ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El barri medieval de Bocairent «recupera espais públics de qualitat» amb una inversió de 500.000 € de conselleria

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado abril 20, 2021
65 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

El vicepresident segon i conseller d’Habitatge, Rubén Martínez Dalmau visita el nucli antic de Bocairent on es realitza la rehabilitació

El vicepresident segon i conseller d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, Rubén Martínez Dalmau, ha visitat les obres d’urbanització de dos espais del barri medieval que s’està desenvolupant a Bocairent i que completen part d’uns treballs que ja s’han desenvolupat en aquesta zona.

Martínez Dalmau ha comentat que es tracta d’una actuació el principal objectiu de la qual és «la recuperació d’espais públics de qualitat per a les veïnes i veïns d’aquest municipi i que, a més, són propostes que potencien les perspectives de gènere i la integració social».

D’una banda, l’actuació se centra en la restauració de l’entorn i urbanització dels espais situats sota la torre del Aljup (també dita del Portuguesos) i les restes de l’antiga muralla. Per un altre, suposa la urbanització del carrer Mossén Hilario, entre l’aparcament existent i el límit amb la fase primera d’urbanització d’aquest vial.

El vicepresident segon ha visitat, al costat de l’alcalde de Bocairent, Xavier Molina, i el director general Director general de Qualitat, Rehabilitació i Eficiència Energètica, Alberto Rubio, aquestes obres que suposen una inversió de 495.901 euros.

En termes generals, la intervenció inclou l’alçament de vials, instal·lacions obsoletes i la seua substitució per línies i canalitzacions; es completen les instal·lacions d’il·luminació, electricitat i telèfon; la regeneració de les àrees molt danyades per a convertir-les en zones enjardinades, amb el sanejament i estabilització dels diferents nivells de les terrasses existents. A més, es completarà l’itinerari que als Jardins del Tint arriben fins a la Torre de la Muralla.

D’altra banda, Martínez Dalmau ha traslladat a l’alcalde el compromís de la Conselleria per a finalitzar la urbanització de la Baixada del Tint a Bocairent, fins al carrer Muret, així com la intervenció en la senda perimetral inferior que uneix la Baixada del Tint amb la prolongació de Mosen Hilari, en les proximitats del pont medieval.

Una actuació que suposarà una inversió aproximada de més d’un milió d’euros. La senda perimetral inclourà la restauració parcial del solat, les escales existents, els murs de maçoneria de tancament d’alguns horts i alguns punts de murs de contenció de pedra de maçoneria. També se substituiran les proteccions de fusta, s’instal·larà barana metàl·lica en alguns punts d’accés complicat i es millorarà la il·luminació.

Tags: Bocairent

Lo + leído

Riesgo extremo de incendios forestales en la Comunitat Valenciana todo el fin de semanas por altas temperaturas y viento de poniente

La Conselleria de Emergencias e Interior, a través del Centro de Coordinación de Emergencias de…

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

La Generalitat Valenciana ha activado para este jueves 17 de julio la alerta roja por…

La Policía Nacional detiene a un hombre en Algemesí por estafar 85.550 euros a su abuela

Un hombre de 31 años ha sido detenido por la Policía Nacional en Algemesí tras…

Otras noticias

escolaestiu25
CulturarteLa Vall d'Albaida

Carrers d’Ontinyent s’omplen de música amb la ‘IV Edició de la Trobada de Dolçainers’

Por Redacción ComarcalCV
MUPITERRADEFESTES2025
CollaComunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

À Punt estrena ‘Terra de festes’, un homenaje a la cultura festiva valenciana

Por Redacción ComarcalCV
Els bombers, junt als enderrocs de la casa col·lapsada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Mor un treballador en la solsida d’un habitatge en obres a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
265 ontinyent ciutat
CulturarteLa Vall d'Albaida

La llar del jubilat d’Ontinyent acollirà una exposició sobre el llegat artístic de l’escultor Manolo García

Por Redacción ComarcalCV
descargar
L'AlcoiàLa Vall d'Albaida

La UPV y Fundació Caixa Ontinyent impulsan el Aula de Sostenibilidad en Alcoi

Por Redacción ComarcalCV
image 114
La Vall d'Albaida

La Diputación invierte 300.000 euros en Aielo de Malferit para reconstruir el Pont d’Allà Baix

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?