ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia presenta el “Diagnòstic per a la redacció de l’estratègia de dinamització de barris»

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 16, 2021
93 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

El regidor delegat de Polítiques amb la Ciutadania, Nahuel González, acompanyat per la regidora delegada d’Educació i Benestar Social, Carmen Fuster, la directora General de Participació Ciutadana de la Generalitat, María Jesús Pérez; i el seu homòleg municipal a Gandia, Juanjo Giner; ha presentat a la Casa de la Marquesa les jornades sobre el “Diagnòstic per a la redacció de l’estratègia de dinamització de barris de Gandia”, un document estratègic per a l’ajuntament de Gandia, elaborat per l’entitat municipal ‘Estudi la Dula’, que serveix com punt de partida d’un Pla d’Acció que busca promoure la participació veïnal als barris de la ciutat.

Arran de les conclusions que recull aquest informe, González ha agraït la labor de l’equip tècnic de la Dula i ha destacat que l’anàlisi demostra “per una banda, que Gandia és una ciutat referent en matèria de participació que ha apostat durant molts anys perquè tinguera elements per a poder dialogar amb la ciutadania i amb els col·lectiu socials en matèria social, cultural i veïnal, com per exemple consells, organismes de barri com les juntes de districte i un col·lectiu associatiu molt apoderat; i per d’altra, reconèixer que encara tenim molts objectius per abordar. Estem vivint una època molt difícil de pandèmia, i tot així, hem de millorar les ferramentes, hem de donar suport als col·lectius i hem de treballar per apoderar més la ciutadania perquè al final la democràcia es pot considerar democràcia si la ciutadania aconsegueix tindre veu i capacitat de decidir en aquestes matèries i en el dia a dia d’una ciutat com és Gandia”.

Així mateix, González ha volgut agrair a tots els col·lectius i agents la implicació en el ”treball transversal per fomentar la participació de la ciutadania a la nostra ciutat”.

D’altra banda, Fuster ha subratllat que “aquestes metodologies són molt importants perquè es parteix de les necessitats de la ciutadania dels barris i de les associacions a les quals se tracta d’adaptar-se i donar la resposta adequada”.

Per la seua part, Pérez ha mostrat el seu suport a l’impuls de projectes com aquest que “són concordes al govern obert que gestiona la pròpia Generalitat Valenciana en polítiques de participació ciutadana amb la governança participativa, per tant, cal donar suport i acompanyar aquest tipus de polítiques que són importantíssimes i fonamentals per a la política en el seu conjunt”.

Finalment, Giner ha incidit en el fet que aquest diagnòstic amb que compta Gandia serà “pioner en el País Valencià” i serveix per a motivar la “dinamització dels barris i la cogestió dels espais populars i centres socials públics”.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Xàtiva aprova per unanimitat el protocol de prevenció i actuació davant l’assetjament laboral

El plenari municipal ha aprovat aquest dimecres, amb els vots favorables de tots els partits…

El alcalde de Villena exige al Ministerio y a la Generalitat desbloquear el acceso directo a la estación del AVE

El alcalde de Villena, Fulgencio Cerdán, ha insistido en la necesidad de que el Ministerio…

Cámara Valencia arranca el ciclo de talleres para crear asistentes de negocio con Whatsapp e inteligencia artificial

La Cámara de Comercio de Valencia, a través de TICNegocios y en colaboración con Ciudadano…

Otras noticias

AO4127copia
Comarcal

Gandia invierte más de 700.000 euros en modernizar el Centro Deportivo del Grau

Por Redacción ComarcalCV
Las familias esperan a las puertas del colegio Ausiàs March de Paiporta el inicio del curso.
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta, la zona cero de la dana, inicia el curso escolar con todos sus centros a pleno rendimiento

Por Toni Cuquerella
Mislata ya ha organizado la seguridad para sus fiestas.
ComarcalL' Horta Sud

Mislata tendrá más de 400 operativos de seguridad durante la celebración de sus fiestas populares

Por Toni Cuquerella
L'alcalde Jose Manuel Prieto entre Balbina Sendra i Almudena Santos.
Comarcal

Tots els concerts de la Fira i Festes 2025 de Gandia seran gratuïts

Por Toni Cuquerella
El alcalde Pablo Ruz ha presidido el comité de crisis del Ayuntamiento de Elche.
Comarcal

El Ayuntamiento de Elche sufre un ciberataque que pide un rescate millonario para desbloquear su sistema informático

Por Toni Cuquerella
Ayuntamiento de Catarroja.
Comarcal

Catarroja incrementa un 150% las ayudas habitacionales para hacer frente a la crisis de la vivienda después de la DANA

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?