ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Economía

El Parc Industrial d’Almussafes rebrà una inversió de 2 milions de la Generalitat per desenvolupar les infraestructures elevades

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 2, 2021
61 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

Aquesta ajuda contempla les inversions en els elements mòbils i infraestructures que redunden en l’optimització logística del parc

El Ple del Consell ha aprovat un conveni de col·laboració entre la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball i la Fundació per al Desenvolupament i la Innovació de la Comunitat Valenciana.

L’objectiu d’aquesta acord, dotat amb 2.000.000 euros per a l’exercici 2021, és el suport de les despeses de funcionament i inversions per al desenvolupament de la 16a fase d’inversions en modernització d’infraestructures i instal·lacions industrials i la dotació de serveis en l’àrea industrial d’Almussafes i Zones Limítrofes.

En concret, se subvencionarà a modernització de la infraestructura elevada propietat de la Fundació per al Desenvolupament i la Innovació, mitjançant la implementació de nous elements que facen millorar l’operativa, seguretat i connectivitat del Túnel.

Així mateix, es contemplen actuacions de manteniment de l’operativa de la infraestructura de transport; obres de modernització de les infraestructures i adaptació de les balancinas de transport de materials i peces, que comprenen, d’una banda, el desenvolupament i validació de prototips i rèpliques de balancinas, així com la fabricació i adaptació de les mateixes a les noves condicions de transport.

A més s’inclouran en aquesta ajuda altres inversions en els elements mòbils i Infraestructures propietat de la Fundació per al Desenvolupament i la Innovació que redunden en l’optimització logística.

La Fundació per al Desenvolupament i la Innovació és una entitat sense ànim de lucre entre les finalitats fundacionals del qual es troben el foment de l’economia i de la qualitat dels productes i sistemes, la defensa del medi ambient, el desenvolupament científic, tècnic, social i cultural de la societat, així com la millora de la competitivitat de les empreses i dels productes industrials i la prestació de serveis, especialment en l’àmbit de l’àrea industrial d’Almussafes.

Aquesta Fundació és propietària dels trams de les infraestructures elevades de transport de peces i materials que se situen al Parc Industrial d’Almussafes, que estan situades en terreny públic.

Aquestes infraestructures representen un sistema de comunicació i transport intern del Parc Industrial d’Almussafes que connecta a les empreses de l’àrea, i que permet el transport de mercaderies entre aquestes.

L’impuls de les infraestructures elevades del Parc Industrial d’Almussafes, la seua modernització i el manteniment de l’operativa d’aquesta, suposa una oportunitat per a la consolidació i el creixement tecnològic del teixit industrial de la Comunitat Valenciana.

Així mateix, l’actuació sobre les infraestructures del Parc Industrial representa una atribució pròpia de l’Administració per a garantir el transport i la mobilitat en aquest entorn industrial.

De la mateixa manera, representa una infraestructura bàsica per al desenvolupament tecnològic, i integració digital de plataformes obertes i integrades del Parc.

Tags: Almussafes

Lo + leído

Abierto València 2025 se prepara para su cita de septiembre

La Asociación de Galerías de Arte Contemporáneo de la Comunidad Valenciana (LAVAC) celebra del 25…

El Supremo abre la puerta a reclamar el complemento por brecha de género

Una sentencia del Tribunal Supremo, dictada tras el fallo del Tribunal de Justicia de la…

Riesgo extremo de incendios forestales en la Comunitat Valenciana todo el fin de semanas por altas temperaturas y viento de poniente

La Conselleria de Emergencias e Interior, a través del Centro de Coordinación de Emergencias de…

Otras noticias

Digitalia 1
Economía

ValgrAI impulsa Digital-IA para formar gratis en competencias digitales e IA en muninicipios de menos de 20.000 habitantes

Por Javier
alicante 4748224 1280
Economía

El mercado de la «Silver Economy»: Viviendas adaptadas para el retiro dorado

Por Javier
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
01JY63T4YKQAB1Q9PZP6DND44X
Economía

La empresa alicantina MaxiTrofeo apunta al liderazgo nacional gracias a su apuesta por la innovación, la calidad y el servicio al cliente

Por Javier
Seu central de Caixa Ontinyent.
Economía

La sostenibilitat de l’Agenda 2030, eix central del nou pla estratègic de Caixa Ontinyent

Por Toni Cuquerella
01JWXHC2G93WW90JGK56SMP0CX
Economía

Cómo encontrar tu piso ideal en Valencia

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?