ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Obert el termini de presentació d’ofertes per a les obres d’ampliació de l’IES Josep de Ribera de Xàtiva

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 4, 2021
129 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Es tracta del projecte més avançat pel que fa al Pla Edificant a Xàtiva i compta amb un pressupost de 1,18 milions d’euros

La Plataforma de Contractació del Sector Públic ha publicat al seu portal el contracte d’obres per a l’ampliació del nou aulari i reforma de banys i cafeteria de l’Institut Josep de Ribera de Xàtiva, un projecte emmarcat en el Pla Edificant i amb un pressupost de 1.182.236 euros. Les ofertes es poden presentar fins al proper 24 de maig.

Aquestes obres d’ampliació són l’actuació més avançada dintre del Pla Edificant dels propers anys, i figuren al Pla Director d’Inversions 2021-2023 de la ciutat. Una vegada redactat el projecte d’execució, el següent pas és ara la licitació de les obres corresponents, la memòria de la qual serà revisada i conformada per l’oficina tècnica municipal.

L’Ajuntament ja va demanar a la Conselleria d’Educació la delegació de competències per tal d’impulsar una sèrie de millores educatives en aquest centre, i la Conselleria va fer efectiva aquesta delegació mitjançant una resolució signada pel propi conseller.

Les obres consistiran en la construcció d’un aulari de tres plantes amb sis aules grans, tres aules menudes, serveis i una ampliació de l’actual cafeteria de l’institut. L’edifici comptarà amb 787 metres quadrats, amb dos accessos des de l’exterior i connectarà amb la resta del complexe per la seua planta superior.

«Avancem de forma decidida en l’execució del Pla Edificant a Xàtiva, ara amb l’ampliació de l’institut Josep de Ribera, que ja ha eixit a licitació i que possibilitarà que en breu seleccionem l’empresa constructora que portarà a terme aquesta important obra», ha manifestat l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà, qui ha expressat que això «garanteix l’inici de les obres en un termini relativament curt i el compromís d’aquest ajuntament amb la millora dels centres educatius de la nostra ciutat, amb l’ajuda de la Generalitat Valenciana».

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Fi a la censura de Vox a la Biblioteca de Borriana després de la destitució del regidor Jesús Albiol

L’eixida de Vox del govern municipal de Borriana, i amb aquesta, la destitució del regidor…

Castielfabib acoge un taller para usar WhatsApp con IA y más seguridad para pymes y autónomos

Castielfabib celebra el próximo miércoles, 12 de noviembre, un taller práctico de dos horas en…

Torna la Fira de Novembre d’Ontinyent amb 40 Atraccions, Firauto, Música en Directe i el Gran Megathor de 45 metres

Ontinyent enceta els preparatius per a una nova edició de la seva tradicional Fira de…

Otras noticias

Roger Cerdà i l'abat de Xàtiva han signat el conveni.
La Costera

Xàtiva signa el conveni amb l’església per a recuperar els 8.000 metres quadrats que s’havia immatriculat

Por Toni Cuquerella
Tècnics instal·len les càmares de seguretat als disseminats de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva inicia la instal·lació de càmeres de seguretat d’última generació a Bixquert i els disseminats per reforçar la vigilància

Por Toni Cuquerella
Mirador del Bellveret de Xàtiva.
La Costera

El ple de Xàtiva aprova el principi d’acord amb l’església per recuperar els 8.000 metres de sòl públic que s’havia immatriculat

Por Toni Cuquerella
PlenoDiputacionfotoAbulaila3 3
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

La Diputación invierte más de 2,3 millones en Enguera, Navarrés, Benigànim, Aielo de Rugat o Llosa de Ranes

Por Redacción ComarcalCV
Hospital vell de Xàtiva, al centre històric.
ComarcalLa Costera

La Comissió Mixta de Patrimoni aprova onze noves actuacions al nucli antic de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
xativa cartell mil
La Costera

Xàtiva celebra dissabte la final del VIII Certamen de Joves Cantautors ‘MiL Descobreix 2025’

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?