BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
miércoles, 4 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Els Ports

S’obri al trànsit la CV-125 a l’altura de Cinctorres després de la reparació d’urgència dels desperfectes patits per les fortes pluges

La solsida de part del mur de contenció en el marge esquerre de la carretera es va produir a l’altura de l’accés a Cinctorres
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 6, 2024
169 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6646 cinctorres carretera neteja

La Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori ha obert al trànsit la CV-125 després de la reparació d’urgència dels desperfectes ocasionats per les fortes pluges de mitjan maig.

Així ho ha confirmat la directora general d’Infraestructures i Projectes Urbans, M. José Martínez Ruzafa, qui ha destacat que “este dijous entra en funcionament esta via, després de tres setmanes de treball dels tècnics de la Conselleria”. En un principi es va estimar que les obres tindrien una duració d’entre quatre i sis setmanes.

El cap de setmana del 18 i 19 de maig es va produir un episodi de pluges intenses, que va provocar la solsida de part d’un mur de contenció del marge esquerre en la CV-125, a l’altura del punt quilomètric 9+385, pròxim a la població de Cinctorres.

De manera preventiva, per seguretat i per la necessitat d’espai per a executar les obres, la carretera CV-125 es va tallar al trànsit entre l’eixida de la població de Cinctorres fins a l’encreuament de la mateixa CV-125 amb el camí del Fraiximeno/la Canà. Per tant, les alternatives de trànsit eren la circulació des de Cinctorres fins a la carretera CV-14 per la CV-124, passant pel Forcall, i viceversa.

D’esta manera, els treballs necessaris per a la reparació dels desperfectes de la carretera CV-125 es van estructurar en tres fases. La fase 1 ha comprés l’excavació i retirada del ferm, els materials de farciment i restes del mur esfondrat.

Durant la fase 2, s’ha reconstruït l’esplanada i el mur esfondrat amb escullera i amb formigó en massa. I finalment, la fase 3 que s’ha centrat en la reposició del ferm amb màstic bituminós en calent (MBC), així com dels sistemes de contenció afectats.

La carretera CV-125 és una important via de comunicació que forma part de la xarxa local de carreteres de la Comunitat Valenciana. Esta infraestructura viària connecta la carretera CV-14, en la rodalia de Morella, amb la província de Terol passant per Cinctorres i el Portell, col·laborant de manera molt important en la mobilitat dels veïns de la comarca dels Ports.

 Galeria d’imatges
La Generalitat obri al trànsit la CV-125 després de la reparació d’urgència dels desperfectes ocasionats per les fortes pluges

Tags: Altura
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

El Consell destina 36 millones de euros en ayudas para vehículos afectados por la DANA y amplía los colectivos beneficiarios

l Consell ha aprobado este martes un decreto que establece las bases para la concesión…

La Generalitat pide al Seprona que investigue vertidos ilegales en el barranco del Poyo en Riba-roja

La Generalitat Valenciana ha solicitado a la Comandancia de la Guardia Civil de Valencia que…

Veinte profesionales se suman al concierto de Torrent solidario con las víctimas de la DANA de l’Horta Sud

Un total de 20 profesionales de conocidas orquestas de ámbito nacional y profesorado de conservatorios…

Otras noticias

Instalación de energía solar
El Camp de TúriaEl Valle de Cofrentes-AyoraEls PortsL'AlcalaténL'AlcoiàL'Horta NordLa CosteraLa SerraníaRequena - UtielValència

Foios, Requena, Llíria o Utiel, entre los 15 municipios que recibirán ayudas para energía térmica sostenible

Por Javier
6911 morella firma carns morella
Els Ports

Acord a Morella perquè una empresa privada gestione per lloguer l’escorxador municipal i s’eviten les pèrdues de l’empresa pública

Por admin
2823 morella n 232
Els Ports

El Govern adjudica les obres de millora de la carretera N-232 entre Masia de la Torreta i Morella per 20,7 milions d’euros

Por admin
4664 morella escorxador matadero
Els Ports

L’escorxador de Morella assumirà la matança de Tortosa

Por admin
9605 bernabe sanguesa alcalde morella
Els Ports

L’alcalde de Morella renuncia per decret als set llocs de treball públic que s’havia presentat a l’ajuntament

Por admin
7754 castelldecabres poble 4
Els Ports

Los vecinos de Castell de Cabres participarán de la gestión y organización diaria de su ayuntamiento

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?