ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Dues persones mortes a Canals atropellades per un cotxe del què el conductor va donar positiu en alcohol i drogues

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 30, 2022
231 vistas
5 Min lectura
Compartir en:

NULL

Segons ha confesat l’autor dels fets, ell havia mantingut una discussió en un pub pròxim minuts abans amb altres persones i va agafar el cotxe per a buscar-les i atacar a aquest altre grup, encara que finalment va acabar atropellant als dos veïns morts

Dues persones han mort aquest diumenge en la localitat valenciana de Canals després de ser atropellades per un vehicle que circulava en direcció contrària. La Policia Local ha detingut al conductor en el mateix lloc dels fets, segons han confirmat fonts de la investigació.

El sinistre ha ocorregut sobre les 03.30 hores de la matinada en l’avinguda València per causes que investiga ara la Guàrdia Civil. Les dues víctimes eren parella, l’home de 31 anys i la dona de 30, han precisat les mateixes fonts.

Pel que sembla, l’origen de l’accident hauria tingut lloc en un pub d’aquesta localitat després d’una discussió en la qual l’ara detingut, veí de Canals, hauria sigut agredit. Després d’això, hauria agafat el seu cotxe amb la intenció d’atropellar a les persones amb les quals havia discutit.

En arribar amb el vehicle a l’avinguda València, una de les artèries principals del nucli urbà que envolta el riu que travessa la localitat, l’home, que circulava en direcció contrària i a una velocitat «important» per aquesta via d’únic sentit, ha atropellat a dues persones que en aqueix instant travessaven el carrer, han explicat a Europa Press fonts municipals.

En el moment dels fets, les dues víctimes mortals, d’origen hondureny i residents a Canals, anaven acompanyades d’un grup d’entre 8 i 10 persones, cap de les quals ha resultat ferida. El conductor ha arribat a travessar tot el carrer i al final de la mateixa ha caigut amb el vehicle al riu.

Fins al lloc dels fets han acudit agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil que han detingut al conductor i autor dels fets, així com efectius sanitaris que han atés a les dues víctimes. No obstant això, l’home ha mort en l’acte i la dona, que ha sigut traslladada a l’hospital en estat «molt crític», ha mort poc després. La parella tenia un bebé d’edat «molt primerenca», han indicat les mateixes fonts.

Després de l’atropellament, el conductor va perdre el control del cotxe, que va acabar caient al riu que travessa Canals. El conductor, de 48 anys d’edat, va intentar fugir del lloc però pocs segons després va ser detingut per agents de la Policia Local, que li imputen un delicte contra la seguretat viària. Segons confirmen fonts policials, l’arrestat va donar positiu en cocaïna i marihuana i va ser traslladat a l’hospital per a una anàlisi de sang, que també ha resultat positiu en alcohol.

Segons ell mateix ha confessat als agents, havia mantingut una discussió en un pub pròxim minuts abans amb altres persones i va agafar el cotxe per a buscar-les i atacar a aquest altre grup, encara que finalment va acabar atropellant als dos veïns morts. L’arrestat roman custodiat per la Policia Local de Canals i passarà a disposició judicial entre el dilluns i el dimarts d’aquesta setmana.

Tres dies de dol

L’Ajuntament de Canals, «consternat» després d’aquest «fatídic succés» que «s’ha cobrat dues vides innocents», ha decretat tres dies de dol institucional a partir d’aquest dilluns, «com a símbol de condol i en suport a les famílies afectades per la tragèdia», segons ha informat en un missatge publicat en les seues xarxes socials. Durant aquests dies, les banderes onejaran a mitja asta en els edificis municipals.

El consistori ha contactat amb les i els familiars damnificats per a traslladar-los les seues condolences i per a «ajudar en allò que s’estime necessari».

Tags: Canals

Lo + leído

La Confederación Hidrográfica del Júcar triplicará la capacidad del barranco del Poyo en el casco urbano de Chiva

La Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ) está ejecutando un ambicioso plan de obras de emergencia…

Un gos frustra un segrest a Polinyà de Xúquer: la mossegada que va delatar el criminal mesos després

La Guàrdia Civil ha donat per finalitzada l'operació "Nidorino" amb la detenció de quatre hòmens…

L’alcalde socialista d’Ibi trenca el pacte amb Som i s’enfronta a una oposició amb el doble de regidors que el govern

L'estabilitat política a l'Ajuntament d'Ibi ha saltat pels aires després de la decisió de l'alcalde,…

Otras noticias

Presentació de les Nits al Castell 2026.
AgronewsLa Costera

Carlos Núñez, Rafa Sánchez, Sidonie, El Diluvi i Tardor conformen el cartell de les Nits al Castell de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Antonio Tejero, durant l'intent de cop d'estat del 23-F de 1981.
La CosteraLa Ribera Alta

El periple final del colpista del 23-F Antonio Tejero: defunció a Alzira, dol a Xàtiva i sepultura a Màlaga

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
ComarcalLa Costera

Xàtiva planta cara al Consell i proposa un grup de treball per salvar el Palau de Justícia a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Falleres de Torrent.
L' Horta SudLa Costera

Educació trenca l’excepcionalitat de València i dona festa per les escoles el 16 de març a Torrent, Xàtiva i Paterna

Por Toni Cuquerella
Zona de Bixquert a Xàtiva.
La Costera

Adeu als problemes de televisió a Bixquert: Xàtiva anuncia que la solució definitiva ja està en marxa

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?