ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva amplia el cementeri municipal amb 223 nous nínxols

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 25, 2021
301 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

Reig preveu la redacció d’un pla director que aborde l’ampliació de la instal·lació i la seua ordenació per a la pròxima dècada

L’Ajuntament de Xàtiva ha posat en marxa la construcció de 223 nínxols i 56 ossaris al cementeri municipal. La intervenció compta amb un pressupost global de 134.000 euros. De cara al futur, el tinent d’alcalde Ignacio Reig preveu la redacció d’un pla director del cementeri municipal que «aborde la seua definitiva ampliació i ordenació per a la pròxima dècada», segons l’edil.

Reig ha informat que «en compliment del capítol d’inversions de 2021, tenim ara mateix en execució dues obres en el cementeri. El termini d’execució d’aquestes obres és de tres mesos. Amb aquesta intervenció cobrim la necessitat de nous nínxols per a tot l’any 2021», afirma el regidor. Les noves construccions compleixen estrictament amb els requeriments de la Conselleria de Sanitat per a aquest tipus d’instal·lació.

En el primer cos edificat, els nínxols queden configurats per un bloc en una sola cara que segueix la implantació i ordenació actualment existent, de quatre altures més una cinquena destinada a osseres. En el segon cos edificat, adossat al mur de tancament del cementeri, es projecten cinc altures totalment destinades a nínxols. El sistema constructiu establert preveu el formigonat in situ de tot el conjunt.

Paral·lelament, l’actuació que es troba més avançada és la construcció de 30 nínxols prefabricats de formigó armat. Aquestes unitats s’integren en un bloc ja construït i s’alinea als que ja formen part de l’ordenació general del cementeri. Són tres fileres de nínxols dobles de 5 altures cadascuna, completant un total de 30 nínxols.

L’estructura està formada per peces prefabricades de formigó armat tipus «W», que s’acoblen i es segellen una amb l’altra consecutivament, fins arribar a la fi de la planta d’actuació. Sobre aquests prefabricats, i als eixos dels mateixos, descansa una tapa de formigó armat de 8 cm de gruix, tancant el receptacle.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Dos sismes a les comarques del sud: terratrèmols a Ontinyent i Vallada sacsegen diversos municipis en les últimes hores

L’activitat sísmica ha marcat l’inici d’esta setmana a les comarques centrals i del sud del…

VEOLIA impulsa la transformación digital del ciclo del agua en Benidorm con proyectos pioneros e innovación abierta

Veolia ha consolidado en Benidorm un modelo avanzado de gestión digital del ciclo integral del…

Suspendidas operaciones quirúrgicas en el Hospital de Llíria: Sanidad traslada anestesistas a La Fe para cubrir vacantes

La actividad quirúrgica en el Hospital de Llíria se enfrenta a una situación crítica tras…

Otras noticias

Interior del Monestir de Santa Clara de Xàtiva.
ComarcalLa Costera

L’alcalde de Xàtiva anuncia el desbloqueig del Centre Raimon: les obres començaran de manera imminent amb fons de la Diputació

Por Toni Cuquerella
NabeelHayek
CulturarteEl Camp de TúriaEl Valle de Cofrentes - AyoraLa CosteraLa Serranía

Los ganadores del Concurso Iturbi inician gira en Llíria y Xàtiva

Por Pau Gómez
Monument als Maulets de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva commemora el 25 d’Abril: homenatge als Maulets amb danses, muixeranga i cultura popular

Por Toni Cuquerella
La Guàrdia Civil va interceptar al conductor 'kamikaze'.
La Costera

Interceptat un conductor ‘kamikaze’ a Moixent: amb una caravana 27 km en sentit contrari per l’autovia i sota l’efecte de les drogues

Por Toni Cuquerella
Raimon, davant una de les obres de Miró de la seua col·lecció.
La Costera

El PP dona l’esquena al Centre Raimon de Xàtiva: la Generalitat trenca el conveni i reclama a l’Ajuntament els diners ja invertits

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?