ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Ajuntament de Canals intervé l’escoleta municipal ‘la Torreta’ per impagament del salari a les treballadores

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 29, 2021
265 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El servei estarà dirigit per l’Ajuntament des de principis del mes de desembre

Durant el matí del dilluns 29 de novembre l’Alcaldessa, Mai Castells, al capdavant de l’Equip de Govern de Canals, ha dut a terme la signatura de la resolució que suposa l’execució material de la intervenció del servei de l’escoleta infantil de La Torreta de Canals.

La resolució dictada per l’alcaldia suposa la incoació de l’expedient per a la resolució de contracte administratiu de serveis que l’Ajuntament manté amb l’actual contractista, Marta Moscardó, per l’impagament, durant l’execució del contracte, dels salaris per part del contractista als treballadors que estigueren participant en aquesta, amb confiscació de la garantia definitiva. A més a més la mesura comporta la intervenció del servei com a mesura cautelar a fi d’assegurar la continuïtat i regularitat en la prestació servei públic d’escola infantil.

Aquesta intervenció cautelar implica que a principis de desembre les treballadores del centre seran assumides per l’Ajuntament fins que es resolga l’expedient de resolució contractual

«El consistori ha estat treballant amb la màxima celeritat legal possible, i així s’ha informat puntualment dels passos seguits tant a la Corporació municipal al complet, com a les treballadores de l’escoleta com també a les mares i pares de l’alumnat», assegura l’Ajuntament de Canals.

«Així doncs, una vegada ha quedat suficientment acreditat que l’actual empresa adjudicatària ha incomplit el contracte per un impagament salarial superior als tres mesos, l’Ajuntament ha intervingut el servei de forma eficaç i contundent, sense contemplar, en cap cas, l’opció del tancament de l’escoleta», sentencien.

Per últim, Castells ha manifestat que «totes i tots haguérem volgut una solució més directa i senzilla, però cal destacar que mai s’ha deixat de treballar pel bé de les treballadores i, sobretot, pels xiquets i xiquetes del centre».

Així mateix, també ha recalcat que s’ha actuat «en el moment en què s’han donat les circumstàncies necessàries per a poder intervindre el servei atenent a la legalitat. Al mateix temps que aquesta Alcaldia tenia clar que no anava a incórrer en il·legalitats actuant fora del que els tècnics especialistes, tant interns com externs a l’Ajuntament, determinaren les seues en les seues consideracions jurídiques».

Tags: Canals

Lo + leído

Del barro a los escenarios: la cultura lidera la recuperación emocional de Chiva tras la dana

Un año después de que la catástrofe de la DANA pusiera a prueba la resistencia…

Qué valoramos en una cuidadora interna en Valencia

Cuando una familia busca apoyo para el cuidado diario de una persona mayor, no solo…

La Fundación Trinidad Alfonso lanza el FER 2026 con el foco en Los Ángeles y los “sueños reales”

El Proyecto FER ya tiene equipo para 2026. La iniciativa impulsada por la Fundación Trinidad…

Otras noticias

Raimon, davant una de les obres de Miró de la seua col·lecció.
La Costera

El PP dona l’esquena al Centre Raimon de Xàtiva: la Generalitat trenca el conveni i reclama a l’Ajuntament els diners ja invertits

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
Facundo Ventura de Valencia
El ComtatEl Vinalopó MitjàLa Costera

De Xàtiva a Elda: protagonistes valencians recorren Hollywood i Malibú en ‘Valencians al món’

Por Javier Ruiz
almendro con avispilla
AgronewsEl Camp de TúriaEl ComtatEl Vinalopó MitjàL'AlcoiàLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

Alerta por la avispilla del almendro en Camp de Túria, Hoya de Buñol, Ribera Alta, la Costera, Vinalopó Mitjà, l’Alcoià y el Comtat

Por Javier Ruiz
Torrent Semana Santa 6
El Camp de MorvedreL' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa Safor

Guia de la Semana Santa 2026 en la provincia de Valencia: los pueblos y actos imprescindibles

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?