ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Catorze companyies valencianes, estatals i internacionals recorreran la Vall d’Albaida en la 38a Mostra de Titelles

La companyia londinenca String Theatre representarà a l’Olleria, Aielo de Malferit, Beniatjar i Fontanars dels Alforins 'The insect circus' guardonada amb el Drac d’Or al millor espectacle infantil-familiar a la Fira de Titelles de Lleida l’any 2022
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 28, 2023
59 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6771 vall albaida mostra titelles presentacio
650x80_2_ola_CAS

La Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida ha presentat el cartell i la imatge gràfica de la Mostra Internacional de Titelles d’aquest any 2023, amb l’edició número 38 d’aquest festival tan propi i especial.

Álvaro Sanchis, dissenyador de la MIT, ha presentat de nou una proposta arriscada i diferent, que no ha deixat indiferent a ningú dels presents. Un disseny inspirat en la diversitat del món dels titelles. Nous punts de vista i noves perspectives reflectides a un disseny canviant, amb més de 360 possibilitats per què els i les espectadores puguen dissenyar la seua pròpia versió a través del web.

A la presentació han estat presents tant el president en funcions, Vicent Gomar, com el conseller de cultura en funcions, Fede Vidal, que acomiaden el càrrec ostentat durant les últimes dues legislatures. “Ha sigut un plaer estar al capdavant de l’àrea de cultura, dotant de més pressupost i recursos a les propostes culturals impulsades des de la Mancomunitat, per donar a conéixer la nostra comarca com a un referent d’activitat cultural”, declarava Fede Vidal. “Sens dubte, ens n’anem amb el treball ben fet, i deixant la cultura al nivell que es mereix, des del poble més gran fins al més menut”, compartia Vicent Gomar.

A més, a la presentació s’han desvelat les dates d’aquesta 38a edició, que torna al mes de novembre, del 9 al 12, i que recorrerà 22 pobles de la nostra comarca: Agullent, Aielo de Malferit, Albaida, Alfarrasí, Atzeneta d’Albaida, Bèlgida, Beniatjar, Benigànim, Bocairent, Castelló de Rugat, Fontanars dels Alforins, Llutxent, Montaverner, Montitxelvo, L’Olleria, Ontinyent, Otos, El Palomar, La Pobla del Duc, Quatretonda, El Ràfol de Salem i Salem.

Una 38a edició de categoria internacional

La internacionalitat de la Mostra continua present amb la participació de la companyia anglesa String Theatre, però a més també comptarem amb una nova companyia valldalbaidina anomenada Debatabat i que ens presentarà l’obra Sense Fils. “La MIT és un festival que dona espai tant a propostes internacionals com a companyies valencianes, sense deixar de banda la presència de companyies nacionals de referència internacional, així com les propostes més innovadores del món del titella”, destacava la directora artística Marisol Limiñana.

A més, aquesta 38a MIT recupera els tallers de titelles per a públic infantil, per tal que experimenten i coneguen el món dels titelles des d’una altra perspectiva.

Sens dubte, aquest 2023 ens portarà una edició ben completa i especial per què els i les valldalbaidines, i tota la gent vinguda d’arreu de la geografia valenciana, puguen gaudir de quatre dies d’històries, imaginació, colors, llums i il·lusió.

Per tal d’estar ben informats i informades podeu visitar la pàgina web www.mostratitelles.com o les xarxes socials a Facebook (MITMostraTitelles), Twitter i Instagram (mititelles).

Tags: Albaida

Lo + leído

Abierto València 2025 se prepara para su cita de septiembre

La Asociación de Galerías de Arte Contemporáneo de la Comunidad Valenciana (LAVAC) celebra del 25…

El Supremo abre la puerta a reclamar el complemento por brecha de género

Una sentencia del Tribunal Supremo, dictada tras el fallo del Tribunal de Justicia de la…

Riesgo extremo de incendios forestales en la Comunitat Valenciana todo el fin de semanas por altas temperaturas y viento de poniente

La Conselleria de Emergencias e Interior, a través del Centro de Coordinación de Emergencias de…

Otras noticias

Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
escolaestiu25
CulturarteLa Vall d'Albaida

Carrers d’Ontinyent s’omplen de música amb la ‘IV Edició de la Trobada de Dolçainers’

Por Redacción ComarcalCV
MUPITERRADEFESTES2025
CollaComunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

À Punt estrena ‘Terra de festes’, un homenaje a la cultura festiva valenciana

Por Redacción ComarcalCV
Els bombers, junt als enderrocs de la casa col·lapsada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Mor un treballador en la solsida d’un habitatge en obres a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
265 ontinyent ciutat
CulturarteLa Vall d'Albaida

La llar del jubilat d’Ontinyent acollirà una exposició sobre el llegat artístic de l’escultor Manolo García

Por Redacción ComarcalCV
descargar
L'AlcoiàLa Vall d'Albaida

La UPV y Fundació Caixa Ontinyent impulsan el Aula de Sostenibilidad en Alcoi

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?