BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
miércoles, 11 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Uns 70 militants de Gandia de Més Compromís i Iniciativa es donen de baixa de la formació

Entre les baixes es troba Laura Morant, l'exportaveu local de Compromís i exregidora a l'ajuntament
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 10, 2023
78 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
3001 laura morant

L’exportaveu local de Compromís i exregidora a l’Ajuntament de Gandia, Laura Morant, ha anunciat que s’han donat de baixa de Compromís, al voltant d’uns 70 militants, de les diferents formacions que conformen la coalició. Per a Morant “des de fa temps està sent un degoteig de militants i simpatitzants, persones adherides al projecte i inclús militants històrics”.

L’exdirigent ha denunciat “la manca de democràcia interna i el menyspreu reiterat, a persones que han mantingut al llarg de dècades, el projecte polític viu a la ciutat. Açò mostra una cúpula del partit amb maneres antidemocràtiques i excloents”.

Per a Morant, “no hi ha participació, a les assemblees hem deixat d’acudir per por a opinar, s’ha anat desmotivant a la gent fins al punt d’abandonar alguns ja per cansament. O limitar-se a pagar quota i desentendre’s de tot. Per no parlar dels simpatitzants que se’ls ha exclòs del procés de primàries per por que no s’obtingueren els resultats que volia la direcció”.

En el cas meu, “tots els meus amics i familiars han abandonat ja. O se’ls ha llevat la militància sense explicació. Així mateix cap dels anteriors secretaris locals està afiliat actualment fruit de les dinàmiques. A més, porte rebent atacs continuats des que vaig guanyar unes primàries de llista en 2015”.

“A una part de nosaltres sempre ens trobaran lluitant per sumar totes les sensibilitats de l’esquerra, on les persones siguem lliures i on es puga dissentir sense represàlies”, ha conclòs.

No és el primer cop polític intern que ha patit Compromís en aquest any electoral. Cal recordar que qui va ser l’últim candidat a l’alcaldia per aquesta formació, Josep Alandete, va retirar la seua candidatura de les primàries després de qualificar aquest procés intern com «antidemocràtic».

Tags: Gandia
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

L’Ajuntament d’Ontinyent ha iniciat aquesta setmana les obres d’enderrocament de diversos immobles situats als carrers…

L’Alcora guanyarà una plaça pública amb el projecte de recuperació de la Reial Fàbrica del segle XVIII

L'Ajuntament de l'Alcora ha presentat oficialment al Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana l'ambiciós…

Llum verda del Govern per a la segona via entre Moixent i l’Alcúdia de Crespins per a reforçar Rodalia i el Corredor Mediterrani

El Consell de Ministres ha autoritzat aquest dimarts al Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible…

Otras noticias

IMG 20250605 WA0066
La SaforValència

El restaurante ‘En Boga’ de València gana la 50ª edición del Concurso Internacional de Fideuà de Gandia

Por Javier
Projecte de la marina de Gandia.
La Safor

Les obres de la nova Marina de Gandia començaran al setembre amb una inversió de 8 milions d’euros

Por Toni Cuquerella
El ministre Pablo Bustinduy, junt a l'alcalde de Gandia, José manuel Prieto.
La Safor

El ministre Bustinduy posa Gandia com a exemple en la lluita contra l’intrusisme en els pisos turístics

Por Toni Cuquerella
8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
La Safor

Detenido un joven por un robo con violencia a un menor en Oliva

Por Javier
Feria de Abril de Gandia
FiestasLa Safor

La Feria de Abril de Gandia regresa con una programación repleta de actividades gratuitas

Por Javier
Viviendas de protección oficial en Gandia
La Safor

Gandia contará con un nuevo edificio de 67 viviendas protegidas frente al Palacio de Justicia

Por Javier
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?