ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El candidat del PP de Xàtiva es fa enrere i reconeix com a falsa l’acusació de malversació en campanya sobre Roger Cerdà

Marcos Sanchis va acusar al alcalde socialista de Xàtiva d'haver usat fons públics per vídeos de les seues xarxes socials
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 6, 2023
104 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
1455 roger cerda marcos sanchis

L’alcalde de Xàtiva i candidat socialista a repetir en el càrrec, Roger Cerdà, no va malversar fons públics. Així ho ha reconegut el candidat del PP, Marcos Sanchis, fent-se així enrere de les acusacions que va abocar en plena campanya electoral.

La rectificació de Sanchis s’ha produït aquest matí de dimarts en l’acte de conciliació que ha tingut lloc als jutjats de Xàtiva com a acte previ a la demanda amb la que Cerdà va amenaçar al regidor popular per haver-lo acusat d’usar fons públics de l’Ajuntament de Xàtiva per fer vídeos i usar-los de forma partidista durant la campanya electoral.

Així Roger Cerdà ha arribat a un acord amb Marcos Sanchis en base a que la Junta Electoral Provincial revocara la resolució inicial de la Junta Electoral de Zona que exigia la retirada dels vídeos de les xarxes socials. Així el candidat del PP ha acceptat que «resulta clar que els vídos publicats a les xarxes socials de Roger Cerdà no es tracta de cap activitat dels poders públics i no s’han finançat amb fons municipals sinó que s’ha utilitzat un perfil particular i privat del senyor Cerdà»; a més a més l’acord inclou que Marcos Sanchis es compromet a publicar en les xarxes socials i mitjans de comunicació aquesta precisió.

En un comunicat en plena campanya electoral el candidat del PP afirmava que Roger Cerdà havia comés «abusos» i «trampes» i qualificava els vídeos com «autobombo». Sanchis en el mateix escrit assegurava que «aquest tipus de comportaments no són més que tics propis d’un alcalde que sap que el seu temps ja ha passat i que intenta agarrar-se a la butaca fins i tot a costa de posar-se en evidència davant tots els ciutadans i demostra el nerviosisme i preocupació que li envaeixen». A més Sanchis exigia a Cerdà “una campanya neta i en igualtat de condicions i sense usar l’Ajuntament com si fora la seu del Partit Socialista”.

Ara, després de l’advertència de la demanda, el candidat del PP ha rectificat les seues paraules i haurà de donar la mateixa publicitat a la mateixa rectificació que en el seu moment va donar a les acusacions.

Tags: Cerdà

Lo + leído

L’Ajuntament de Xàtiva incrementa la seguretat de Bixquert amb patrulles específiques i controls policials permanents

L’Ajuntament de Xàtiva ha posat en marxa un dispositiu especial de vigilància i control a…

Ontinyent programa accions de visibilització per commemorar el ‘dol perinatal’

L'Ajuntament d'Ontinyent ha programat diferents accions de visibilització per a commemorar a la localitat el…

La Unió Llauradora rechaza el reconocimiento de la Generalitat por su ayuda tras la DANA: “Es una expresión de responsabilidad colectiva”

La Unió Llauradora i Ramadera ha rechazado el reconocimiento institucional que la Generalitat Valenciana tenía…

Otras noticias

Xàtiva recorda els referents valencians de la lluita LGTBIQ+.
ComarcalLa Costera

Xàtiva inaugura l’exposició a l’aire lliure ‘Una altra Història! Referents valencians de resistència LGTBIQ+’

Por Toni Cuquerella
Imatge de la reunió de l'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, amb representants d'Adif.
La Costera

Xàtiva i Adif avancen en la reordenació de l’estació davant l’arribada de l’AVE

Por Toni Cuquerella
1 Presentacion Nomade y Tierra Bobal Fest foto Abulaila 2
CulturarteLa CosteraLa Vall d'Albaida

Festival Nómade: la proposta musical i gastronòmica de la Costera i la Vall d’Albaida per a aquest cap de setmana

Por Javier
PiedraMoixent
AgronewsLa CosteraLa Safor

Las tormentas en La Costera y La Safor causan 9 millones de pérdidas en el campo

Por Redacción ComarcalCV
Punt d'informació del contenidor marró de Xàtiva.
La Costera

La recollida de residus orgànics serà una realitat a Xàtiva a partir de l’1 d’octubre

Por Toni Cuquerella
Vicent Boira, durant la seua intervenció en la jornada.
El ComtatL'AlcoiàL'Alt VinalopóLa CosteraLa Vall d'Albaida

La patronal tèxtil Ateval reuneix experts i empresaris per a debatre l’impacte del Corredor Mediterrani a les comarques centrals

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?