ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent Participa 2020 arriba al 100% d’execució de les propostes guanyadores

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 30, 2021
103 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Natàlia Enguix destaca que el nivell d’execució acumulat des de la posada en marxa del programa és el més elevat d’entre els municipis del mateix o major tamany a la Comunitat Valenciana

El procés participatiu de l’Ontinyent Participa 2020 ha executat el 100% dels projectes guanyadors dins del període previst. La regidora de Govern Obert i Transparència, Natàlia Enguix, ha explicat hui que els canvis introduïts a les darreres edicions per agilitzar l’execució de les propostes guanyadores –que incloïen la limitació a un pressupost màxim de 48.000 euros per a inversions o 18.000 euros en cas de despesa corrent- «estan fent efecte i hem pogut executar totes i cadascuna de les actuacions de l’edició votada en 2020 en menys d’un any», assenyalava.

Enguix ha afegit que, a més, el nivell d’execució acumulat des de la posada en marxa del programa en 2013 «és un exemple». Segons les dades aportades per la primera tinent-alcalde i delegada de Govern Obert, s’han executat o estan executant-se 26 dels 28 projectes guanyadors, una xifra que és la més elevada d’entre els municipis del mateix o major volum a la Comunitat Valenciana. Pel que fa a les dues actuacions pendents, la remodelació de Sant Antoni i la Glorieta, amb un import global de més d’1,8 milions d’euros, es tracta d’actuacions que han necessitat una major tramitació pels seus imports, segons ha exposat Enguix, qui ha avançat que està previst que totes dues obres s’adjudiquen aquesta setmana.

Cal recordar que les propostes guanyadores en 2020 van ser repoblar les muntanyes del terme, ampliar el servei de triturat i contenidors de poda per evitar cremes, el condicionament de la Senda dels Enginyers, l’ampliació del Pla d’Ús del paratge del Pou Clar atenent a les recomanacions de la COVID-19 i l’adaptació de cases per donar acollida a dones víctimes de violència de gènere, amb atenció psicològica i acompanyament.

La regidora de Participació Ciutadana, Virtudes González, posava en relleu per la seua banda l’impuls donat a la participació ciutadana en els últims processos, als quals s’ha inclòs tallers específics com els duts a terme enguany als instituts de secundària, «i que han fet possible que l’alumnat rebera formació en Participació Ciutadana al mateix temps que coneixia de primera mà el programa». González també incidia en la importància de seguir implicant a la ciutadania als processos participatius.

Enguix destacava que el grau d’execució des de la posada en marxa del programa, «és el més elevat del que tenim constància a la Comunitat Valenciana, i contrasta molt amb el d’altres ciutats del nostre i major grandària, on fins i tot queden desenes d’actuacions pendents en alguns casos». La participació assolida, «que mai ha baixat del 15% del cens de votants i en algunes ha superat el 20%», també és superior a la mitjana de municipis valencians que duen a terme processos semblants.

Tags: Ador

Lo + leído

1.200 habitantes cada uno, en Alicante y en València: Estos son el pueblo más rico y el más pobre de la Comunitat Valenciana

Dos localidades de tamaño muy similar, ambas rozan los 1.200 habitantes, una en la costa…

De lo local a lo digital: la revolución de la inteligencia artificial se abre paso en los municipios más pequeños

La transformación digital ya no es exclusiva de las grandes ciudades. Con ese propósito nace…

Torrent celebra la exposición de indumentaria de Moros y Cristianos en el Antic Mercat

El Ayuntamiento de Torrent ha inaugurado una exposición de indumentaria de Moros y Cristianos, donde…

Otras noticias

Guardonats amb els premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre figures destacades de la cultura, la ciència i la societat local

Por Toni Cuquerella
Parc de les Mamàs Belgues d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

El Col·legi d’Arquitectes premia Ontinyent per la transformació de Cantereria en un parc inundable com a model de resiliència climàtica

Por Toni Cuquerella
Fede Cortés, guanyador del Premi de Literatura Eròtica de la Vall d'Albaida.
La Vall d'Albaida

‘Lo Paradís de l’Ambre’, de Fede Cortés, guanya el 31é Premi de Literatura Eròtica de la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
1 Presentacion Nomade y Tierra Bobal Fest foto Abulaila 2
CulturarteLa CosteraLa Vall d'Albaida

Festival Nómade: la proposta musical i gastronòmica de la Costera i la Vall d’Albaida per a aquest cap de setmana

Por Javier
Barques treballant a l'embassament de Bellús.
La Vall d'Albaida

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer inicia la retirada selectiva de peixos en l’embassament de Bellús per a millorar la qualitat de l’aigua

Por Toni Cuquerella
Vicent Boira, durant la seua intervenció en la jornada.
El ComtatL'AlcoiàL'Alt VinalopóLa CosteraLa Vall d'Albaida

La patronal tèxtil Ateval reuneix experts i empresaris per a debatre l’impacte del Corredor Mediterrani a les comarques centrals

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?