ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
L'Horta Nord

Renfe reajusta amb una retallada de trens la connexió entre València i Castelló pel robatori de 1.000 metres de cable

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 22, 2021
257 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

En la línia de Rodalia C-6 circularan un 66% de les freqüències previstes, mentre les connexions d’AVE se substitueixen per transport en bus per carretera

El robatori de 1.000 metres de cable i el posterior incendi produït en l’estació de Massalfassar ha obligat Renfe i Adif a redissenyar totes les línies que passen per aquest punt i que afecten la rodalia de la línia C-6 Castelló-València, la mitjana distància de la C-5 Terol-València i la llarga distància també provinent de Catalunya.

Segons s’ha explicat des de Renfe l’ajust dels serveis continuarà «durant els pròxims dies», i afig que informarà puntualment de cadascuna de les modificacions que es realitzen.

Rodalia i Mitja distància

Els danys a la infraestructura obliguen a reduir l’oferta ferroviària en els serveis de Rodalia de la línia C-6, on només podran circular el 66% dels serveis actuals.

L’oferta dels serveis de Mitja distància en les relacions València-Barcelona, València-Tortosa i València-Vinaròs es mantenen íntegrament. Durant aquest període, els bitllets de Rodalia seran vàlids per a viatjar en aquests trens de Mitja distància. Aquests trens de Mitja distància pararan en totes les estacions del tram Castelló-València i circularan amb el doble de la seua capacitat (doble composició, dos trens units).

Ocell-Llarg Distància

Per als serveis Ocell amb origen o destinació Castelló s’ha establit un servei per autobús, inclòs en el preu del bitllet, entre València i Castelló. El trajecte València-Madrid es continuarà prestant en AVE.

L’oferta dels serveis de Llarga Distància que circulen entre València i Barcelona, Euromed i Intercity, i el Alvia Castelló-Gijón es manté. Tots aquests trens incrementaran el seu temps de viatge en una mitjana de 30 minuts.

Els viatgers que no vulguen realitzar el viatge en aqueixes condicions, amb transbords, podran optar per la devolució íntegra de l’import del bitllet sense despeses d’anul·lació o per un nou bitllet per a una altra data sense despeses de canvi. Per a la resta dels trens de Llarga Distància s’aplicarà el compromís de puntualitat.

Renfe activarà un pla específic d’atenció i informació als trens i en les estacions. Des d’aquest dimecres es reforça el personal d’intervenció i de serveis auxiliars en l’estació de València Nord, per a la coordinació i informació als viatgers.

Tags: Castelló

Lo + leído

Mazazo a la Semana Santa de Sagunt: perderá su distinción de Interés Turístico Nacional por discriminar a las mujeres

Lo que comenzó como una advertencia administrativa ha terminado en la pérdida de una de…

Juzgan al autor de tres robos en una noche en Bonrepòs, Almàssera y Tavernes Blanques

Un hombre se enfrenta a una petición de cuatro años de prisión por un delito…

La Guardia Civil interviene cocaína y dinero en efectivo en una operación contra el tráfico de drogas en Carcaixent

La Guardia Civil ha detenido a un hombre en Carcaixent como presunto autor de un…

Otras noticias

20260316OpHoliosencia01
ComarcalL'Horta Nord

Tres detenidos en Paterna acusados de asesinato y pertenencia a grupo criminal

Por Pau Gómez
Estación de metro de Paiporta.
L' Horta SudL'Horta Nord

Cómo llegar a las Fallas 2026: Metrovalencia conecta el centro con el área metropolitana en menos de 20 minutos

Por Toni Cuquerella
8561 punt labora
L'Horta Nord

Paterna y Burjassot lideran la creación de empleo en febrero en Horta Nord

Por Javier Ruiz
20260302ExposicioGremiArtistesFallersaFoios
CollaL'Horta Nord

La exposición del Gremi d’Artistes Fallers llega a Foios

Por Pau Gómez
paterna2
El Camp de TúriaL'Horta Nord

Sale a subasta más de 13.000 metros de suelo urbano en Paterna y San Antonio de Benagéber

Por Pau Gómez
4457 consultorio medico de la coma paterna
L'Horta Nord

Más vigilantes y control de accesos en el centro de salud de La Coma para garantizar la seguridad del personal

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?