BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
lunes, 12 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Castellon

El govern Benicarló presenta un Pressupost de 34,5 milions d’euros per al 2024

El pressupost preveu 2,7 milions d'euros en inversions, que es destinaran principalment a la reforma de la Piscina Municipal o al reasfaltat del carrer de Jacinto Benavente
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado enero 31, 2024
26 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
7469 benicarlo pressupost 2024 presentacio

L’alcalde de Benicarló, Juanma Cerdá, el primer tinent d’alcalde, Juan Pascual Sorlí, i la regidora d’Hisenda, Arantxa García, han explicat les línies generals del Pressupost General de l’Ajuntament per al 2024, que es debatrà en el Ple ordinari que se celebrarà aquesta vesprada.

Un Pressupost que suma un total de 34.544.593,98 euros, dels quals prop de 4,5 milions van destinats a l’Organisme Autònom de Centres Socials Especialitzats (OACSE).

Juanma Cerdá ha qualificat aquest pressupost com «un pressupost de transició» degut a «una situació de desequilibri financer que hem hagut d’afrontar en la qual la despesa era molt superior als ingressos». L’alcalde ha assegurat que «és el millor pressupost que podem presentar en les circumstàncies actuals».

Per la seua part, el primer tinent d’Alcaldia ha remarcat que «hem analitzat les necessitats de Benicarló i hem distribuït les inversions de la millor manera possible» i s’ha mostrat convençut que «en poc temps, tots els benicarlandos podran veure els resultats d’aquest pressupost».

La regidora Arantxa García ha destacat que «aquest és un pressupost realista, estructurat i preparat per a executar -ha anunciat García-, i compleix amb tots els nivells d’equilibri pressupostari, estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera».

García ha subratllat que «totes les partides responen als principis d’eficàcia i eficiència i a les demandes de la ciutadania per tal de cobrir els serveis bàsics».

Pel que fa a les inversions, la regidora ha confirmat que, dels 2,7 milions d’euros previstos en el Pressupost, 1,7 milions d’euros es destinaran a la reforma de la Piscina Municipal. La resta s’invertiran en renovació de vies públiques o d’infraestructures, «sempre pensant en les necessitats de la ciutadania», ha dit Arantxa García.

Alguns dels projectes inclosos en les inversions són el reasfaltat del carrer de Jacinto Benavente, la millora de la vorera nord de la Brigada d’Obres i Serveis (la que dona a la carretera de Càlig), l’adquisició de vehicles per a la Policia Local o la rehabilitació de l’Edifici Irta, que actualment ocupen les associacions AFA Benicarló (que atén a persones malaltes d’Alzheimer) i Ateneu Maestrat (que dona servei a persones amb dany cerebral sobrevingut).

Tags: Benicarló
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Averías más comunes en las barreras automáticas (y cómo evitarlas y prevenirlas)

Las barreras automáticas son fundamentales para controlar el acceso en parkings, comunidades, empresas e instalaciones…

Desmantelan una red de explotación de temporeros agrícolas que alojaban en un hotel abandonado de Sagunt

Agentes de la Policía Nacional han desarticulado en la provincia de Valencia una organización criminal…

Folgado reorganiza el reparto de áreas en el gobierno de Torrent tras la salida del edil de VOX

El Ayuntamiento de Torrent ha llevado a cabo una reestructuración interna en el equipo de…

Otras noticias

03ECBBC0 9FED 4646 896A 00ABA9EF20A7
AgronewsEl Camp de MorvedreLa Plana Baixa

La Marjal d’Almenara ja té un òrgan de gestió hídrica

Por Agronews
JABALI 1 1024x576 1
AgronewsLa Plana Baixa

Burriana actua contra la sobrepoblació de porcs senglars per a protegir els cultius i la seguretat viària

Por Agronews
Visita institucional al IES Jaume I de Burriana.
La Plana Baixa

La Generalitat desbloquea el IES Jaume I de Burriana con una inversión de 22,2 millones tras casi 4 años paralizado

Por Toni Cuquerella
Castelló acoge en mayo la XII edición de la Feria Marte con Robert Ferrer como artista invitado
CulturarteLa Plana Alta

El arte contemporáneo volverá a brillar en Castelló con la Feria Marte 2025

Por Javier
WhatsApp Image 2025 04 14 at 10.03.09
AlicanteCastellonValencia

Más de 1300 efectivos de extinción y prevención de incendios para la campaña de Semana Santa y Pascua

Por Javier
CEIP Assumpció de la Vall d'Uixó.
L'AlcoiàLa CosteraLa Plana BaixaLa Ribera Baixa

Conselleria revoca las obras delegadas en 46 municipios en el Pla Edificant por valor de 251 millones y los ayuntamientos se revuelven

Por Toni Cuquerella
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?