domingo, 22 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

‘Tasta Gandia’ és el nou projecte gastronòmic de la capital de la Safor

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 14, 2021
42 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

El regidor delegat de Turisme, Vicent Mascarell, acompanyat pel xef Manuel Alonso i el president de DestíSafor, Jose Manuel Navarro, han comparegut en roda de premsa per presentar el projecte Tasta Gandia. Una iniciativa promoguda pel consistori i que comptarà amb el lideratge de Manuel Alonso i la participació de DestíSafor.

El projecte té com a màxima la posada en valor dels recursos gastronòmics endògens del territori i la potenciació de la identitat culinària de la destinació, mitjançant accions de difusió, divulgació, promoció i màrqueting de la cultura gastronòmica del nostre territori, sense oblidar la formació i qualificació dels professionals per desenvolupar tot el potencial de la gastronomia i posicionar Gandia com a destinació gastronòmica d’excel·lència, segons informen fonts municipals.

«Cada vegada l’experiència gastronòmica cobra més pes a l’hora de triar la destinació de les nostres vacances» ha afirmat Vicent Mascarell qui ha afegit que seguint aquesta línia i com a resposta a les demandes dels turistes, naix ‘Tasta Gandia’ per posar en valor «la gastronomia pròpia, ja que Gandia i el territori que l’envolta, va més enllà de la Fideuà. Volem millorar per poder competir i augmentar la nostra oferta. L’objectiu és seduir als nostres visitants incorporant l’excel·lència a l’oferta gastronòmica al temps que posem en valor els productes de proximitat donant un merescut reconeixement al sector productiu».

Per la seua banda, Manuel Alonso ha explicat que «adquirim un compromís i una responsabilitat que ha estat possible gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament».
Sobre Tasta Gandia, Alonso ha incidit que es tracta d’un projecte basat en l’excel·lència «de tots, per a tots i per a tots». «Estic ací per liderar aquest projecte i aportar el meu cor a la iniciativa per posar en valor el millor rebost del món: tenim el mar, l’horta i la muntanya. Ho tenim tot”.

El xef va incidir que es posaran en marxa una sèrie d’accions que a través de la divulgació i la formació permetran assentar la marca. «Tots ens formarem internament i externament per a poder millorar i aportar una carta de presentació al visitant perquè cada client es convertisca en un ambaixador”.

Finalment, Jose Manuel Navarro ha explicat que «per a nosaltres és un plaer incorporar-nos al projecte, un projecte que va en la línia de la feina que duem a terme durant els últims anys per professionalitzar el sector i fomentar l’orgull per la nostra ciutat i gastronomia».

Navarro ha explicat que actualment són 23 els establiments que ja s’han adherit a la iniciativa i que aquells que ho desitgen hauran de complir amb una sèrie de requisits.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Cullera té un nou mirador a la mar en el vessant del castell després de derrocar un restaurant en ruïnes abandonat

Cullera té un nou mirador des d'on observar la mar Mediterrània. Es tracta d'un nou…

La empresa alicantina MaxiTrofeo apunta al liderazgo nacional gracias a su apuesta por la innovación, la calidad y el servicio al cliente

En una nave industrial de Xixona, entre el aroma a turrón y el ritmo constante…

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Caixa Ontinyent ha celebrat aquest dijous la seua Assemblea General ordinària, amb l'assistència del 65%…

Otras noticias

Elda.
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Elda instala las señales informativas de la Zona de Bajas Emisiones en los accesos al casco antiguo

Por Toni Cuquerella
image 21
ComarcalLa Marina Baixa

La Vila Joiosa celebra el concurso de pebrereta en su 25 aniversario

Por Redacción ComarcalCV
Ferrocarril entre Moixent i l'Alcúdia de Crespins.
Comarcal

Llum verda del Govern per a la segona via entre Moixent i l’Alcúdia de Crespins per a reforçar Rodalia i el Corredor Mediterrani

Por Toni Cuquerella
José Pla, president de Caixa Ontinyent, durant la jornada al Congrés.
Comarcal

Caixa Ontinyent reivindica en el Congrés el seu model de banca local i compromesa socialment

Por Toni Cuquerella
ef2c99eb 1ba2 458b 87ee ba94dc98b23f
Comarcal

Bartolomé Nofuentes visita Renania para analizar la reconstrucción tras las inundaciones de 2021

Por Javier
Op Covafunk Valencia editada.00 00 55 14.Imagen fija002
Comarcal

Desarticulada en Quart de Poblet y Manises una red de falsificaciones con productos valorados en 6 millones de euros

Por Javier
Auditor
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?