ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

El Consorci de les Comarques Centrals Valencianes acorda a Gandia la Constitució del Consell Econòmic i Social de l’ens

L'ens aprova fer seguiment amb les administracions superiors de projectes estratègics, com l'EuroVelo, el tram de la CV-60 entre l'Olleria i Terrateig, i el projecte del Tren de la Costa
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 2, 2024
304 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
8177 consorci comarques centrals ccv reunio

Gandia acollia aquest dilluns la sessió extraordinària-constitutiva de la Comissió Executiva del Consorci de les Comarques Centrals Valencianes (CCCV).

La sessió, presidida per José Manuel Prieto, va abordar l’ordre del dia que va incloure temes rellevants per al futur de l’entitat i de les comarques que representa. A aquesta cita, a més del alcalde gandià han participat Vicent Molina (Mancomunitat l’Alcoià-el Comtat); Toni Francés (alcalde d’Alcoi); Roger Cerdà (alcalde de Xàtiva); Vicent Grimalt (alcalde de Dénia); Lara Romero (alcaldessa de Tavernes de la Valldigna); Nuria Mengual (Mancomunitat de la Canal de Navarrés); Maria José García (regidora de Dénia); Jordi Pla (alcalde de Cocentaina); Jordi Vila (Mancomunitat de la Vall d’Albaida); i Ismael Sanvíctor (president de la Mancomunitat de la Vall d’Albaida).

El principal dels acords adoptats ha estat la creació del Consell Econòmic i Social de les Comarques Centrals Valencianes. Un organisme consultiu on estaran representats els agents socials, econòmics i sindicals de les CCV, i on s’abordarà de manera conjunta les principals decisions i iniciatives que s’hagen de posar en marxa per tal de desenvolupar econòmicament i socialment les Comarques Centrals.

Sobre aquest punt, el president del Consorci, José Manuel Prieto, ha incidit que el consorci “no pot ser només dels alcaldes i dels ajuntaments implicats, ha de ser de la societat civil, de l’empresariat, edls sindicats i dels agents socials i econòmics”. “Quan parlem de projectes econòmics, parlem també de projectes de vida, de millora de la competitivitat dels nostres territoris i de millora de les connexions. Hem de ser capaços de fer còmplices tots aquests sectors perquè ens acompanyen en el desenvolupament de les accions previstes”, afegia el també alcalde de Gandia.

Entre els altres punts del dia que es van abordar van ser la constitució oficial de la Comissió Executiva del CCCV, marcant l’inici formal de les funcions per al període actual; la revisió dels resultats de l’exercici 2023, amb la liquidació i el dictamen del balanç general del consorci; l’aprovació inicial del pressupost general per al 2025, acompanyat de les aportacions dels membres consorciats per a aquest exercici; i el seguiment de projectes estratègics, com l’EuroVelo, el tram de la CV-60 entre l’Olleria i Terrateig, i el projecte del Tren de la Costa, essencials per al desenvolupament de les infraestructures i la sostenibilitat a la regió.

Durant la reunió, també es va fixar la pròxima convocatòria de la Junta General i es van abordar diverses qüestions i propostes addicionals que marquen la línia de treball del consorci a curt i mitjà termini.

Composició de l’Executiva
L’executiva del CCCV està encapçalada per lalcalde de Gandia, José Manuel Prieto, com a president de l’ens i està acompanyat en la directiva per Vicent Molina (Mancomunitat l’Alcoià-el Comtat) com a vicepresident.

La comissió executiva està integrada per Toni Francés (alcalde d’Alcoi); Roger Cerdà (alcalde de Xàtiva); Vicent Grimalt (alcalde de Dénia); Lara Romero (alcaldessa de Tavernes de la Valldigna); Núria Mengual (Mancomunitat de la Canal de Navarrés); Maria Josep García (regidora de Dénia); Jordi Pla (alcalde de Cocentaina); Jorge Rodríguez (alcalde d’Ontinyent); Jordi Vila (Mancomunitat de la Vall d’Albaida); Ismael Sanvíctor (Mancomunitat de la Vall); i Javier Camarasa (Mancomunitat la Costanera-Canal).

Les CCV engloben l’espai interprovincial existent entre les àrees metropolitanes de València i d’Alacant-Elx. Un territori que abasta 8 comarques, 185 municipis i més de mig milió d’habitants. El Consorci està compost pels Ajuntaments d’Alcoi, Cocentaina, Dénia, Gandia, Oliva, Ibi, Ontinyent, Tavernes de la Valldigna, Xàtiva; i les Mancomunitats de la Costera, de la Vall d’Albaida, del Canal de Navarrés, de l’Alcoià-El Comtat, i de la Safor.

Tags: admin Gandia

Lo + leído

Presó per als acusats del crim de Benifaió: la investigació apunta al fill com a presumpte autor de l’incendi

La investigació policial sobre la tràgica mort d'un home a Benifaió el passat mes d'agost…

Sanidad inicia las obras del nuevo consultorio auxiliar de Beniparrell con una inversión de 1,5 millones de euros

La Conselleria de Sanidad ha iniciado las obras de construcción del nuevo consultorio auxiliar de…

La Diputació de València impulsa la promoción turística de sus pueblos en Fitur 2026

La Diputació de València ha puesto en el foco de su estrategia turística para 2026…

Otras noticias

260120 TEMPORAL HARRY 2
La Safor

Tavernes de la Valldigna coordina la recuperación tras el temporal Harry y evalúa los daños en la playa

Por Redacción ComarcalCV
AO6174copia
CollaLa Safor

Gandia presenta el libro Foc i Flama con las Falleras Mayores

Por Redacción ComarcalCV
Un patinet elèctric per un carril bici de Gandia.
La Safor

Gandia regula l’ús dels patinets elèctrics: aquestes seran les obligacions i restriccions de circulació

Por Toni Cuquerella
AO3740copia
CollaLa Safor

Benirredrà i Gandia celebren el Porrat de Sant Antoni amb més de 40 activitats

Por Redacción ComarcalCV
AO3129copia
La Safor

Gandia se une a Saborea España para impulsar la gastronomía de la Safor

Por Redacción ComarcalCV
260110frances2601104043
CollaLa Safor

Gandia celebra amb èxit el Porrat de Sant Antoni

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?