ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El PP aconsegueix l’alcaldia de Barxeta desbancant a EUPV amb el suport de nacionalistes d’esquerres

El popular, Vicente José Torregrosa, aconsegueix l'alcaldia amb el suport de Som Barxeta els regidors del qual seran expulsats d'ERPV
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 14, 2025
264 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
469 vicente torregrosa vicent mahiques

El PP ha aconseguit l’alcaldia de Barxeta després de prosperar la moció de censura presentada al costat de Som Barxeta per a rellevar a l’alcalde d’EU, Vicent Mahiques. El nou primer edil, del PP, Vicente José Torregrosa, ostentarà la vara de comandament durant els pròxims 14 mesos, mentre que Som Barxeta farà el propi des que finalitze eixe període fins que concloga la legislatura al maig de 2027.

«Hui comença la recuperació del nostre poble», ha assegurat Torregrosa, qui ha reiterat que «el municipi ja no podia resistir més amb un alcalde absent, treballa a França, i amb les seues actuacions arbitràries, que han tingut com a súmmum la nefasta gestió de l’aigua». «Hem pres aquesta decisió per responsabilitat, pensant en els nostres veïns i veïnes, i així es demostrarà en poc temps quan es comencen a veure els fruits del nostre treball», ha destacat.

En aquest sentit, ha defensat, «treballarem amb Som Barxeta per a recuperar tot el temps perdut i dur a terme les millores que el municipi necessita». «Començarem per acostar-nos al poble, les institucions estaven allunyades dels veïns i veïnes, que estaven desencantats; per veure tot el que hi ha i desconeixíem; i per recuperar les zones comunes», ha explicat.

Torregrosa ha volgut agrair el paper de Som Barxeta, i especialment al seu portaveu Darius Tortosa, «per deixar a banda allò que ens separa i haver-nos centrat en allò que ens uneix».

Justificacions de Som Barxeta

Després d’aprovar-se la moció de censura Som Barxeta ha emés un comunicat en el qual ha justificat el seu vot. Així han començat remuntant-se a les negociacions després de les eleccions, assenyalant que, després d’un «càstig» dels veïns a l’alcalde Mahiques (EU) li van demanar autocrítica amb dues propostes de govern: compartir l’alcaldia al llarg del mandat (els dos partits tenen la mateixa representació de tres regidors) o que Mahiques fera un pas al costat i que un altre representant d’EU prenguera l’alcaldia. Lamenten que cap de les dues propostes es van acceptar.

Amb tot, assenyalen que els incompliments de les promeses per part del govern i per l'»autoritarisme» que ha portat a la «decadència», la qual cosa ha abocat a aquesta entesa amb el PP que ha sigut «més senzill del que ens esperàvem en un primer moment». En resum assenyalen que «el 2027 els barxetans i barxetanes ja jutjaran el nostre treball».

Per a començar dos dels tres regidors de Som Barxeta, militants de ERPV, seran expulsats del partit que els va advertir que si continuaven avant amb la moció prendrien aquesta mesura contundent.

Tags: admin Barxeta

Lo + leído

La Casa del Delme d’Ontinyent programa actividades de Navidad para todas las edades

La Casa del Delme de Ontinyent ha preparado una programación especial para esta Navidad que…

La Policía Nacional desmantela en Torrent un cultivo indoor de casi 600 plantas de marihuana

La Policía Nacional ha desarticulado un cultivo indoor de marihuana en Torrent. Esta actuación, coordinada…

Detienen a un hombre en la Canal de Navarrés por abatir un Macho Montés sin permiso

La Guardia Civil de Valencia ha investigado a un hombre por cazar ilegalmente un Macho…

Otras noticias

Vistas del Belen Fundacion Bancaja 3 2
L' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa SaforValencia ciudad

Navidad 2025: València, Gandia, Meliana, Xàtiva y Torrent inauguran sus belenes

Por Javier
Vista nocturna de la Seu de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva dona nova llum al seu centre històric: comença la renovació LED de la Col·legiata de la Seu

Por Toni Cuquerella
Tram de la línia de tren entre Moixent i l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Llum verda a la segona via entre Moixent i l’Alcúdia de Crespins: 20,5 milions per a modernitzar la línia ferroviària

Por Toni Cuquerella
Bob Pop.
La Costera

Bob Pop inaugurarà a Xàtiva el primer Festival Literari LGTBIQ+ de la Comunitat Valenciana, ‘Lletres Dissidents’

Por Toni Cuquerella
Una de les càmeres instal·lades als accessos del Carraixet a Xàtiva.
La Costera

Xàtiva reforça la seguretat: Càmeres LPR intel·ligents blindaran Bixquert i els accessos del Carraixet

Por Toni Cuquerella
Visita del conseller de Sanitat a l'Hospital d'Ontinyent.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Reforç sanitari: Xàtiva-Ontinyent activa incentius per a captar talent i cobrir el dèficit de professionals

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?