ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

La Generalitat col·laborarà amb els ajuntaments de Sagunt i Canet d’en Berenguer per reparar els danys de l’últim temporal

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 1, 2021
292 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

Es convocarà la Comissió Post-Emergència perquè els municipis puguen sol·licitar l’ajuda de la Generalitat per a les reparacions urgents

La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, ha anunciat que el Consell col·laborarà amb els ajuntaments afectats per a reparar els danys causats per les tempestes dels últims dies. Per a això, es convocarà, per part de l’Agència Valenciana de Seguretat, la Comissió Post-Emergència que elaborarà un decret de concessió d’ajudes per a les reparacions urgents.

Així ho ha anunciat aquest dimecres la titular d’Interior del Consell després de visitar les platges de Sagunt, de Canet d’en Berenguer i de Benicàssim, i comprova l’abast dels danys causats per l’aiguat que, aquest dilluns.

La consellera ha assegurat que la Generalitat «sempre està al costat dels ajuntaments» i més en una situació com l’actual on és «fonamental que es reparen els desperfectes amb rapidesa». En aquest sentit, Bravo ha mostrat la seua «preocupació» perquè «encara estem en temporada alta turística», amb el que els danys «poden afectar especialment el sector hoteler».

A Canet d’en Berenguer la consellera, al costat de l’alcalde, Joan Antoni Chordà, ha inspeccionat els accessos a la platja, així com el passeig marítim que va ser la via més afectada per l’aiguat que es va abatre sobre el municipi en la matinada del dilluns.

La visita de la consellera a les zones afectades per les tempestes dels últims dies ha conclòs a Sagunt. Al costat de l’alcalde, Darío Moreno, Bravo ha comprovat els danys provocats per la tempesta en la franja litoral de la capital del Camp de Morvedre on han sigut especialment quantiosos en els accessos a la platja.

A Sagunt, la consellera ha recordat que la Comunitat Valenciana «continua estant en alerta taronja» per fortes pluges pel que ha recomanat a la ciutadania «que evite circular per zones susceptibles de patir inundacions» com a barrancs i que estiga atenta «als avisos que estem llançant des dels serveis d’Emergències».

Tags: Canet d'En Berenguer

Lo + leído

AVA-ASAJA advierte de un desplome histórico del 75 % en el precio de la trufa en la provincia de Castellón

La rentabilidad del cultivo de la trufa negra (Tuber melanosporum), un cultivo importante de las…

Almenara bonificarà amb un 50% la taxa agrícola dels terrenys rurals que es mantinguen en bon estat

L'Ajuntament d'Almenara, amb l'objectiu de fomentar el bon estat i la neteja dels terrenys rurals…

Més ombra al carrer contra les altes temperatures: Xàtiva reforça el seu arbrat urbà davant del canvi climàtic

Xàtiva, també coneguda com 'el forn de la Comunitat Valenciana' per ser un referent de…

Otras noticias

AVAlmarda5enero1 e1767769596967
El Camp de Morvedre

La Asociación Vecinal denuncia el abandono y daños en playas de Almardà, Corinto y Malvarrosa en Sagunto

Por Redacción ComarcalCV
Reunion
El Camp de MorvedreL' Horta SudL'Horta NordRequena - Utiel

La Diputación implanta en Puçol, Requena, San Antonio de Benagéber y Catarroja la APP de quejas ciudadanas

Por Redacción ComarcalCV
Playa del Marenyet de Cullera.
El Camp de MorvedreLa Ribera Baixa

El Ministeri invertirà 42,6 milions per regenerar les platges de Canet, Sagunt, Sueca i Cullera

Por Toni Cuquerella
Platja de Canet d'en Berenguer.
El Camp de Morvedre

Canet d’en Berenguer frena l’expansió dels pisos turístics per a preservar el teixit residencial

Por Toni Cuquerella
La exposición se puede visitar en la Biblioteca de Canet.
ComarcalEl Camp de Morvedre

Del papel a la moda: la Biblioteca de Canet viste a Jane Austen con trajes de época artesanales del siglo XVIII

Por Toni Cuquerella
Parc arqueològic del Grau Vell de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Sagunt recupera el port mil·lenari: dels seus orígens ibers a la seua esplendor romana, el Grau Vell obri la seua història

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?