ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva reobri en juny el gimnàs del poliesportiu les Pereres i les piscines municipals

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 26, 2021
422 vistas
5 Min lectura
Compartir en:

NULL

També es reprendran les classes d’aquagym i l’escola d’estiu municipal

L’Ajuntament de Xàtiva ha anunciat la reobertura d’alguns espais esportius a partir del proper mes de juny, entre els que es troben el gimnàs del poliesportiu Les Pereres i les diferents piscines municipals.

Pel que fa al gimnàs de Les Pereres, que roman tancat des del mes de març de 2020, es reprendrà el servei de sala de musculació i càrdio a partir del proper dimarts 1 de juny, de dilluns a divendres i en horari de 7 a 14 i de 15:30 a 21:30 hores. Serà necessari reservar cita prèvia per poder accedir, la qual es podrà sol·licitar a la pàgina web xativa.es/deportes, a l’apartat de reserves (és necessari donar-se d’alta com a un usuari), o bé a la recepció del poliesportiu Les Pereres. El preu serà de 15 euros al mes general i 13 euros per a jubilats i pensionistes.

D’altra banda, també es reobriran el proper mes de juny les piscines municipals. El dilluns 7 de juny es procedirà a l’obertura de les piscines del poliesportiu Les Pereres i de la Murta mentre que les piscines de les pedanies obriran les seues portes el dilluns 14 de juny. Pel que fa als preus, a les Pereres i la Murta l’abonament familiar (amb fills menors de 16 anys) serà de 65 euros, l’abonament de 9 a 16 anys i de jubilats i pensionistes de 20 euros i l’abonament general (de 17 a 64 anys) de 30 euros; mentre que a Torre de Lloris i Annauir l’abonament familiar tindrà un cost de 45 euros, el de 9 a 16 anys i de jubilats i pensionistes 15 euros, i el general tindrà un preu de 20 euros. Pel que fa a les entrades individuals, a les pedanies tindrà un cost de 2 euros mentre que a Les Pereres i la Murta serà de 2 euros de 9 a 16 anys i per a jubilats i pensionistes, i de 3 euros per a la resta. Els menuts de 0 a 8 anys estaran exempts.

L’aforament a les piscines serà limitat, aplicant totes les mesures de seguretat, i les altes i reserves es podran fer al web xativa.es/deportes, a la recepció del poliesportiu Les Pereres o a través del telèfon 96.228.30.00.

Aquagym i escola d’estiu

Altres activitats que es podran tornar a gaudir aquest estiu a Xàtiva seran les d’aquagym, que es desenvoluparan a la piscina Murta, i l’escola d’estiu municipal que albergaran el col·legi Gozalbes Vera i el poliesportiu Les Pereres.

Pel que fa a l’aquagym, es realitzaran classes dos dies a la setmana (dilluns i dimecres o dimarts i dijous) en dos torns: de 19:45 a 20:30h i de 20:45 a 21:30h. L’activitat començarà el 14 de juny i el preu serà de 5 euros en juny (4 euros per a jubilats i pensionistes) i de 10 euros en juliol (8 euros per a jubilats i pensionistes). Les persones interessades es podran apuntar a la recepció de Les Pereres i des del 7 de juny a la taquilla de la piscina Murta.

A més a més, s’està treballant també en l’Escola d’estiu municipal 2021, que estarà dirigida per a xiquets i xiquetes de 3 a 16 anys. Aquesta activitat se celebrarà del 28 de juny al 31 de juliol i es donarà més informació en els pròxims dies.

«Des de la regidoria d’esports estem molt satisfets de poder anunciar aquestes activitats, que són realitat gràcies al bon comportament de la ciutadania front a la Covid-19 en els darrers mesos», ha manifestat el regidor d’Esports Pedro Aldavero, qui ha indicat que «l’esport és salut i poder reprendre aquestes activitats suposa un gran benefici, tant físic com mental, per a la ciutadania de Xàtiva».

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el domingo 16 de agosto

La previsión meteorológica en Requena para el domingo 16 de agosto indica temperaturas que oscilarán…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el domingo 16 de agosto

La previsión meteorológica en Gandia para el domingo 16 de agosto indica temperaturas máximas de…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el domingo 16 de agosto

La previsión meteorológica en Peñíscola para el domingo 16 de agosto apunta a intervalos nubosos…

Otras noticias

cali y el dandee
CollaLa Costera

Cali y El Dandee encapçalen la gran nit musical del diumenge 16 d’agost a la Fira de Xàtiva

Por Adrián Lupiáñez
ontinyent
CulturarteLa Costera

Qui és qui als Moros i Cristians d’Ontinyent 2026: càrrecs i comparses protagonistes

Por Adrián Lupiáñez
Xativa2025 16 scaled 1
CollaLa Costera

La Fira de Xàtiva desplega aquest dissabte 15 d’agost la Nit Jove a La Murta, el Trofeu de Velocitat i teatre de carrer

Por Javier Ruiz
firabestiarxativa
CollaLa Costera

Tots els actes de la Fira de Xàtiva per a aquest divendres 14 d’agost: música, pólvora, gastronomia i tradició

Por Javier Ruiz
ontinyent
CulturarteLa Costera

Ontinyent presenta la programació dels Moros i Cristians 2026: tots els horaris i actes clau

Por Adrián Lupiáñez
xativa
CollaLa Costera

On aparcar en la fira de Xàtiva

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?