ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Més de 200 persones es sumen a la formació en l’ús dels desfibril·ladors a Oliva

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 21, 2022
109 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Més de 200 persones s’han sumat a la iniciativa de rebre la formació per a l’ús d’aquest equip de prevenció cardiovascular. La roda de premsa que va tindre lloc a la Casa de Cultura ha servit, segons informen fonts municipals, per a reunir a representants dels centres educatius.

La vicealcaldessa i regidora d’Educació, Ana Morell, ha donat efusivament les gràcies als equips docents i directius dels centres escolars, als treballadors i treballadores de la brigada del Magatzem, així com als i les agents de la Policia Local, «per la implicació i sumar-se a la iniciativa de rebre la formació en l’ús dels equips desfibril·ladors perquè ens ajuda a ser encara més segurs davant qualsevol adversitat en què puguen ser útils».

Segons el regidor de Salut Pública, Miguel Monzonís, «aquesta instal·lació dels 10 nous desfibril·ladors ve a seguir en la línia de treball establida en anys anteriors, però volíem arribar un poc més enllà i convertir de forma real i efectiva a Oliva en un municipi cardioprotegit”.

Per la seua banda, Luís Aguilar, representant de l’empresa que ha instal·lat els desfibril·ladors, ha volgut agrair a “l’ajuntament d’Oliva i en especial a Miguel Monzonís i Ana Morell, aquesta aposta valenta i decidida de convertir la reacció davant un cas d’urgència mèdica en una forma de recuperar i salvar vides gràcies a l’oferta de formació a la comunitat educativa i als funcionaris policials, així com als treballadors del Magatzem Municipal”.

Per la seua banda, el cap de la Policia Local d’Oliva, Ximo Savall, que també ha participat en la roda de premsa, ha volgut “agrair a l’ajuntament d’Oliva i al regidor de Salut Pública, la inversió realitzada per a augmentar el nombre de desfibril·ladors en els cotxes de la Policia Local i poder garantir una millor resposta davant possibles actuacions cardiovasculars, ja que en els darrers dos anys i mig s’han dut a terme 6 actuacions i en tres s’han pogut salvar la vida a la persona afectada, però en altres 3, per desgràcia no. Ara amb més equips és més probable que puguem arribar més i millor. Almenys, les 3 vides que hem pogut salvar amb els desfibril·ladors paguen tota la inversió que s’haja pogut fer”, ha manifestat Savall.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Ador

Lo + leído

Viajar a Argelia en ferry desde la Comunitat Valenciana: una opción cómoda y cada vez más demandada

Con el otoño ya en marcha y muchos residentes de origen argelino planeando sus desplazamientos…

L’Ajuntament de Xàtiva incrementa la seguretat de Bixquert amb patrulles específiques i controls policials permanents

L’Ajuntament de Xàtiva ha posat en marxa un dispositiu especial de vigilància i control a…

Ontinyent programa accions de visibilització per commemorar el ‘dol perinatal’

L'Ajuntament d'Ontinyent ha programat diferents accions de visibilització per a commemorar a la localitat el…

Otras noticias

Planta de Egevasa.
ComarcalEl Camp de Morvedre

El Ayuntamiento de Canet d’en Berenguer recurre ante el Supremo la sentencia sobre el contrato de agua con Egevasa

Por Toni Cuquerella
Guardia Civil.
ComarcalLa Safor

El cadáver carbonizado hallado en Oliva podría ser el de la joven desaparecida en agosto

Por Toni Cuquerella
Parc de les Mamàs Belgues d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

El Col·legi d’Arquitectes premia Ontinyent per la transformació de Cantereria en un parc inundable com a model de resiliència climàtica

Por Toni Cuquerella
Xàtiva recorda els referents valencians de la lluita LGTBIQ+.
ComarcalLa Costera

Xàtiva inaugura l’exposició a l’aire lliure ‘Una altra Història! Referents valencians de resistència LGTBIQ+’

Por Toni Cuquerella
Los bomberos han tenido que realizar diferentes actuaciones durante la pasada noche.
ComarcalL' Horta SudL'Horta NordLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Las lluvias torrenciales obligan a más de 60 intervenciones de los bomberos en la provincia de València centradas en la costa

Por Toni Cuquerella
Marina Garcés i Antonio Monegal.
ComarcalLa Safor

Marina Garcés i Antonio Monegal conviden en ‘Gandia Pensa’ a un «diàleg col·lectiu» i «pensar junts en temps de guerra i violència»

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?