ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Sant Silvestre Solidària torna a Ontinyent i recaptarà fons per la Protectora d’Animals de la Vall d’Albaida

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 1, 2021
121 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Óscar Borrell anima a la ciutadania a adquirir els dorsals solidaris al cost d’1 euro en establiments locals, Poliesportiu i el 30 de desembre a la Plaça Major abans de la cursa

Després de la pausa de 2020, la Cursa Sant Silvestre Solidària d’Ontinyent tornarà enguany al carrer el dia 30 de desembre, recaptant fons en esta ocasió per a l’Associació Protectora d’Animals de la Vall d’Albaida. La cursa està organitzada per la regidoria d’Esports de l’Ajuntament amb la col·laboració dels clubs locals de Triatló, Ciclisme i Atletisme, així com del voluntariat de Protecció Civil, i aspira a recuperar l’ambient de les últimes edicions prèvies a la pandèmia.

El regidor d’Esports, Óscar Borrell, explicava que la prova “és una cita ja consolidada com un referent en la zona, una prova clàssica que va començar fa 29 anys gràcies al treball d’un grup de set dones, i en la qual esperem mantindre la línia dels últims anys”. La cursa començarà a les 20h, amb el seu recorregut habitual de 5 quilòmetres amb punt de partida a la Plaça Major, i inclourà l’obsequi de cromos de l’Àlbum de Cromos de Dones esportistes per a totes i tots els participants.

Els avituallaments de meta inclouran una carpa on es posarà a disposició dels corredors i corredores aigua d’Ontinyent, dins la campanya ‘Aigua d’Ontinyent, per a beure, per a viure’. Borrell recordava que els dorsals es poden adquirir al Poliesportiu, la piscina coberta, diversos establiments d’esports locals i la seu de la Protectora, sempre al preu d’un euro que aniran destinats als programes d’aquesta.

L’Associació Protectora d’Animals de la Vall d’Albaida estpa formada per persones voluntàries, que treballen amb cases d’acollida perquè no tenen refugi propi, i que dediquen el seu temps lliure a fomentar el benestar animal, concienciar a la població sobre l’esterilització i la tenència responsable d’un animal. Entre les accions de l’Associació es troben les campanyes de concienciació contra l’abandonament, la cura de les colònies felines ateses per persones voluntàries que alimenten als gats, cures i atencions a animals maltractats que es troben en situació de desprotecció.

Tags: Albaida

Lo + leído

Utiel homenajea a Joselito, nombrado Hijo Adoptivo del municipio

El pasado sábado, la Agrupación Escénica Enrique Rambal celebró un emotivo homenaje en honor a…

Detenidos dos hombres en Losa del Obispo por robar cajeros automáticos en La Serranía

La Guardia Civil ha arrestado a dos individuos que presuntamente robaban cajeros automáticos móviles en…

Torrent no reducirá los horarios para entrenar en Parc Central

El Ayuntamiento de Torrent y la Fundación Deportiva Municipal (FDM) han enviado un comunicado para…

Otras noticias

L'ajuda ha sigut anunciada a la seu de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida.
ComarcalLa Vall d'Albaida

La Diputació inverteix 180.000 euros per assegurar la continuïtat de les vivendes tutelades del Projecte Trèvol a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
PlenoDiputacionfotoAbulaila3 3
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

La Diputación invierte más de 2,3 millones en Enguera, Navarrés, Benigànim, Aielo de Rugat o Llosa de Ranes

Por Redacción ComarcalCV
448 ontinyent hospital
La CosteraLa Vall d'Albaida

La falta de personal técnico en diagnóstico por imagen afecta a los hospitales de Xàtiva y Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Membres de l'expedició valenciana a Brussel·les.
La Vall d'Albaida

Ontinyent presenta a Brussel·les la seua resposta exemplar a la dana de 2019 com a model europeu de resiliència

Por Toni Cuquerella
La regidora de Cementeri d'Ontinyent, Helena Gandia.
La Vall d'Albaida

Ontinyent programa accions de visibilització per commemorar el ‘dol perinatal’

Por Toni Cuquerella
Guardonats amb els premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre figures destacades de la cultura, la ciència i la societat local

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?