ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Economía

Agullent prepara dues noves línies d’ajudes per als establiments de restauració i aturats afectats per la pandèmia

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado enero 26, 2021
182 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

L’Ajuntament d’Agullent té previst traure unes ajudes de fins a 1.000 euros per beneficiari i dotades amb un total de 30.000 euros

L’equip de govern de l’Ajuntament d’Agullent presentarà al plenari de la propera setmana dues noves línies d’ajudes “Agullent Suma”. Una per a donar suport al teixit local de bars i restaurants afectats pel nou tancament decretat per la Generalitat, i una altra línia dirigida a atendre les necessitats bàsiques de persones que a causa de la Covid-19 s’hagen quedat en l’atur o hagen estat incloses a un ERTO. Aquestes dues noves línies d’ajudes ‘Agullent Suma’ van vinculades al pressupost municipal del 2021.

Ajudes a la restauració

Per tal de donar suport als establiments d’Agullent de restauració, bars i cafeteries afectats pel tancament preventiu i la suspensió cautelar d’activitats decretada la setmana passada per la Generalitat, l’Ajuntament d’Agullent té previst traure unes ajudes de fins a 1.000 euros per beneficiari i dotades amb un total de 30.000 euros. A elles es podran adherir tant els establiments que ara han hagut de tancar com els que reduisquen parcialment la seua facturació durant els mesos de gener i febrer, respecte al mateix període de l’any anterior. “Durant el primer estat d’alarma ja vam traure una línia d’ajudes a establiments, autònoms i micropimes. Així que ara era necessari tornar a articular línies de suport per als serveis locals afectats per les mesures de tancament” , comenten des d’alcaldia. A la subvenció els sol·licitants podran justificar tant despeses corrents, com l’adquisició de material anticovid, com mampares i purificadors.

Suport front la vulnerabilitat

Dins del Pla “Agullent Suma” front al Covid-19, l’equip de govern de l’Ajuntament d’Agullent durà al ple per a l’aprovació una línia d’ajudes dotada també amb un total de 30.000 euros, dirigida a atendre les necessitats bàsiques de persones que s’han vist abocades a una situació de vulnerabilitat econòmica a causa de la disminució d’ingressos a conseqüència de la Covid-19. Això és, persones que des del 14 de març del 2020 cap ací hagen passat un mínim de 30 dies a l’atur o hagen estat incloses en un ERTO, sempre que haja sigut a causa dels efectes de la pandèmia. L’ajuda serà una aportació de 200€ per a compres bàsiques al comerç local.

Aquests vals per a compres bàsiques, és a dir per a compres en el comerços locals d’alimentació, perruqueria, veterinària i dentista, no obligaran a cap aportació econòmica mínima per part dels beneficiaris. “Així, a més de donar suport als treballadors i treballadores que en algun moment d’aquesta pandèmia han estat afectats laboralment, indirectament també injectarem uns fons econòmics extra per als comerços essencials de la nostra localitat”, assenyalen des d’alcaldia.

Tags: Agullent

Lo + leído

Viajar a Argelia en ferry desde la Comunitat Valenciana: una opción cómoda y cada vez más demandada

Con el otoño ya en marcha y muchos residentes de origen argelino planeando sus desplazamientos…

L’Ajuntament de Xàtiva incrementa la seguretat de Bixquert amb patrulles específiques i controls policials permanents

L’Ajuntament de Xàtiva ha posat en marxa un dispositiu especial de vigilància i control a…

Ontinyent programa accions de visibilització per commemorar el ‘dol perinatal’

L'Ajuntament d'Ontinyent ha programat diferents accions de visibilització per a commemorar a la localitat el…

Otras noticias

IA
Comunitat ValencianaEconomía

De lo local a lo digital: la revolución de la inteligencia artificial se abre paso en los municipios más pequeños

Por Javier
Bojuna Aniversario ®AlfonsoCalza 0000
Economía

Bojuna conmemora su 50º aniversario liderando proyectos de construcción y reformas integrales

Por Javier
Vicente Lafuente
Comunitat ValencianaEconomía

Vicente Lafuente confirma su candidatura a presidir la CEV para «dar un nuevo impulso»

Por Javier
IMG 8143
EconomíaL'Horta Nord

Paterna acoge un taller gratuito sobre WhatsApp y digitalización segura para el tejido empresarial local

Por Javier
soporte reparacion chequeo ordenadores
Economía

El informático de confianza que está revolucionando el soporte técnico a domicilio en Valencia

Por Javier
zbimg 3137651 800
EconomíaL'Horta Nord

Se buscan candidatos para trabajar en una nueva empresa en Moncada que llegará emplear a 1200 personas

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?