ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

L’Ajuntament d’Alzira cancel·la un deute de 750.000 euros

admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 8, 2025
401 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
2106 pressupostos 1

L’Ajuntament d’Alzira acabà l’any 2024 amb la cancel·lació anticipada de dos préstecs, concretament s’ha amortitzat una operació de crèdit de 2009 i altra de 2007. D’esta manera Alzira enceta el 2025 amb un únic préstec amb entitats financeres, i amb una significativa rebaixa de l’endeutament municipal.

En relació al préstec amb Caixabank de l’any 2009, a banda de la quota anual de 148.000 euros, s’han amortitzat 148.000 més que quedaven pendents, es a dir un total de 296.000 euros. Pel que fa a l’operació amb el Banc Santander de l’any 2006, s’ha liquidat la quantitat relativa als tres anys de vigència que quedaven, per un capital de 462.000 euros més interessos. En total, són més de 750.000 euros de deute que s’ha amortitzat, la major part de manera anticipada, després d’una modificació de crèdit a càrrec del romanent de tresoreria. D’esta manera,  amb la cancel•lació anticipada d’estos dos préstecs, es reduix el deute i es deixen de pagar els imports d’amortització i d’interessos corresponents dels anys que faltaven.

A hores d’ara, l’Ajuntament d’Alzira sols manté un préstec amb entitats financeres, concertat l’any passat per a portar a terme el programa d’inversions, per un capital de 3,7 milions d’euros, i una ratio de deute viu amb entitats de crèdit del 8,81%. 

El regidor d’Hisenda, Andrés Gomis, explica que la situació de l’Ajuntament, que permet fer front a inversions i alhora anar amortitzant deute, és fruit de la bona gestió econòmica dels últims anys. Gomis a més explica que, amb la cancel•lació d’estos préstecs, els diners del pressupost municipal destinats a pagar les quotes en 2025 i els pròxims anys, es destinaran a millorar els serveis públics, a banda de sanejar l’economia de les arques públiques. “Gràcies a esta política de gestió, podem destinar estes quantitats a altres serveis municipals, una tasca que es va emprendre en 2015 i que continua fins a hui amb una gestió responsable i equilibrada amb bons nivells d’endeutament”

Tags: admin Alzira

Lo + leído

L’Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat apuenten l’obertura del nou centre de dia per a finals de 2026

El futur Centre de Dia de Xàtiva ja té un horitzó clar de posada en…

Paiporta moviliza 19,5 millones de euros para la redacción de siete grandes proyectos de reconstrucción tras la dana

El proceso de reconstrucción de Paiporta ha alcanzado un hito administrativo fundamental con la entrada…

Xàtiva inicia les obres per a transformar l’entorn de la Font dels 25 Dolls i crear un nou aparcament al carrer Sant Vicent

El nucli antic de Xàtiva ha iniciat aquesta setmana una important transformació urbana amb l'engegada…

Otras noticias

La Guàrdia Civil ha descobert la plantació de marihuana a Alberic.
La Ribera Alta

Un incendi destapa un cultiu il·legal de marihuana a Alberic

Por Toni Cuquerella
Antonio Tejero, durant l'intent de cop d'estat del 23-F de 1981.
La CosteraLa Ribera Alta

El periple final del colpista del 23-F Antonio Tejero: defunció a Alzira, dol a Xàtiva i sepultura a Màlaga

Por Toni Cuquerella
1796 naranjas en campo de origen nacional
AgronewsLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

Carlet, Utiel, Bèlgida, Vila-real, Carcaixent, Nules y Llutxent acogen en marzo una nueva programación de cursos agrarios

Por Javier Ruiz
riu xuquer antella
La Marina BaixaLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Casi medio millón de personas en la cuenca del Júcar viven en zonas inundables

Por Javier Ruiz
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
dsc 0935 648616
La Ribera Alta

Adif limita a 10 km/h el paso por el puente centenario entre Alzira y Carcaixent

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?