NULL
L’ajuntament d’Altea ha anunciat que 18 persones s’han sumat a l’habitual plantilla municipal per treballar als diferents departaments consistorials per un període d’un any, gràcies als programes de la Conselleria ECOVID i EMPUJU, finançats per el Fons de Garantia Social Europeu.
L’edil de Foment de l’Ocupació i el regidor de Personal han sigut els encarregats de donar la benvinguda a les divuit persones que s’incorporen a la plantilla de l’ajuntament d’Altea, inscrites als programes “Avalem Joves Plus” i “Avalem Experiència” ECOVID, pertanyents al LABORA, Servei Valencià d’Ocupació i Formació de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.
A l’acte de benvinguda han estat també presents els tècnics de les esmentades àrees, així com els portaveus de Compromís, Diego Zaragozí; PSOE, Vicenta Pèrez i PP, Rocío Gómez, a més d’altres regidors de la Corporació Municipal.
Segons informen fonts municipals, el finançament d’estes contractacions ve de la combinació de dos programes del Pla Integral d?Ocupació i Formació de la Generalitat. D’una banda, ‘Avalem Experiència’, dirigit a millorar l’ocupabilitat de persones desocupades majors de 30 anys, ECOVID i de l’altra, Avalem Joves Plus, un pla integral de formació i ocupació per a la contractació de joves qualificats desocupats, EMPUJU, menors de 30 anys que dóna l’oportunitat de millorar l’ocupabilitat i adquirir experiència durant un any.
L´edil ha recordat que des de l´Agència d´Ocupació i Desenvolupament Local de l´Ajuntament d´Altea es va sol·licitar participar un any més en este Programa de la Generalitat i per això s´han rebut sengles aportacions econòmiques de 182.343€ en el cas del programa ECOVID i 174.303€ destinats al programa d’EMPUJU. El cost total d’aquests programes a Altea és de 500.000€, per la qual cosa l’Ajuntament assumeix els més de 143.000€ restants.
D’altra banda, a estes 18 persones que s’han incorporat al Consistori, es van sumar a la plantilla, fa un mes, quatre persones a través del programa EMCORP, també per a majors de 30 anys, per un període de 6 mesos.
En paraules de Laviós, “des de la Regidoria de Foment de l’Ocupació continuarem apostant per ajudar la plena ocupació des de tres vies, la formació, la inserció laboral i l’ocupació mitjançant estes subvencions supramunicipals que ajuden a fomentar l’ocupació per donar oportunitat les persones que s’han quedat sense feina i també ajudar els joves a inserir-se al mercat laboral”.
Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací