ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent Participa 2020 arriba al 100% d’execució de les propostes guanyadores

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 30, 2021
207 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

Natàlia Enguix destaca que el nivell d’execució acumulat des de la posada en marxa del programa és el més elevat d’entre els municipis del mateix o major tamany a la Comunitat Valenciana

El procés participatiu de l’Ontinyent Participa 2020 ha executat el 100% dels projectes guanyadors dins del període previst. La regidora de Govern Obert i Transparència, Natàlia Enguix, ha explicat hui que els canvis introduïts a les darreres edicions per agilitzar l’execució de les propostes guanyadores –que incloïen la limitació a un pressupost màxim de 48.000 euros per a inversions o 18.000 euros en cas de despesa corrent- «estan fent efecte i hem pogut executar totes i cadascuna de les actuacions de l’edició votada en 2020 en menys d’un any», assenyalava.

Enguix ha afegit que, a més, el nivell d’execució acumulat des de la posada en marxa del programa en 2013 «és un exemple». Segons les dades aportades per la primera tinent-alcalde i delegada de Govern Obert, s’han executat o estan executant-se 26 dels 28 projectes guanyadors, una xifra que és la més elevada d’entre els municipis del mateix o major volum a la Comunitat Valenciana. Pel que fa a les dues actuacions pendents, la remodelació de Sant Antoni i la Glorieta, amb un import global de més d’1,8 milions d’euros, es tracta d’actuacions que han necessitat una major tramitació pels seus imports, segons ha exposat Enguix, qui ha avançat que està previst que totes dues obres s’adjudiquen aquesta setmana.

Cal recordar que les propostes guanyadores en 2020 van ser repoblar les muntanyes del terme, ampliar el servei de triturat i contenidors de poda per evitar cremes, el condicionament de la Senda dels Enginyers, l’ampliació del Pla d’Ús del paratge del Pou Clar atenent a les recomanacions de la COVID-19 i l’adaptació de cases per donar acollida a dones víctimes de violència de gènere, amb atenció psicològica i acompanyament.

La regidora de Participació Ciutadana, Virtudes González, posava en relleu per la seua banda l’impuls donat a la participació ciutadana en els últims processos, als quals s’ha inclòs tallers específics com els duts a terme enguany als instituts de secundària, «i que han fet possible que l’alumnat rebera formació en Participació Ciutadana al mateix temps que coneixia de primera mà el programa». González també incidia en la importància de seguir implicant a la ciutadania als processos participatius.

Enguix destacava que el grau d’execució des de la posada en marxa del programa, «és el més elevat del que tenim constància a la Comunitat Valenciana, i contrasta molt amb el d’altres ciutats del nostre i major grandària, on fins i tot queden desenes d’actuacions pendents en alguns casos». La participació assolida, «que mai ha baixat del 15% del cens de votants i en algunes ha superat el 20%», també és superior a la mitjana de municipis valencians que duen a terme processos semblants.

Tags: Ador

Lo + leído

Pla de xoc per la seguretat a Xàtiva: l’alcalde reclama d’urgència més policia a Bixquert i les àrees d’oci nocturn

L'Ajuntament de Xàtiva ha decidit actuar amb contundència davant l'increment de la sensació d'inseguretat que…

Alianza estratégica post-dana: Benetússer y Cheste se unen para captar 6,3 millones de fondos europeos de reconstrucción

En un paso decisivo para la recuperación estructural tras la catástrofe de la dana de…

Una astronauta arribarà… a Gandia: Sara García reivindicarà l’aposta per la investigació científica

El cicle de pensament i diàleg ‘Gandia Pensa’ assoleix una fita en la seua sisena…

Otras noticias

Autobús urbà d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Fins a 60 passatgers i pantalles de gran format: Ontinyent renova els seus autobusos municipals amb ajuda de Diputació

Por Toni Cuquerella
policiaontinyent
La Vall d'Albaida

Detenidos 14 jóvenes en Ontinyent por agresiones a otro joven tras cambiarse de sexo

Por Redacción ComarcalCV
Foto1 9
La Vall d'Albaida

Cinco detenidos por 14 robos con fuerza en bares y gasolineras de la Vall d’Albaida

Por Redacción ComarcalCV
busurba21
La Vall d'Albaida

Ontinyent modernitza el bus urbà amb noves marquesines digitals i tòtems informatius

Por Redacción ComarcalCV
Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?