ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Ajuntament de Canals intervé l’escoleta municipal ‘la Torreta’ per impagament del salari a les treballadores

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 29, 2021
64 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

El servei estarà dirigit per l’Ajuntament des de principis del mes de desembre

Durant el matí del dilluns 29 de novembre l’Alcaldessa, Mai Castells, al capdavant de l’Equip de Govern de Canals, ha dut a terme la signatura de la resolució que suposa l’execució material de la intervenció del servei de l’escoleta infantil de La Torreta de Canals.

La resolució dictada per l’alcaldia suposa la incoació de l’expedient per a la resolució de contracte administratiu de serveis que l’Ajuntament manté amb l’actual contractista, Marta Moscardó, per l’impagament, durant l’execució del contracte, dels salaris per part del contractista als treballadors que estigueren participant en aquesta, amb confiscació de la garantia definitiva. A més a més la mesura comporta la intervenció del servei com a mesura cautelar a fi d’assegurar la continuïtat i regularitat en la prestació servei públic d’escola infantil.

Aquesta intervenció cautelar implica que a principis de desembre les treballadores del centre seran assumides per l’Ajuntament fins que es resolga l’expedient de resolució contractual

«El consistori ha estat treballant amb la màxima celeritat legal possible, i així s’ha informat puntualment dels passos seguits tant a la Corporació municipal al complet, com a les treballadores de l’escoleta com també a les mares i pares de l’alumnat», assegura l’Ajuntament de Canals.

«Així doncs, una vegada ha quedat suficientment acreditat que l’actual empresa adjudicatària ha incomplit el contracte per un impagament salarial superior als tres mesos, l’Ajuntament ha intervingut el servei de forma eficaç i contundent, sense contemplar, en cap cas, l’opció del tancament de l’escoleta», sentencien.

Per últim, Castells ha manifestat que «totes i tots haguérem volgut una solució més directa i senzilla, però cal destacar que mai s’ha deixat de treballar pel bé de les treballadores i, sobretot, pels xiquets i xiquetes del centre».

Així mateix, també ha recalcat que s’ha actuat «en el moment en què s’han donat les circumstàncies necessàries per a poder intervindre el servei atenent a la legalitat. Al mateix temps que aquesta Alcaldia tenia clar que no anava a incórrer en il·legalitats actuant fora del que els tècnics especialistes, tant interns com externs a l’Ajuntament, determinaren les seues en les seues consideracions jurídiques».

Tags: Canals
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

La cosecha de uva de vino de la Comunitat Valenciana vuelve a la normalidad tras la sequía y con gran calidad

La Unió Llauradora prevé que la campaña vitivinícola de la Comunitat Valenciana, cuya recolección comenzará…

Oposición al proyecto fotovoltaico del Gobierno en Llaurí por su impacto en la economía agrícola

La Asociación Valenciana de Agricultores (AVA-ASAJA) está encabezando la presentación de recursos y alegaciones contra…

Festes patronals del Port de Sagunt del 1 al 15 d’agost amb activitats per a tots

El Port de Sagunt es prepara per donar la benvinguda a les seues festes patronals…

Otras noticias

Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
Dineres intervinguts en la operació realitzada a la Costera.
La Costera

Desarticulada una xarxa a Xàtiva que cobrava 350 euros per empadronaments falsos a immigrants

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte de la futura estació de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Adif invertirà 17 milions en la remodelació integral de l’estació de l’Alcúdia de Crespins amb un nou edifici de viatgers

Por Toni Cuquerella
El quadre de Felip V torna a estar pentat cap per avall a Xàtiva.
La Costera

El quadre de Felip V torna a Xàtiva restaurat i cap per avall el dia que es commemora la crema de la ciutat del 1707

Por Toni Cuquerella
Presentació de la jorna de l'orgull LGTBIQ+ a Xàtiva.
La Costera

Una manifestació i una gran festa al Jardí de la Pau centraran les activitats de l’Orgull LGTBIQA+ 2025 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Plaça de Sant Joan de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva continua amb la pacificació del nucli antic amb l’adequació del tram de la plaça de Sant Joan

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?