ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

El presumpte assassí d’una dona que va apareixer enterrada a Alzira és detingut a Madrid

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 1, 2022
208 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Una minuciosa investigació de la Policia Nacional reconstrueix la fugida del supòsit homicida de Cadis

Agents de la Policia Nacional han dut a terme una minuciosa investigació per a reconstruir la fugida del presumpte autor d’una dona a Cadis que, posteriorment, va ser enterrada en la localitat valenciana d’Alzira. Les càmeres de seguretat d’uns apartaments de los Barrios (Cadis) van captar a la víctima –parella de l’arrestat- sent arrossegada pels turmells i introduïda en el maleter d’un cotxe, per un home l’aparença física del qual coincideix amb la del seu marit.

Els agents van constatar que el presumpte autor dels fets va adquirir diversos efectes -una pala, un palot, una destral, uns guants anti-talle i un cúter- en un establiment de subministraments industrials pròxim al lloc on va aparéixer el cadàver. Els investigadors han pogut constatar que, després de cometre el crim, el detingut va fugir d’Espanya en vehicle fins a Milà on va ser localitzat el turisme de lloguer en l’aeroport d’aqueixa ciutat. Allí va agafar un vol cap al Regne Unit per a, finalment, volar fins als Estats Units on residia a la ciutat de Denver.

Denunciada la desaparició en xarxes socials

La investigació es va iniciar arran d’una denúncia formulada per una dona a través de xarxes socials en la qual va comunicar la desaparició de la seua amiga, una ciutadana nord-americana. Els agents van realitzar les primeres gestions per a la localització de la desapareguda centrant-se aquestes en la seua parella i en el vehicle que utilitzaven per als desplaçaments. Aquest vehicle va ser localitzat en l’aeroport de Milà, confirmant-se que l’home havia pres un avió a Itàlia rumb al Regne Unit i des d’ací als EUA, on tenia localitzat el seu domicili a Denver (Colorado).

Continuant amb les gestions, els agents van determinar que l’últim parador conegut de la víctima eren uns apartaments en la localitat de los Barrios (Cadis). En visionar càmeres de seguretat d’aquest allotjament, els investigadors van observar a l’arrestat arrossegant un cos pels turmells i introduir-lo en el maleter d’un cotxe de lloguer.

Enterrada a Alzira

Els agents van iniciar un dispositiu de cerca per a la localització de la dona desapareguda. El dia 21 de gener van localitzar unes restes humanes semienterrads a la ciutat d’Alzira que van ser traslladats a l’Institut Anatòmic Forense de València.

En el marc de les múltiples gestions dutes a terme als deixe anar de la investigació per a esclarir els fets, a través de la revisió de les càmeres de seguretat de la zona pròxima a la localització del cadàver, es va observar que l’arrestat va estar en el matí del 27 de desembre en un establiment de subministraments industrials adquirint una pala, un palot, una destral, uns guants anti-talle i un cúter que podria tractar-se del qual es van localitzar restes en descobrir el cadàver.

Arrestat a Barajas

El passat 26 de desembre l’enllaç del FBI en l’Ambaixada dels EUA a Madrid va comunicar als investigadors haver rebut la informació que el principal sospitós de l’homicidi estaria en disposició de viatjar de retorn a Espanya en dates pròximes, desconeixent el motiu del seu viatge al nostre país. Finalment, el dia 28 de gener va ser detingut en l’Aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas i lloc a disposició judicial.

Tags: Alzira

Lo + leído

Piden más de dos años de prisión para un policía de Torrent acusado de fingir el robo de su moto para cobrar el seguro

Un agente de la Policía Nacional adscrito a la Comisaría de Torrent se enfrenta a…

Previsión del tiempo en Requena, hoy lunes 16 de febrero

La Agencia Estatal de Meteorología (AEMET) prevé para este lunes 16 de febrero una jornada…

Previsión del tiempo en Gandia, hoy lunes 16 de febrero

La comarca de la Safor se prepara para un inicio de semana con tintes primaverales.…

Otras noticias

7977 alzira muralla
La Ribera Alta

Alzira inicia las actividades del Año Jaume I con visitas escolares y conferencias

Por Redacción ComarcalCV
alumbrado dana alcudia e1770986767574
La Ribera Alta

L’Alcúdia impulsa la reparación integral de su alumbrado público tras la DANA

Por Javier
Imagen de las pistolas confiscadas en Alzira.
La Ribera Alta

De la mítica Luger al Winchester: el «museo» de armas ilegales descubierto en una casa de campo de Alzira

Por Toni Cuquerella
Policía Nacional.
La Ribera Alta

La Policía Nacional interviene en una guardería de Algemesí: así trataba a los niños la propietaria que ha sido detenida

Por Toni Cuquerella
Policía Nacional.
ComarcalLa Ribera Alta

La Policía Nacional detiene en Alzira a un miembro de una red de extorsión sexual

Por Redacción ComarcalCV
Tren de Rodalia de València.
ComarcalL' Horta SudLa CosteraLa Ribera Alta

Tot el que has de saber del tall de 24 hores de la línia C-2 de Renfe entre Xàtiva i Silla que deixa sense trens a la Ribera i la Costera

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?