viernes, 27 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Tour Territori Digital arranca a Albaida

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 18, 2021
52 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

Aquesta aposta ve de la mà de la Diputació de València i la Cambra de Comerç de València i s’encara en la digitalització de la indústria valenciana i del seu comerç

La Diputació de València, junt amb la Cambra de Comerç de València, impulsa per segon any consecutiu el Tour Territori Digital València encarat a la digitalització d’empreses. Aquest programa gratuït es realitza de manera itinerant en 7 municipis diferents de la província de València, i ha arrancat en la ciutat d’Albaida, des d’on s’ha retransmès a més de 300 persones inscrites.

La sessió ha comptat amb la inauguració de l’alcalde de la localitat, Josep Albert, i la diputada de Modernització, Mentxu Balaguer, des d’on s’ha assenyalat la importància d’apropar aquests esdeveniments fora de la ciutat de València i teixir el territori descobrint el potencial de cadascuna de les localitats. Per això, Albert ha declarat que «amb trobades com aquesta posem damunt la taula els nous reptes cap a la digitalització de l’economia, on és més imprescindible que mai crear noves connexions i paradigmes per a poder fer de la nostra indústria i del comerç el principal pilar de la recuperació econòmica». Mentre que per la seua banda Balaguer ha manifestat que ella des de les seues competències i la Diputació de València «estan al costat dels ajuntaments i de l’empresariat valencià» de cara a fer front tots aquests reptes de futur.

Tour Territori Digital València és un programa que ofereix una formació gratuïta amb l’objectiu d’impulsar la digitalització i les vendes de les pymes amb l’actual situació post-covid de recuperació econòmica i està organitzat per la Diputació de València i la Cambra de Comerç. Aquest any la formació tindrà lloc als municipis d’Albaida, Oliva, Alzira, Llíria, Utiel, Almussafes i Manises, cada dimarts a les 10.30 h des del 18 de maig fins al 29 de juny i es podrà seguir de manera presencial o telemàtica.

El programa està dividit en sessions enfocades al sector econòmic més predominant a cada localitat, per aquest motiu els continguts del programa que ha tingut lloc en Albaida s’ha enfocat en la industria, de la que Albert ha explicat que ‘des d’Albaida s’estan realitzant veritables esforços com la creació de l’e-commerce municipal bayda.es i els tallers de digitalització comercials que el consistori ha mamprès els últims mesos”.

Tags: Albaida

Lo + leído

Prisión provisional para el presunto autor del asesinato machista de su mujer y su hijo de 3 años en Algemesí

La magistrada titular del Juzgado de Violencia sobre la Mujer número 1 de Alzira ha…

Dimite la alcaldesa de Paiporta, la localidad con más muertos por la DANA, por motivos de salud

La alcaldesa de Paiporta, Maribel Albalat (PSPV), ha anunciado este jueves que abandona la "primera…

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

El veïnat d’Albaida es torna a mobilitzar davant l’avanç de les macroplantes solars al seu…

Otras noticias

Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
La Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?