ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El Consell d’Administració de Caixa Ontinyent celebra sessió a Gandia per primera vegada en la història

La reunió, que tindrà lloc al Palau Ducal, respon a la voluntat del Consell de visibilitzar la tradicional proximitat d’esta caixa al territori de les comarques centrals
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 27, 2023
299 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Palau Ducal dels Borja de Gandia.
Palau Ducal dels Borja de Gandia.

El Consell d’Administració de Caixa Ontinyent celebra esta vesprada, i per primera vegada en la seua història, la seua sessió ordinària mensual a Gandia, concretament en el Palau Ducal.

L’entitat financera afirma que aquesta iniciativa respon a la voluntat del Consell de visibilitzar la tradicional proximitat d’esta caixa al territori i el seu compromís amb el desenvolupament sostenible de les comarques centrals. Cal destacar que Caixa Ontinyent és l’única entitat financera amb seu a les comarques centrals valencianes, on desenvolupa bàsicament la seua activitat contribuint, conforme al seu propòsit fundacional, al seu desenvolupament econòmic i social.

Està previst que els membres del Consell d’Administració siguen rebuts per l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, i que visiten el Palau, després de la qual cosa celebraran la seua reunió mensual en la qual tractaran temes ordinaris relacionats amb la gestió i administració de l’Entitat.

El President de Caixa Ontinyent, José Pla, ha destacat que “traslladar-nos i visitar les nostres ciutats ens permet conéixer, respirar i impregnar-nos de les seues peculiaritats i de les seues necessitats per a orientar els serveis de la Caixa en la direcció més adequada als interessos dels nostres pobles i de la nostra gent, en este cas la Safor”.
De fet, explicava Pla, el Consell d’Administració “està estudiant un pla estratègic adaptat a les actuals circumstàncies socials i econòmiques, i amb una visió a tres anys (2023-2025), que aprofundirà en el model de banca territorial, pròxima i compromesa amb l’economia local i amb les famílies, i reforçarà el compromís social de Caixa Ontinyent orientat a la sostenibilitat territorial, la implicació activa en la protecció del medi ambient i la lluita contra el canvi climàtic”.

Caixa Ontinyent, fundada fa 138 anys, va obrir la seua primera oficina a Gandia en 1985, i compta actualment amb tres oficines a la Safor (Gandia, Grau de Gandia i Oliva). Com a caixa d’estalvis, reverteix els seus beneficis a la societat en forma d’obres socials, que en el cas de la Safor s’han materialitzat en diverses publicacions del Premi Teatre Ciutat de Gandia i de discos de marxes processionals a instàncies de la Junta Major de Germanors de la Setmana Santa de Gandia, en el patrocini de la Càtedra d’Innovació del Campus de Gandia, i en la col·laboració amb col·lectius socials, en els últims anys molt centrada en la dotació de vehicles adaptats a entitats com Caritas, ASMISAF o Fundació Espurna.

Tags: admin Gandia

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el lunes 27 de julio

La previsión meteorológica en Requena para el lunes 27 de julio anuncia un día despejado…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el lunes 27 de julio

La previsión meteorológica en Gandia para el lunes 27 de julio indica temperaturas máximas de…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el lunes 27 de julio

Peñíscola disfrutará de una jornada despejada y temperaturas suaves con máximas de 29 ºC y…

Otras noticias

Montserrat Caballé.
La Vall d'Albaida

Concert gratuït a Llutxent: Una gran Gala d’Òpera i Sarsuela retrà homenatge a Montserrat Caballé aquest dissabte

Por Toni Cuquerella
01TerritoriSimfonic51231
CulturarteLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

La Diputación de Valencia lleva Territori Simfònic a Benimodo y Aielo de Malferit

Por Pau Gómez
Vendimiabl
AgronewsLa SerraníaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

La uva valenciana sufre una parálisis comercial a un mes de la vendimia

Por Javier Ruiz
Reunió de l'alcalde d'Ontinyent amb representants de l'lCAV.
La Vall d'Albaida

Així és el pla d’Ontinyent per a mobilitzar els pisos buits: mediació gratuïta i assegurances contra impagaments

Por Toni Cuquerella
Imatge del Pou Clar d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Acaben els accessos ‘furtius’ al Pou Clar d’Ontinyent: noves tecnologies i més policia per protegir el paratge

Por Toni Cuquerella
Espectacle 'Juga!' de la companyia La Trócola.
La Vall d'Albaida

La Mostra de Titelles d’Estiu 2026 recorrerà la Vall d’Albaida: consulta ací tots els pobles, dates i horaris de les actuacions

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?