ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Les obres del nou IES Rei en Jaume d’Alzira començaran en aquest 2024

El ple aprovarà la contractació de les obres del nou edifici i l’entorn valorades en 14,4 milions d’euros
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 28, 2024
100 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
2987 alzira ies rei en jaume

L’Ajuntament d’Alzira inicia la contractació de les obres del nou IES Rei en Jaume i una aula taller de Labora a Alzira, ambdós inclosos en el programa Edificant de la Conselleria d’Educació. A més, s’aprova la despesa de 14.420.236,44 per a cobrir l’import de les obres.

El projecte, inclou la demolició de l’edifici actual de l’Institut Rei en Jaume, mantenint l’edificació més pròxima al carrer d’O’Donell, on se situen l’actual secretaria i sala d’actes de l’institut, i la part que alberga les instal·lacions de la UNED. El projecte inclou també construir una aula-taller per a LABORA, sobre la base dels acords amb LABORA per a la cessió de part de la seua parcel·la a les dotacions docents que conformen la parcel·la d’implantació de l’institut.

S’ha projectat un únic edifici compacte amb un esquema de dos blocs i un pati central  discontinu de nou metres d’ample. En el bloc est se situa l’aulari i els servicis connexos en tres altures i en el bloc oest els espais de gran capacitat i l’administració en una sola  planta. El gimnàs s’ha integrat en l’edifici principal i s’ha dissenyat com a espai multidisciplinari, que servisca de gimnàs i alhora de sala d’actes o espai de reunions. 

Només queden fora de l’edifici principal els espais no climatitzats corresponents a instal·lacions i magatzem forestal i el bloc de LABORA que se situa annex al SEPE. Cal destacar que la part de la parcel·la lliure d’edificació està molt poblada amb espècies arbòries grans i, en molts casos, de gran interés, per tant s’ha respectat al màxim la vegetació que hi ha, per això s’ha situat la nova edificació i les pistes esportives noves, en els espais sense arbratge.

Execució de l’obra: 30 mesos

S’ha establit un termini d’execució de les obres de 30 mesos des de l’endemà de l’acta de replanteig i inici de les obres. A més ha establit que l’execució de les obres siga compatible amb el normal desenvolupament de les classes i que no supose la reubicació de l’alumnat en barracons. Segons s’assenyala en la memòria del projecte, «hi ha la superfície suficient de pati-jardí perquè es puga fer la construcció i es continuen gaudint de pràcticament tot  l’espai que disposen ara, tot i que s’instal·larà una tancat de  protecció a més de la possibilitat d’accedir per dos carrers al recinte de l’obra, permet que es construïsca sencer el nou Institut, i en vacacions d’estiu assolar l’institut actual i fer la resta de la urbanització i les pistes esportives al mateix temps».

El regidor d’Urbanisme, Andrés Gomis, ha destacat que «demà aprovarem en el ple l’inici definitiu de la construcció de les noves instal·lacions que substituiran les de l’actual edifici que daten de l’any 1963. Una molt bona notícia que arriba justament ara que també comença el projecte de rehabilitació de l’institut J. M. Parra. Donem així un impuls a la millora d’estes instal·lacions tan necessàries i reivindicades per les comunitats educatives d’estos dos centres i per tota la ciutat. Després de tant de temps, per fi comptarem amb unes instal·lacions dignes».

Tags: Alzira

Lo + leído

Estos son los municipios que suspenden clases mañana martes ante la alerta por lluvia

El arranque del curso escolar en la Comunitat Valenciana se ha visto condicionado por la…

Paiporta, la zona cero de la dana, inicia el curso escolar con todos sus centros a pleno rendimiento

Paiporta ha dado hoy la bienvenida al nuevo curso escolar con la incorporación de cerca…

Un estudio de la UPV reclama mejoras en los Cercanías para reducir la dependencia del coche en la comunidad universitaria

Un estudio elaborado por la Universitat Politècnica de València (UPV) advierte de la necesidad de…

Otras noticias

Algemesi torna a A Punt
Alto PalanciaLa Marina AltaLa Plana AltaLa Ribera Alta

À Punt comienza su nueva temporada con la ‘Processoneta del Matí’ de Algemesí y la ‘Entrada de bous i cavalls’ de Segorbe

Por Redacción ComarcalCV
4I2A1714
La Ribera Alta

Reabre al tráfico el puente de Carlet tras una inversión de 4,2 millones

Por Redacción ComarcalCV
250325 EDUC Foto3 Prefabricadas
L' Horta SudLa Ribera AltaRequena - Utiel

Menos alumnos, más docentes y colegios aún en reconstrucción: así empieza el curso en la Comunitat

Por Javier
Iniciexecuciofaixesperimetrals2
La Ribera Alta

Alzira inicia la ejecución de la faja perimetral contra incendios en Racó y Respirall

Por Redacción ComarcalCV
1 12
La Ribera Alta

Detenidos dos hombres en Alginet por tráfico de 377 kilos de hachís

Por Redacción ComarcalCV
Los bomberos han rescatado una persona con vida en Benifaió
La Ribera Alta

Un fallecido en la explosión de un piso en Benifaió

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?