ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia llança la segona fase d’ajudes Parèntesi del Pla Resistir

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 7, 2021
252 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’alcaldessa de Gandia, Diana Morant, acompanyada dels regidors delegats de Polítiques Econòmiques, Govern Interior i Coordinació Administrativa, Ferran Martínez i José Manuel Prieto, respectivament, ha presentat la segona convocatòria del Pla Resistir, destinada a comunitats de béns; comerç i serveis, així com sectors econòmics tradicionals vinculats a les festes.

Segons indiquen fonts municipals, es tracta d’una segona línia de les ajudes Parèntesi per a autònoms i microempreses dels sectors més castigats per la crisi de la covid-19 no inclosos en la primera convocatòria, dirigida fonamentalment a l’hostaleria (obligada a tancar vora mes i mig).

Així, l’Ajuntament destinarà el sobrant de la primera convocatòria a altres ajudes no contemplades inicialment, amb 1,2 milions d’euros. Les ajudes seran també de 2.000 euros per cada autònom o micro-empresa, una quantia que s’augmentarà en 200 euros per empleat, fins a un màxim de 10 treballadors i treballadores (afiliats a la Seguretat Social amb data de 31 de desembre de 2020), apunten les mateixes fonts. El termini de presentació ja s’ha iniciat i finalitzarà el 26 d’abril.

La primera edil ha assegurat que aquests negocis estan patint l’impacte negatiu de la crisi econòmica derivada de la crisi sanitària, ja que molts s’han vist obligats a tancar la seua activitat o a reduir els seus horaris durant els diferents períodes de confinament o de restriccions. Per això, el govern local «considera necessari articular mesures per a evitar que s’originen conseqüències irreversibles per a l’economia, el desenvolupament empresarial i comercial de la nostra ciutat i, vetlar perquè una vegada finalitzada la crisi sanitària es produïsca al més prompte possible una reactivació de l’economia local».

“Tornem a actuar amb el principal objectiu que ningú es quede enrere i que l’ajuntament, en un moment d’excepcionalitat, faça tot el que estiga en les seues mans, com hem fet fins ara. La nostra voluntat és que ningú es quede fora d’estes ajudes, i poder donar cobertura en la mesura de les nostres possibilitats a les sol·licituds que van quedar excloses. Tampoc seran les úniques ajudes, de fet des de Polítiques Econòmiques estan treballant en noves línies. Per tant, es tracta de salvaguardar vides i els nostres sectors productius”, ha expressat l’alcaldessa.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

¿Por qué El Toro tiene la falla más ‘alta’ que se planta en la Comunitat Valenciana?

Mientras la mayoría de los monumentos falleros se preparan para tomar las calles de ciudades…

Calendario escolar y Fallas: estos son los días y los municipios donde no habrá clases durante las fiestas

La celebración de las Fallas de 2026 ha transformado profundamente el mapa escolar de la…

Comercial Jucarsa: soluciones profesionales en herramientas y suministros industriales

En el ámbito industrial y profesional, contar con herramientas y suministros de calidad no es…

Otras noticias

Obres del futur centre de dia de Xàtiva.
ComarcalLa Costera

L’Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat apuenten l’obertura del nou centre de dia per a finals de 2026

Por Toni Cuquerella
Cristian Verdú (Compromís) i Juanra Espí (PSPV) en la firma del pacte de govern en 2023.
ComarcalLa Vall d'Albaida

L’alcalde d’Aielo de Malferit, Juanra Espí (PSPV) cedeix la vara de comandament a Cristian Verdú (Compromís) complint el pacte de govern

Por Toni Cuquerella
5afbecec1cac4d7aa33a00d736563d70
ComarcalL' Horta Sud

Instalan dos grandes plataformas metálicas que dan forma a la nueva pasarela de Paiporta

Por Pau Gómez
El presumpte segrestador fuig de la casa de la víctima.
Comarcal

Un gos frustra un segrest a Polinyà de Xúquer: la mossegada que va delatar el criminal mesos després

Por Toni Cuquerella
Regidors del PSPV i Som Ibi després de signar el Pacte del Molí en 2023.
ComarcalL'Alcoià

L’alcalde socialista d’Ibi trenca el pacte amb Som i s’enfronta a una oposició amb el doble de regidors que el govern

Por Toni Cuquerella
Concejales del gobierno de Crevillent de PP y Vox que acaba de romperse.
Baix VinalopóComarcal

El Gobierno de PP y Vox Crevillent salta por los aires: la retirada de competencias a una concejala de extrema dercha rompe el pacto

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?