martes, 17 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes – Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Baixa
    • Requena – Utiel
    • La Serranía
    • Valencia ciudad
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes – Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Baixa
    • Requena – Utiel
    • La Serranía
    • Valencia ciudad
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Marina Baixa

Arranca a Altea el projecte musical NEO

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado enero 14, 2022
56 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

Altea ha acollit la posada en marxa de la New Experience Orchestra (NEO). Una empresa emergent de música i dansa que busca apropar la cultura al públic en general i formar a músics de tot el món.

Segons informen fonts municipals, NEO realitzarà cursos formatius amb grans professionals de caràcter global als quals podran assistir músics amateurs o professionals d’Altea, a més d’alumnes vinguts de tot arreu del món. Este projecte ha sigut presentat en roda de premsa a la Casa de Cultura d’Altea amb la presència dels seus responsables i les regidores de Cultura i Turisme, Aurora Serrat i Xelo González.

Tal i com asseguren des del consistori, aquestes classes estaran repartides en quatre trobades anuals entre els mesos d’abril a juliol, on l’Orquestra de NEO també oferirà concerts per al gaudi dels alteans i alteanes i visitants. Les seus d’aquestes classes se situaran entre Conservatori, Escola de Música, Casa de Cultura i Palau Altea.

“És molt gratificant que projectes com aquests trien Altea com la seua seu. Ens reafirmen en la nostra aposta per la cultura, i ens situen a l’avantguarda d’aquesta. Des de l’ajuntament estem molt contents de poder acollir tot tipus d’iniciatives que aporten valor afegit a nostra ja extensa oferta cultural”, ha declarat la regidor de Cultura, Aurora Serrat.

Per part seua, José Manuel Borrego, director Pedagògic de NEO ha comentat que “Altea és un lloc idoni per la seua tradició musical i per la seua aposta pel turisme de qualitat”.

Sobre el turisme ha parlat la regidora de l’àrea, Xelo González, que ha recordat que la cultura és part essencial del projecte turístic del municipi i que aquest projecte se suma a la recentment obtinguda certificació com DTI. “El turisme cultural és un referent per a Altea, i a més, va ajudar a ser en 2020 el municipi que més va créixer en visitants per la seua qualitat i seguretat enfront de la pandèmia”, ha conclòs l’edil.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Altea

Lo + leído

Hallan sin vida al joven desaparecido en el Túria una semana después de encontrar a otro fallecido en la misma zona

Efectivos del Grupo Especial de Operaciones (GEO) de la Policía Nacional han hallado este lunes…

Buscan en el Turia a un hombre desaparecido entre Manises y Paterna tras bañarse en el Azud de la Acequia de Tormos

Un hombre de 35 años y nacionalidad colombiana permanece desaparecido desde este domingo por la…

La Vila Joiosa celebra el concurso de pebrereta en su 25 aniversario

La Vila Joiosa fue el escenario del esperado concurso de pebrereta, una de las actividades…

Otras noticias

Vista panoràmica d'Altea.
La Marina Baixa

Altea restringeix l’habitatge turístic al PGOU: prohibicions i límits per controlar la massificació i els preus

Por Toni Cuquerella
Ponents participants en la jornada sobre l'AVE a Xàtiva.
El ComtatL'AlcoiàLa Canal de NavarrésLa CosteraLa Marina AltaLa Marina Baixa

Xàtiva analitza l’impacte de l’arribada de l’Alta Velocitat a la ciutat i a les Comarques Centrals Valencianes

Por Toni Cuquerella
Camp nespres
AgronewsLa Marina Baixa

Piden un recorte fiscal estable para el níspero de Callosa por el encarecimiento de su cultivo artesanal

Por Agronews
1295 vila real presentacio logotip 750 aniversari fundacio
La Marina Baixa

Vila-real presenta la imatge del 750é aniversari de la fundació com a avantsala de la programació anual d’actes

Por admin
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
La Marina Baixa

Encuentran muerta a una mujer en l’Alfàs del Pi y la Guardia Civil busca a su pareja como presunto autor

Por admin
9868 alfas pi minut silenci assassinat masclista
La Marina Baixa

La mujer asesinada en l’Alfàs del Pi decidió no denunciar a su pareja ante la Guardia Civil cuando ya estaba en el cuartel

Por admin
Auditado por
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?