BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
viernes, 6 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Conselleria d’Obres Públiques inverteix 880.000 € per a reforçar el ferm i renovar el paviment de la CV-81 a Bocairent

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 28, 2021
43 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

La carretera CV-81, que discorre entre Ontinyent i Villena, vertebra la comarca de la Vall d’Albaida i registra una intensitat de circulació que s’acosta als 4.000 vehicles diaris

La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat ha destinat 888.562 euros per a actuacions de reforç del ferm i de renovació del paviment en la CV-81 al seu pas per Bocairent.

Així, les obres iniciades per a millorar la seguretat viària i una correcta funcionalitat d’aquesta carretera se situen entre els punts quilomètrics 11+750 i 21+150, dins del terme municipal d’aquesta localitat de la Vall d’Albaida.

Amb aquesta actuació en aquest tram del sistema viari de la Comunitat Valenciana, es pretén, entre altres aspectes, detindre la degradació del paviment, augmentar la seua capacitat portant i, al mateix temps, augmentar la textura de la capa de rodadura.

Segons el conseller Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, amb aquest projecte «es milloraran les condicions de seguretat de la circulació i, per tant, s’afavorirà una disminució de la sinistralitat en aquesta zona de la província de València».

«Amb la posada en marxa d’aquesta mena d’iniciatives -ha assenyalat el titular d’Obres Públiques-, la Generalitat fa un pas més en el compliment d’un dels seus objectius prioritaris en matèria de mobilitat: la millora de la seguretat viària de les carreteres».

CV-81, d’Ontinyent a Villena

La carretera CV-81, que discorre entre Ontinyent i Villena, vertebra la comarca de la Vall d’Albaida i registra una intensitat de circulació que s’acosta als 4.000 vehicles al dia, amb un elevat percentatge de vehicles pesants a causa de la presència de polígons industrials situats entorn del seu recorregut.

L’elevat trànsit pesat d’aquest tram ha provocat l’aparició de roderes en tots dos marges de la via i l’existència de diverses rotondes ha produït així mateix degradació per esforços tangencials.

L’actuació a executar es desenvolupa en dues fases: la primera és l’execució de saneos en aquelles zones que presenten major deterioració per a eliminar les roderes i la segona es correspon amb l’extensió d’una capa de rodadura amb microaglomerado en tota la secció.

Com a resultat dels treballs de totes dues fases es recuperaran les característiques superficials de textura i resistència al lliscament, aspectes que es complementaran amb una renovació de la senyalització horitzontal i els elements d’abalisament afectats.

Tags: Bocairent
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Xàtiva presenta el cartell oficial de la Fira d’Agost 2025 en el marc del seu 775é aniversari

Xàtiva ha acollit aquest dimecres, a la plaça de Sant Pere, l’acte de presentació oficial…

Altea restringeix l’habitatge turístic al PGOU: prohibicions i límits per controlar la massificació i els preus

L’Ajuntament d’Altea ha aprovat aquest dilluns, en sessió plenària, una modificació puntual del Pla General…

Cómo encontrar tu piso ideal en Valencia

Como ya sabrás, buscar un piso trasciende la mera cuestión de presupuesto o metros cuadrados.…

Otras noticias

Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?