ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva inicia les obres de reparació del Dipòsit d’Aigües de Sant Josep

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 17, 2022
320 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Els treballs, amb una inversió de vora 123.000 euros, busquen donar solució a les filtracions localitzades en diferents immobles propers a la instal·lació

L’Ajuntament de Xàtiva ha iniciat les obres als dipòsits d’aigua de Sant Josep, després de realitzar la dotació econòmica corresponent, el procediment d’adjudicació i d’obtenir tots els permisos corresponents incloent una autorització judicial per poder actuar a una propietat privada. La inversió dels treballs serà de 122.900 euros -dels quals 73.741 seran subvencionats per la Diputació de València- i té per objecte la reparació i actualització de les instal·lacions i accessos.

El projecte busca donar solució a les filtracions localitzades en diferents immobles propers al Dipòsit de Sant Josep, que ha tingut reparacions puntuals des de l’any 2005 consistents en la substitució de la pràctica totalitat de les vàlvules de la cambra per la pèrdua d’estanquitat o la substitució de les canonades d’impulsió, però que no s’havia sotmès a una actuació integral.

Les obres de reparació es programen en dos fases diferenciades. La primera pretén eliminar les filtracions persistents mitjançant la substitució de les canonades de fibrocement ubicades entre la cambra de vàlvules i l’entrada a la galeria d’accés de les conduccions d’impuls i distribució al dipòsit de regulació, a més de substituir les conduccions de fibrocement en la galeria d’accés i la cambra de vàlvules. D’altra banda, en la segona fase es procedirà a la substitució de les conduccions que en l’actualitat discorren per domini privat, mitjançant la construcció d’una galeria de serveis i la substitució de la resta d’escaleres verticals, millorant la instal·lació elèctrica i el tractament de corrosió en les canonades.

«Aquestes són unes obres importantíssimes per a la nostra ciutat atès que és una infraestructura bàsica que dóna aigua al 80% de la ciutat de Xàtiva. Els dipòsits són de la dècada dels 40, i és la primera vegada que es produeix una reparació d’aquesta entitat», ha manifestat el regidor Ignacio Reig.

Reig ha comunicat que s’espera executar les obres el més aviat possible, i que «com és lògic això suposarà algun tall d’aigua amb la corresponent molèstia per al veïnat, però era una reparació inajornable que esperem que tinga un resultat positiu i que reduïsca considerablement els problemes i filtracions d’aigua que es afecten a diferents veïns i veïnes del casc antic».

Tags: Aigües

Lo + leído

Riba-roja y Llíria lideran una caída del paro del 4,7% en el Camp de Túria

El mercado laboral en el Camp de Túria ha cerrado el mes de marzo de…

70 años sin Enrique Rambal: el año del reencuentro con el visionario que conquistó los escenarios de dos continentes

Utiel se encuentra inmerso en un año de emociones intensas y justicia histórica. No es…

El PP dona l’esquena al Centre Raimon de Xàtiva: la Generalitat trenca el conveni i reclama a l’Ajuntament els diners ja invertits

L'anunci de la Generalitat de desvincular la rehabilitació del Monestir de Santa Clara per al…

Otras noticias

Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
Facundo Ventura de Valencia
El ComtatEl Vinalopó MitjàLa Costera

De Xàtiva a Elda: protagonistes valencians recorren Hollywood i Malibú en ‘Valencians al món’

Por Javier Ruiz
almendro con avispilla
AgronewsEl Camp de TúriaEl ComtatEl Vinalopó MitjàL'AlcoiàLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

Alerta por la avispilla del almendro en Camp de Túria, Hoya de Buñol, Ribera Alta, la Costera, Vinalopó Mitjà, l’Alcoià y el Comtat

Por Javier Ruiz
Torrent Semana Santa 6
El Camp de MorvedreL' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa Safor

Guia de la Semana Santa 2026 en la provincia de Valencia: los pueblos y actos imprescindibles

Por Javier Ruiz
La reunió es va celebrar a l'Ajuntament de la Llosa de Ranes.
La Costera

La Diputació invertirà més de 4 milions d’euros per a renovar la xarxa d’aigua potable de la Costera

Por Toni Cuquerella
Obra de l'Equipo Crónica exposada a Xàtiva.
La Costera

De Velázquez al Pop Art: Xàtiva acull la major exposició de l’Equipo Crónica de l’última dècada

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?