ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Vall ens Uneix aprova a Ontinyent una moció de suport al treballador atacat en la revista del Llombo sense sumar a PP i Compromís

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado octubre 29, 2021
106 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

La iniciativa de la Vall Ens Uneix demana a l’Associació una disculpa pública al treballador i la publicació de la mateixa a la revista

El Ple de l’Ajuntament d’Ontinyent aprovava aquest dijous una moció de suport al treballador municipal que va ser atacat a la revista de l’Associació Veïnal el Llombo. La iniciativa presentada per La Vall Ens Uneix, va eixir endavant sense el suport del Partit Popular i de Compromís per Ontinyent, que amb la seua abstenció evitaven reprovar formalment a la Junta de l’Associació pel seu menyspreu al treballador municipal.

A la moció, que era defensada des de La Vall Ens Uneix per la regidora Sayo Gandia, es reproduïa l’escrit del departament de Serveis Socials fet públic el passat 15 d’octubre en defensa del treballador atacat. A més a més s’acordava que el ple municipal mostre el seu suport a esta persona i transmeta el recolzament al Departament de Serveis Socials i a les accions que puga emprendre per defensar l’honorabilitat del seu company. Igualment, el ple “condemna fermament” els atacs contra el treballador, i es demana a la Junta Directiva de l’Associació Veïnal del Barri el Llombo una disculpa pública cap al treballador atacat en l’article.

Gandia va recriminar l’oposició es desentenguera dels atacs del Llombo a un treballador municipal i que no recolzaren la moció: “Pot agradar o no que es presente esta moció al plenari però no anem a mirar a altre lloc mentre s’ataca a persones amb discapacitat intel·lectual i vulnerabilitat. Estes persones “necessiten ser defensades ja en llocs on toca i com toca, i aquest és el lloc on defensar eixe atac públicament. S’ha atacat a un treballador que no pot defensar-se i no anem a mirar cap a altre costat”, concloïa la regidora.

Per la seua banda, la regidora Paloma Alberola, de Compromís per Ontinyent, va exposar en primera instància que l’associació “ja s’havia disculpat a través d’un escrit que ja han publicat”, un extrem que ella mateixa va desmentir i corregir explicant que “segur es farà públic”. Acte seguit manifestava que “no creguem que siga apropiat utilitzar un fet desafortunat per a lluitar altres batalles mes enllà del conflicte puntual que ha ocorregut”, i per això el seu vot era d’abstenció.

Des del Partit Popular, Mercedes Pastor manifestava que “no és un tema per airejar en revistes, mocions, plenaris ni més publicacions. Estem totalment en contra del que ha fet l’Associació del Llombo, però tampoc ens sembla que la manera de netejar el nom o reconéixer la faena feta per Vicent Lluís siga presentar una moció, que pensem que és un mecanisme polític per tractar altres qüestions”. Pastor considera que aquest “no era un tema per a portar al ple” i agraïa la tasca del treballador.

Sayo Gandia apuntava al seu torn que “vostes parlen de que no volen que açò es convertisca en un conflicte polític, però tenen una informació -de que l’Associació de Veïns del Llombo va a demanar disculpes- que nosaltres no tenim. Alguna cosa sona estranya”. A la seua intervenció final, Gandia explicava que “el que està clar que a alguns partits els pot resultar més interessant que s’entenga esta qüestió com un conflicte polític que com el que és: la defensa d’un treballador municipal i la reprobació dels qui l’han atacat».

Per altra banda, el ple també va aprovar dues mocions de Compromís i Partit Popular ,en les que es demanava un finançament just davant les negociacions per un canvi de model a nivell estatal; i la millora de l’accessibilitat, neteja i senyalització del Projecte Riu Viu, respectivament. Ambdues mocions van eixir endavant amb l’acord unànime dels 21 regidores i regidors de tots els grups municipals.

Tags: Ador

Lo + leído

1.200 habitantes cada uno, en Alicante y en València: Estos son el pueblo más rico y el más pobre de la Comunitat Valenciana

Dos localidades de tamaño muy similar, ambas rozan los 1.200 habitantes, una en la costa…

De lo local a lo digital: la revolución de la inteligencia artificial se abre paso en los municipios más pequeños

La transformación digital ya no es exclusiva de las grandes ciudades. Con ese propósito nace…

Torrent celebra la exposición de indumentaria de Moros y Cristianos en el Antic Mercat

El Ayuntamiento de Torrent ha inaugurado una exposición de indumentaria de Moros y Cristianos, donde…

Otras noticias

Guardonats amb els premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre figures destacades de la cultura, la ciència i la societat local

Por Toni Cuquerella
Parc de les Mamàs Belgues d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

El Col·legi d’Arquitectes premia Ontinyent per la transformació de Cantereria en un parc inundable com a model de resiliència climàtica

Por Toni Cuquerella
Fede Cortés, guanyador del Premi de Literatura Eròtica de la Vall d'Albaida.
La Vall d'Albaida

‘Lo Paradís de l’Ambre’, de Fede Cortés, guanya el 31é Premi de Literatura Eròtica de la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
1 Presentacion Nomade y Tierra Bobal Fest foto Abulaila 2
CulturarteLa CosteraLa Vall d'Albaida

Festival Nómade: la proposta musical i gastronòmica de la Costera i la Vall d’Albaida per a aquest cap de setmana

Por Javier
Barques treballant a l'embassament de Bellús.
La Vall d'Albaida

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer inicia la retirada selectiva de peixos en l’embassament de Bellús per a millorar la qualitat de l’aigua

Por Toni Cuquerella
Vicent Boira, durant la seua intervenció en la jornada.
El ComtatL'AlcoiàL'Alt VinalopóLa CosteraLa Vall d'Albaida

La patronal tèxtil Ateval reuneix experts i empresaris per a debatre l’impacte del Corredor Mediterrani a les comarques centrals

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?