NULL
La Regidoria de Sanitat de l’ajuntament d’Oliva ha instal·lat aquesta setmana, en diferents punts de la ciutat, equips desfibril·ladors per a previndre complicacions cardiovasculars en cas d’urgència.
Als equips ja instal·lats en les dependències de la Policia Local, el Mercat Municipal i el Poliesportiu, se sumen 10 nous desfibril·ladors, en una primera fase, repartits en 3 dels cotxes patrulla del cos de la Policia Local, el Magatzem Municipal i els 6 centres educatius públics de primària.
Des del Departament de Salut es treballa també per incloure, en una segona fase, la instal·lació en els dos col·legis concertats de la ciutat per a completar l’oferta a tota la comunitat educativa.
Segons informen fonts municipals, aquesta proposta, a més, servirà perquè tota aquella persona, vinculada professionalment als centres educatius, bé siga docent, monitors o monitores de menjador, personal de neteja o de consergeria, tindrà l’oportunitat de rebre la formació per a l’ús de l’equip desfibril·lador.
Tal i com indiquen des del consistori, aquesta iniciativa ha rebut una molt bona acollida per part dels equips directius i docents dels centres educatius, que ja han manifestat, aquells centres que encara no ho han fet, la seua intenció de traslladar aquesta possibilitat formativa a tot el personal que treballa en l’àmbit escolar. Els CEIP que ja han comunicat aquesta iniciativa, han rebut nombroses sol·licituds per adherir-se al programa de formació que en breu s’organitzarà conjuntament amb personal del Magatzem Municipal i del Mercat, agents de la Policia Local i equips docents.
Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací