ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

La Generalitat té la última paraula en la proposta de modificació del Pla parcial de la Colònia Ducal i la ubicació d’un hotel en la platja de Gandia

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 9, 2021
218 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

El vicealcalde i regidor delegat d’Urbanisme, Josep Alandete, ha comparegut en roda de premsa per tal d’informar del resultat de la consulta pública, que va finalitzar dilluns passat, prèvia a la proposta de modificació del Pla parcial en una parcel·la de la Colònia Ducal presentada per una empresa amb l’objectiu de construir-hi un hotel.

Alandete ha recordat que, “a més de ser un preceptiu legal, la voluntat del govern del Serpis és promoure un urbanisme participatiu i transparent, incentivant la participació ciutadana”. Així, el fòrum de participació habilitat al web municipal ha rebut mes de 3.000 visites i 63 persones hi han manifestat la seua opinió sobre el projecte. “Per tant, hem d’estar orgullosos de la reacció ciutadana, que ha demostrat que és responsable i té ganes de participar en la presa de decisions que afecten la ciutat”.

Paral·lelament, també va finalitzar el primer termini d’al·legacions a la proposta de modificació del Pla parcial de la Colònia Ducal. S’hi han presentat 34, que seran estudiades i incorporades a l’estudi jurídic i tècnic de la proposta que s’inicia a partir d’ara. Els funcionaris municipals avaluaran si s’hi compleix o no amb els requisits tècnis i legals i emetran un informe al respecte.

En cas de continuar endavant, s’iniciarà un nou procés d’estudi i avaluació ambiental, on la ciutadania podrà tornar a participar-hi, abans d’aprovar-se o no per la majoria absoluta del plenari municipal, assenyalen fonts municipals.

Paral·lelament al procés de participació pública, l’Ajuntament va realitzar una sèrie de consultes tècniques a la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat. Així, en primer lloc, l’administració autonòmica considera que la modificació proposada per la mercantil és estructural. Això significa que no serà prou amb l’aprovació del plenari i caldrà el vistiplau definitiu de la Comissió terriorial d’urbanisme depenent de la Conselleria.

La Generalitat també ha respost sobre la forma de materialitzar la compensació de sòl dotacional públic per part de la promotora. Haurà de fer-la efectiva en l’àmbit d’actuació mateix del projecte.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Desmantelado en La Nucía un grupo criminal: compraban coches siniestrados de la dana para camuflar vehículos robados

Agentes de la Policía Nacional han desarticulado un grupo criminal que operaba desde una vivienda…

Llum verda a la segona via entre Moixent i l’Alcúdia de Crespins: 20,5 milions per a modernitzar la línia ferroviària

Adif ha adjudicat per 20,5 milions d’euros les obres per al tendiment d’una segona via…

La jueza de la DANA eleva a 230 las víctimas mortales tras vincular a la catástrofe el fallecimiento de una persona de Catarroja 4 días después

La jueza que investiga la gestión de la dana ha elevado a 230 el número…

Otras noticias

Ayuntamiento de Llíria.
ComarcalEl Camp de Túria

Llíria aprueba un presupuesto histórico de 27 millones para 2026 con un aumento del 7%

Por Toni Cuquerella
L'alcalde José Manuel Prieto ha presentat el sistema de Gandia.
ComarcalLa Safor

Tecnologia antitemporals: Gandia implanta un radar i sensors avançats per a la prevenció d’inundacions

Por Toni Cuquerella
2 5
Comarcal

Detenidas dos personas y desmantelado un narcochalé en Chiva con 600 plantas de marihuana

Por Redacción ComarcalCV
Utiel tras el paso de la dana.
ComarcalL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Los ayuntamientos afectados por la dana podrán comprar suelo inundable para impedir nuevas viviendas en zonas de riesgo

Por Toni Cuquerella
Línea C-3 de Cercanías de València una vez rehabilitada tras la DANA.
ComarcalLa Hoya de Buñol - Chiva

La línea C-3 de Cercanías València reabre hasta Cheste para el Gran Premio de Moto GP tras un año cerrada por la DANA

Por Toni Cuquerella
Los bomberos trabajan en la extinción del incendio en Elda.
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Un incendio en una nave de curtidos de Elda hace colapsar una estructura mientras trabajan 14 dotaciones de 5 parques de bomberos

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?