ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Carcaixent instal·la càmeres de vigilància per evitar abocaments incontrolats a zones de contenidors

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 16, 2022
169 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

L’Ajuntament explica que la decisió s’ha pres per «l’incivisme d’algunes persones», i d’aquesta forma es pretén controlar les males pràctiques, identificar als causants i sancionar-los

L’Ajuntament de Carcaixent ha anunciat que instal·larà càmeres de vigilància en punts de concentració de contenidors per tal d’evitar abocaments incontrolats. El consistori lamenta que «l’incivisme d’algunes persones» ha portat al consistori a prendre aquesta decisió, amb l’objectiu de controlar les males pràctiques, identificar les persones causants i sancionar les infraccions per abocaments incontrolats.

El govern municipal Carcaixent explica que des de fa dos mesos s’ha vist obligat a augmentar les tasques de neteja en els punts de concentració de contenidors, a la vista dels residus abocats per terra, que invadeixen els vials i les voreres. «Són nombrosos els serveis extraordinaris que s’estan realitzant, implicant-se mitjans diversos municipals i serveis externs (Brigada d’Obres i Serveis, Empresa municipal Procarsa, empresa concessionària del servei de recollida de residus, empreses de retirada de residus contractades)». «Estes tasques representen unes despeses extraordinàries que paguen la totalitat de la ciutadania per culpa de les males pràctiques d’una minoria», subratllen des de l’ajuntament.

Esta situació alerten que «està arribant a nivells inadmissibles, pels incompliments a l’hora de gestionar la ciutadania els seus residus. De res serveix que hi haja un Ecoparc al servei dels veïns i veïnes, perquè hi ha qui buida la seua vivenda quan li ve en gana i diposita allò que no vol al carrer, aprofitant la nit, o anant als punts de contenidors sabent que no hi ha vigilància».

Especialment cridanera és la situació del punt de contenidors que hi ha justament al costat de l’Ecoparc. «Podent entrar a estes instal·lacions, hi ha qui prefereix deixar els residus fora. De la mateixa manera també resulta sorprenent que havent un servei municipal gratuït de recollida de trastos, determinats ciutadans prefereixen anar per lliure i deixar els trastos al carrer, envaint l’espai públic».

Per tot açò, en breu s’instal·laran càmeres de vigilància en els punts de concentració dels contenidors, amb l’objectiu de desincentivar les males pràctiques, i en última instància identificar les persones infractores i poder sancionar-les.

Per a Paco Salom, alcalde i actual regidor delegat de la neteja viària, «els abocaments incontrolats causen un gran dany al poble de Carcaixent, per les despeses extraordinàries que generen, però també per la mala imatge que donen del poble, a més dels problemes mediambientals i d’insalubritat que generen. El comportament de qui en fa mal ús dels contenidors o simplement no en fa ús és inqualificable. De cap manera podem tolerar eixa falta de civisme, i per això anem a instal·lar càmeres. És una llàstima que paguen justos per incomplidors, però al final la ciutadania tindrà un ‘gran hermano’ vigilant, cosa que no hauria de ser. El fem i els trastos que no volem dins de casa no podem abocar-los al carrer. El carrer no ha de ser un femer. I no hi ha cap excusa que justifique el que està passant».

Tags: Carcaixent

Lo + leído

Los trenes de cercanías volverán a circular hasta Buñol el próximo lunes, 22 de diciembre

El servicio ferroviario de la línea C3 de Cercanías València se restablecerá a partir del…

Ens Uneix se extiende a la comarca de la Canal de Navarrés con la incorporación de Enguera Nos Une

Ens Uneix continúa extendiendo su proyecto municipalista esta vez en la comarca de la Canal…

Canet d’en Berenguer frena l’expansió dels pisos turístics per a preservar el teixit residencial

L’Ajuntament de Canet d’en Berenguer ha decidit posar fre al creixement dels pisos turístics i…

Otras noticias

BomberosAlzira
La Ribera Alta

El Consorcio Provincial de Bomberos iniciará las obras del nuevo parque de Alzira en 2026

Por Redacción ComarcalCV
IMG 8510
La Ribera Alta

Alzira celebra una nueva sesión sobre emprendimiento con asistentes de WhatsApp e IA

Por Javier
AP23Nutcracker04.12.238722
CulturarteL' Horta SudLa Ribera AltaValencia

El Cascanueces del Royal Ballet se proyecta en Valencia, Alzira y Paterna el 10 de diciembre

Por Redacción ComarcalCV
IMG 8470
La Ribera Alta

Alzira impulsa la digitalización segura: jornada gratuita sobre emprendimiento mediante Asistentes de WhatsApp e IA seguros

Por Javier
IMG 8470
La Ribera Alta

Alzira acoge una sesión práctica sobre asistentes de WhatsApp e IA para impulsar la digitalización de comercios y pymes

Por Javier
IMG 8125
La Ribera Alta

Alzira acoge la charla “Cómo utilizar asistentes en WhatsApp de forma segura para mejorar la satisfacción de los clientes y vender más”

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?