ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Gots i servilletes amb missatges contra les agressions sexistes a l’espai gastronòmic de la Fira d’Ontinyent

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 17, 2021
46 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

L’Ajuntament i AHVAL col·laboren en aquesta inicitiva durant la Fira de Novembre on també es destacarà el paper de la dona en la música amb les actuacions de 7 vocalistes femenines

L’Ajuntament d’Ontinyent aprofitarà la Fira de Novembre de 2021 per sensibilitzar contra les agressions sexistes, amb la distribució de material promocional en l’espai gastronòmic de la Fira. Així, la 1a tinent d’alcalde i regidora d’Igualtat, Natàlia Enguix i la regidora de Fira i Festes, Àngels Muñoz, compareixien junt a representants d’AHVAL a l’aparcament de la Sala Gomis per presentar la iniciativa, que contempla la distribució de milers de gots i servilletes amb missatges reivindicatius en defensa de la igualtat i els drets de les dones i contra el masclisme.

Durant la presentació Natalia Enguix explicava que mitjançant missatges reivindicatius que la ciutadania trobarà a les servilletes i gots reutitzables «volem visibilitzar el perill que, en ocasions, encara sofreixen les dones en espais festius». Així, aquests gots reutilitzables seran ofertats per els espais d’hostaleria presents a l’aparcament de la sala Gomis a un cost d’1€, «un import que anirà destinat a la lluita contra la violència de gènere», incidia Enguix.

Per la seua part, la regidora Àngels Muñoz destacava la «necessitat d’esta iniciativa no sols per a la Fira sinó per a qualsevol acte festiu que s’organitze a Ontinyent» perquè, en paraules de Muñoz, «quan sumem esforços, multipliquem els resultats que, en aquest cas és una ciutat lliure d’agressions sexistes».

També de la mà de les regidories d’Igualtat i de Fira i Festes, cal recordar que durant la Fira es visibilitzarà el treball de les dones en la música a través de l’espai de música situat a l’aparcament de la Sala Gomis. Des del divendres a les 12:30h podrà gaudir-se d’estils musicals com pop, rock, swing, jazz o flamenc a través de les veus de Marina Damer, Neus Ferri, Mimi y los Trileros, Paloma Grueso, Isabel Julbe, Mireia Tortosa i Carol García de “Lulu y los Tigretones”.

Tags: Agres

Lo + leído

Vicente Arques renueva liderazgo en el PSOE de l’Alfàs del Pi

Vicente Arques ha sido nuevamente proclamado Secretario General del PSOE en l’Alfàs del Pi, continuando…

Paula Cabanilles, Padrina de la Semana Santa de Gandia y Cambrera del Crist Ressuscitat 2026

En una emotiva ceremonia celebrada en los jardines de Foment, Paula Cabanilles ha sido nombrada…

La Generalitat regenerará más de 1.500 hectáreas con dos nuevos parques anti-inundaciones en el Turia y el Barranco del Poyo

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha anunciado la creación de dos grandes parques…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?