ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Benicolet Suma ofereix un pacte a Compromís per formar govern i desbancar a un PP en minoria

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado agosto 31, 2021
325 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

La formació independent adscrita a La Vall Ens Uneix ofereix a Compromís formar un govern “sòlid, progressista i respectuós amb el medi ambient”

Benicolet Suma, partit independent adscrit a La Vall Ens Uneix, ha oferit a Compromís la formació d’un pacte de govern “sòlid, progressista i respectuós amb el medi ambient” que servisca “per traure el poble de la paràlisi a la que ha arribat amb un govern en minoria del PP”. El portaveu del grup municipal de Benicolet Suma, Iván Martínez, ha enviat una proposta formal a l’ex alcaldessa de Benicolet per Compromís i als dirigents de la coalició en l’àmbit autonòmic, basada en el mateix document que Compromís va presentar en 2019 a Benicolet Suma (proposta on s’incloïa l’assignació de delegacions entre tots dos grups i el repartiment de l’alcaldia al periode restant de legislatura). A més a més, es proposa convocar una reunió per encetar les converses.

Iván Martínez, que conforma el grup de Benicolet Suma junt a la regidora Cristina Codina, admetia que no acceptar la proposta per formar govern que Compromís va llançar en 2019 (entre totes dues formacions sumen 4 edils, front als 3 amb que governa el PP en minoría) “va ser una errada, que ara, amb més experiència i assessorats per La Vall Ens Uneix, encara podem rectificat pel be del poble”. Martínez explicava que “hem intentat fer una oposició constructiva però ens hem trobat contínuament amb traves. Els plens tan sols contemplen precs i preguntes cada tres sessions, i sembla que sempre els molesta. I totes les peticions que tramitem pel registre d’entrada són ignorades”.

Esta “paràlisi” també s’observa en el tancament dels pressupostos del 2020 (prorrogats fins ara, ja que els del 2021 no han pogut ser aprovats), el govern municipal va liquidar els comptes amb un superàvit de 80.000 euros, quan el muntant total del pressupost d’aquest municipi de 574 habitants ascendeix a 360.000 euros. Martínez explicava que “deixar d’invertir quasi una quarta part dels pressupostos municipals és una mostra de mala gestió”, com també ho és la deficient tramitació de la subvenció per a reformar la piscina municipal. La recent dimissió de la primera tinent d’alcalde del PP i dels tres representants que la seguien per substituïr-la a la llista d’aquest partit és sols una mostra més de quina ve sent la situació al govern municipal”, manifestava.

El portaveu de Benicolet Suma incidia en què “no tenim cap interès que no siga el be del poble, i per això acceptariem textualment el mateix acord que Compromís ens va plantejar en 2019 o plantejar un de nou, i no ens importa qui tindria que ostentar primer l’etapa a l’alcaldia, perquè açò no és per interès nostre sinó de Benicolet. Tenim projectes i idees molt semblants, moltes ganes de treballar, i estem segurs de què seria positiu per al nostre poble el canvi a un nou govern municipal sorgit d’aquest pacte”, destacava.

Tags: Benicolet

Lo + leído

La Generalitat liquida el Palau de Justícia a Santa Clara: torna l’immoble a l’Ajuntament i el futur judicial de Xàtiva queda en l’aire

Xàtiva ha rebut un colp definitiu en les seues aspiracions de modernitzar les infraestructures judicials…

Huelga en educación: los sindicatos rechazan la segunda propuesta de servicios mínimos y el conflicto acaba en los tribunales

El conflicto educativo en la Comunitat Valenciana se recrudece. Tras la reunión mantenida esta mañana…

La Comunitat Valenciana lidera España con 174 Banderas Azules en 2026: listado completo de playas y puertos

La Comunitat Valenciana vuelve a hacer historia y se consolida, un año más, como la…

Otras noticias

L'epicentre del terratrèmol s'ha situat a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Nou terratrèmol a Ontinyent: un sisme de magnitud 3,5 fa sacsejar la terra entre altres tremolors menors

Por Toni Cuquerella
Elvira Lindo.
La Vall d'Albaida

Elvira Lindo, gran protagonista de l’XI Cicle ‘Ontinyent Negre’ aquest maig

Por Toni Cuquerella
Unitat de SAMU.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Dos morts en caure un vehicle al riu Clariano a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Localització dels terratrèmols detectats a Ontinyent i Vallada.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Dos sismes a les comarques del sud: terratrèmols a Ontinyent i Vallada sacsegen diversos municipis en les últimes hores

Por Toni Cuquerella
Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?