ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El candidat del PP de Xàtiva es fa enrere i reconeix com a falsa l’acusació de malversació en campanya sobre Roger Cerdà

Marcos Sanchis va acusar al alcalde socialista de Xàtiva d'haver usat fons públics per vídeos de les seues xarxes socials
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 6, 2023
45 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
1455 roger cerda marcos sanchis

L’alcalde de Xàtiva i candidat socialista a repetir en el càrrec, Roger Cerdà, no va malversar fons públics. Així ho ha reconegut el candidat del PP, Marcos Sanchis, fent-se així enrere de les acusacions que va abocar en plena campanya electoral.

La rectificació de Sanchis s’ha produït aquest matí de dimarts en l’acte de conciliació que ha tingut lloc als jutjats de Xàtiva com a acte previ a la demanda amb la que Cerdà va amenaçar al regidor popular per haver-lo acusat d’usar fons públics de l’Ajuntament de Xàtiva per fer vídeos i usar-los de forma partidista durant la campanya electoral.

Així Roger Cerdà ha arribat a un acord amb Marcos Sanchis en base a que la Junta Electoral Provincial revocara la resolució inicial de la Junta Electoral de Zona que exigia la retirada dels vídeos de les xarxes socials. Així el candidat del PP ha acceptat que «resulta clar que els vídos publicats a les xarxes socials de Roger Cerdà no es tracta de cap activitat dels poders públics i no s’han finançat amb fons municipals sinó que s’ha utilitzat un perfil particular i privat del senyor Cerdà»; a més a més l’acord inclou que Marcos Sanchis es compromet a publicar en les xarxes socials i mitjans de comunicació aquesta precisió.

En un comunicat en plena campanya electoral el candidat del PP afirmava que Roger Cerdà havia comés «abusos» i «trampes» i qualificava els vídeos com «autobombo». Sanchis en el mateix escrit assegurava que «aquest tipus de comportaments no són més que tics propis d’un alcalde que sap que el seu temps ja ha passat i que intenta agarrar-se a la butaca fins i tot a costa de posar-se en evidència davant tots els ciutadans i demostra el nerviosisme i preocupació que li envaeixen». A més Sanchis exigia a Cerdà “una campanya neta i en igualtat de condicions i sense usar l’Ajuntament com si fora la seu del Partit Socialista”.

Ara, després de l’advertència de la demanda, el candidat del PP ha rectificat les seues paraules i haurà de donar la mateixa publicitat a la mateixa rectificació que en el seu moment va donar a les acusacions.

Tags: Cerdà

Lo + leído

Benetússer cierra sus Fiestas Mayores con música y tradición

Las Fiestas Mayores de Benetússer han llegado a su fin, dejando un recuerdo especialmente emotivo…

Orihuela organiza actividades nocturnas en sus museos para el verano

La Concejalía de Cultura y Orihuela Cultural han presentado una atractiva programación para este verano,…

El Festival Internacional de Godella celebra su XVII edición con un homenaje a Bach y Palomo

Godella acogerá del 3 al 13 de julio la XVII edición del Festival Internacional de…

Otras noticias

Dineres intervinguts en la operació realitzada a la Costera.
La Costera

Desarticulada una xarxa a Xàtiva que cobrava 350 euros per empadronaments falsos a immigrants

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte de la futura estació de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Adif invertirà 17 milions en la remodelació integral de l’estació de l’Alcúdia de Crespins amb un nou edifici de viatgers

Por Toni Cuquerella
El quadre de Felip V torna a estar pentat cap per avall a Xàtiva.
La Costera

El quadre de Felip V torna a Xàtiva restaurat i cap per avall el dia que es commemora la crema de la ciutat del 1707

Por Toni Cuquerella
Presentació de la jorna de l'orgull LGTBIQ+ a Xàtiva.
La Costera

Una manifestació i una gran festa al Jardí de la Pau centraran les activitats de l’Orgull LGTBIQA+ 2025 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Plaça de Sant Joan de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva continua amb la pacificació del nucli antic amb l’adequació del tram de la plaça de Sant Joan

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva va cridar per telèfon a les falleres escollides.
CollaLa Costera

Marta Díaz Martínez i Ada Domínguez Diego, Falleres Majors de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?