ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’Ajuntament Bocairent aprova un pressupost de 4’2 milions d’euros per a 2023

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 27, 2023
206 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

Els comptes municipal congelen impostos, aposten per la residència de la tercera edat i incorporen els projectes de participació ciutadana

L’última sessió plenària de l’Ajuntament de Bocairent, celebrada el 24 de gener, va aprovar el pressupost per a 2023 amb els vots favorables de PSPV-PSOE i l’abstenció de Compromís i Partit Popular. Els comptes de la localitat per a la present anualitat ascendeixen a 4.194.601,79 d’euros, fet que suposa un increment lleuger respecte de 2022, quan la suma dels pressupostos del consistori i del patronat municipal de la residència Sagrat Cor de Jesús sumaven 4.085.961,79 d’euros.

Congelació fiscal

Segons explica Vicent Silvestre, regidor de Recursos Econòmics, “aquesta proximitat de xifres és fruit d’aplicar un principi de prudència en un context econòmic inestable com el que vivim, i sobretot de congelar taxes, preus públics i impostos en un moment en què el veïnat ja ho té prou difícil per l’increment generalitzat de preus”. En aquest sentit, el responsable municipal afig que “al llarg de la legislatura no hem apujat la pressió fiscal i, a més, hem aprovat fins a 7 bonificacions que no existien l’any 2019 i que beneficien tant a empreses com a famílies”.

Silvestre reconeix la dificultat que ha suposat quadrar un pressupost que, partint d’ingressos similiars a l’any anterior, havia de fer front a augments de despeses significatives com les vinculades als sous de la plantilla, que sumen el 3,97% que correspon al personal públic, o als subministraments en general i d’energia en concret. “L’Ajuntament, com els particulars, pateix les conseqüències d’una inflació que, tot i començar a moderar-se, continua sent molt elevada”, diu el regidor.

Aposta per la residència de la tercera edat

Una de les novetats principals del pressupost 2023 és la integració plena de la residència Sagrat Cor de Jesús: “Hem extingit el patronat municipal que regia la residència i s’ha fusionat amb l’Ajuntament amb un únic objectiu: optimitzar recursos i garantir l’estabilitat econòmica d’un servei essencial per a Bocairent”, assenyala Vicent Silvestre. En aquest sentit, l’edil indica que es destinen 925.604,44 euros (un 22,07% del total) al funcionament del centre i destaca que s’inclou per primera vegada una partida de 7.500 euros per a la modernització de l’equipament.

Incorporació dels projectes de participació ciutadana

L’altra gran novetat dels comptes municipals aprovats és la dotació de 50.000 euros per a materialitzar el procés de participació ciutadana DecidimXBocairent. La primera edició d’aquest es va dur a terme entre setembre i novembre de l’any passat i va prioritzar els tres projectes que estan consignats en el pressupost 2023: la il·luminació de la coneguda com a “ruta del colesterol”, la contractació d’un/a auxiliar de suport a la residència i l’augment de les activitats per al centre de la tercera edat.

Tags: Bocairent

Lo + leído

El PP es queda sol a Xàtiva donant suport a la carpetada de la Generalitat al Palau de Justícia al centre de la ciutat després de 8 anys d’espera

El futur judicial de Xàtiva ha provocat una fractura en el consistori després de l'anunci…

Pedralba acoge una charla práctica para aprender a usar WhatsApp de forma segura

Pedralba ha celebrado una charla formativa centrada en el uso seguro y avanzado de WhatsApp,…

Xàtiva ho torna a intentar: nou impuls per a reobrir l’Hotel Murta després de successives licitacions desertes

L'Ajuntament de Xàtiva ha fet un pas estratègic per a trencar el bloqueig que pateix…

Otras noticias

busurba21
La Vall d'Albaida

Ontinyent modernitza el bus urbà amb noves marquesines digitals i tòtems informatius

Por Redacción ComarcalCV
Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?