ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Ajuntament de l’Alcúdia de Crespins i la Generalitat demanen a Adif que la futura estació siga un enclavament intercomarcal

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 6, 2022
230 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

La comissió tècnica de seguiment del projecte s’ha reunit amb l’objectiu d’agilitzar i estudiar la construcció del nou edifici

La comissió tècnica de seguiment de la futura estació de l’Alcúdia de Crespins es va reunir divendres passat amb l’objectiu d’agilitzar i estudiar el projecte de construcció del nou edifici. A la reunió van estar representats per part d’Adif, María Dolores Bahamonde Marchamalo i Sergio Nieto Jiménez, per Renfe, Antonio Fuentes Caballero, per la Genteralitat, Jaime Pallarol Simón i per part de l’Ajuntament de l’Alcúdia de Crespins, el regidor d’Urbanisme, Jordi Caparrós Gutiérrez i els Tècnics Municipals, José Jesús del Olmo Vico i Michel Castelló Rubio.

Tant l’Ajuntament com la Generalitat van coincidir que la futura estació siga un enclavament intercomarcal que mire cap al futur i així convertir el municipi en punt de comunicació intercomarcal amb la resta de l’Àrea Metropolitana de València.

En aquest sentit, l’edil d’Urbanisme ha explicat que l’Ajuntament de l’Alcúdia de Crespins es compromet a agilitzar totes les seues gestions i facilitar tot allò que es demane des de la resta de les administracions, i ha remarcat que des del consistori hem defensat que «el projecte que isca siga sostenible mediambientalment, accessible a la gent amb diversitat funcional, amb ascensors interns, espais verds i punts de càrrega per a cotxes elèctrics, amb connexió des del nostre municipi i Canals amb la mateixa estació, així com comptar amb un gran estacionament per a vehicles gratuït».

Per la seua banda, Adif es va comprometre a estudiar la proposta de les dues administracions i així incloure-ho al plec de Condicions i a la licitació pública del projecte, licitació que està prevista es publique a setembre. A més a més, la intenció d’Adif és poder contractar la redacció del projecte bàsic i d’execució a gener, com van confirmar a la reunió.

Tags: Alcúdia De Crespins

Lo + leído

Coches cargados de pólvora y locales sin permiso: así eran los depósitos de pirotecnia ilegal con 316 kg de petardos

En una operación destinada a garantizar la seguridad ciudadana en el manejo de materias reguladas,…

Paiporta lidera la creación de un gran pulmón verde resiliente frente al riesgo de inundaciones

Paiporta se ha convertido en el epicentro de la estrategia de sostenibilidad y seguridad hídrica…

Veolia revisa más de 250 hidrantes en La Pobla de Vallbona, Benissanó y L’Eliana antes de las Fallas

Los ayuntamientos de La Pobla de Vallbona, Benissanó y L’Eliana han iniciado junto a Veolia,…

Otras noticias

Obres del futur centre de dia de Xàtiva.
ComarcalLa Costera

L’Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat apuenten l’obertura del nou centre de dia per a finals de 2026

Por Toni Cuquerella
Xàtiva ja executa les obres junt a la Font de 25 Dolls.
La Costera

Xàtiva inicia les obres per a transformar l’entorn de la Font dels 25 Dolls i crear un nou aparcament al carrer Sant Vicent

Por Toni Cuquerella
Presentació de les Nits al Castell 2026.
AgronewsLa Costera

Carlos Núñez, Rafa Sánchez, Sidonie, El Diluvi i Tardor conformen el cartell de les Nits al Castell de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Antonio Tejero, durant l'intent de cop d'estat del 23-F de 1981.
La CosteraLa Ribera Alta

El periple final del colpista del 23-F Antonio Tejero: defunció a Alzira, dol a Xàtiva i sepultura a Màlaga

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
ComarcalLa Costera

Xàtiva planta cara al Consell i proposa un grup de treball per salvar el Palau de Justícia a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?