ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Diputació inicia la millora de la seguretat viària en quatre carreteres de la Costera i la Vall d’Albaida

L'àrea de Carreteres de la corporació provincial anuncia la licitació dels treballs de renovació de les carreteres CV-651, CV-652, CV-655 i CV-668, que transcorren pels termes municipals de Moixent, Fontanars dels Alforins i Ontinyent
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 31, 2023
113 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8098 moixent carretera cv 651 el bosquet

L’àrea de Carreteres de la Diputació de València, dirigida pel diputat Rafa García, ha donat principi al projecte de millora de la seguretat viària de les carreteres CV-651 (Moixent-Aielo de Malferit), CV-652 (Moixent-Fontanars dels Alforins), CV-655 (Fontanars-Pou Clar d’Ontinyent) i CV-668 (Camí de l’Ombria d’Ontinyent). La corporació provincial ha iniciat la fase de licitació de les obres, el termini de presentació de les quals d’ofertes finalitza el pròxim 20 d’abril.

D’esta manera es dona resposta tant a les demandes dels veïns i municipis com a les deficiències de funcionament detectades pels propis serveis de l’àrea d’Infraestructures de la corporació provincial, amb la finalitat de millorar una sèrie de trams considerats d’elevada perillositat. Per a això, la Diputació de València invertirà un total de 2,4 milions d’euros en uns treballs que compten amb un termini d’execució de 10 mesos.

Precisament un dels trams que més accidents ha registrat, especialment de vehicles de dos rodes, és una pronunciada corba de la CV-651 al seu pas per Moixent. Gràcies a les actuacions previstes, es procedirà a eliminar este punt negre en la zona de l’embassament del Bosquet millorant el traçat d’esta corba. El projecte d’adequació d’esta carretera que unix Moixent amb Aielo de Malferit també contempla l’ampliació de l’amplària dels carrils i de les voreres, nova senyalització, noves zones d’estacionament i millora del drenatge. A més es procedirà a la reurbanització de la plaça de la Hispanitat, proporcionant major seguretat i comoditat als vianants.

En la CV-652 (Moixent-Fontanars dels Alforins), concretament en la travessia de Moixent, es procedirà al seu pavimentat i es duran a terme diverses actuacions complementàries sol·licitades per l’ajuntament, com ara la reurbanització de la Avda Párroco Quilis, on s’ampliaran les voreres i les calçades suprimint unes jardineres de grans dimensions, i l’ampliació de les voreres sobre el pont del barranc del Bosqued, renovant per complet el tauler d’esta estructura.

Quant a la carretera que unix Fontanars dels Alforins (CV-655) amb Pou Clar, s’escometrà l’ampliació de la calçada, la seua pavimentació i la millora del drenatge en l’accés a Fontanars dels Alforins. D’altra banda, en el terme d’Ontinyent es durà a terme l’ampliació de l’estructura sobre el barranc de Berberana, facilitant així la circulació d’un tram pel qual actualment no poden creuar dos vehicles pesants de manera adequada.

Finalment, en el Camí de l’Ombria d´Ontinyent (CV-668) es procedirà a una millora integral contemplant tota la carretera mitjançant la seua pavimentació, millora del drenatge amb instal·lació de col·lectors i construcció de cunetes de seguretat en tots dos marges.

Tags: Albaida

Lo + leído

La DO Arroz de Valencia celebra este domingo la XII Fiesta de la Siega en el Port de Catarroja

El próximo domingo 21 de septiembre, la Denominación de Origen Arroz de Valencia celebra la XII Fiesta…

El Ministerio de Agricultura asigna 4,3 millones de euros para reparar los daños causados por la dana en Quart de Poblet

El Ministerio de Agricultura invierte más de 4,3 millones de euros en trabajos de recuperación…

La Guardia Civil destapa un fraude en el cultivo de la variedad de alcachofa protegida “Green Queen” en Vinaròs

La Guardia Civil ha esclarecido un caso de producción fraudulenta de la variedad de alcachofa “Green Queen”…

Otras noticias

Imatge de l'entrevista entre Jorge Rodríguez i Marciano Gómez.
La Vall d'Albaida

La Conselleria de Sanitat crea 134 noves places per al nou Hospital d’Ontinyent que es manté com a zona de difícil cobertura

Por Toni Cuquerella
Vicent Boira, durant la seua intervenció en la jornada.
El ComtatL'AlcoiàL'Alt VinalopóLa CosteraLa Vall d'Albaida

La patronal tèxtil Ateval reuneix experts i empresaris per a debatre l’impacte del Corredor Mediterrani a les comarques centrals

Por Toni Cuquerella
ganadera blanca1 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

De diseñadora de moda en Valencia a ganadera en El Palomar

Por Agronews
Reunió de la regidora Gandia amb els veïns afectats.
La Vall d'Albaida

Queixes de veïns i expedients oberts: Ontinyent torna a exigir a la Conselleria una solució a les males olors d’una depuradora

Por Toni Cuquerella
Ontinyent ja ha tancat les seues Festes de Moros i Cristians.
La Vall d'Albaida

La ‘Setmana Gran’ de les Festes de Moros i Cristians d’Ontinyent conclou amb les ambaixades i la desfilada final

Por Toni Cuquerella
El capità Moro d'Ontinyent 2025, davant la tribuna d'autoritats.
La Vall d'Albaida

Ontinyent viu una Entrada de Moros i Cristians històrica amb la distinció d’Interés Turístic Internacional

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?