPV de la Costera-Canal està disposat a aplicar en tots els àmbits, ressaltant també que “l’acord aconseguit amb el Partit Popular en la Mancomunitat de la Canal de Navarrés, és un exemple que hi haurà amplis pactes en l’ens de la Costera amb totes les formacions per a resoldre problemes compartits per tots els municipis”.

José Luís Gijón Segrelles és alcalde des de 2015, quan es va imposar amb una plataforma electoral progressista al Partit Popular local després de dues dècades a l’ajuntament. En 2019, ja amb les sigles del PSPV-PSOE, amplia una majoria absoluta que ha revalidat en les eleccions de maig de 2023.

Tags: admin Cerdà

Lo + leído

El president Mazón en el primer aniversario de la tragedia de la dana: “hubo cosas que debieron funcionar mejor”

El president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, ha realizado una comparecencia oficial con motivo…

Residencias universitarias en Alicante: comodidad y vida urbana

La etapa universitaria es una de las que, sin duda, van a marcar nuestra vida…

Paiporta rinde homenaje a supervivientes de la DANA y la riada del 57

Paiporta ha conmemorado el primer aniversario de la DANA con un emotivo homenaje a los…

Otras noticias

PlenoDiputacionfotoAbulaila3 3
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

La Diputación invierte más de 2,3 millones en Enguera, Navarrés, Benigànim, Aielo de Rugat o Llosa de Ranes

Por Redacción ComarcalCV
Hospital vell de Xàtiva, al centre històric.
ComarcalLa Costera

La Comissió Mixta de Patrimoni aprova onze noves actuacions al nucli antic de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
xativa cartell mil
La Costera

Xàtiva celebra dissabte la final del VIII Certamen de Joves Cantautors ‘MiL Descobreix 2025’

Por Toni Cuquerella
448 ontinyent hospital
La CosteraLa Vall d'Albaida

La falta de personal técnico en diagnóstico por imagen afecta a los hospitales de Xàtiva y Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Habitatges de Bixquert, a Xàtiva.
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva incrementa la seguretat de Bixquert amb patrulles específiques i controls policials permanents

Por Toni Cuquerella
Xàtiva recorda els referents valencians de la lluita LGTBIQ+.
ComarcalLa Costera

Xàtiva inaugura l’exposició a l’aire lliure ‘Una altra Història! Referents valencians de resistència LGTBIQ+’

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?