sábado, 21 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes – Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Baixa
    • Requena – Utiel
    • La Serranía
    • Valencia ciudad
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes – Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Baixa
    • Requena – Utiel
    • La Serranía
    • Valencia ciudad
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia presenta la campanya de prevenció contra el consum de drogues «Aquest estiu, toca»

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 21, 2021
37 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

La regidora de Salut i Polítiques Saludables, Liduvina Gil, acompanyada del president del Consell de Joves de Gandia, David Valiente, ha presentat la campanya de prevenció contra el consum de drogues “Aquest estiu et toca”.

Es tracta d’una iniciativa que, segons indiquen fonts municipals, té com a objectiu donar visibilitat i continuïtat a totes les conductes saludables que l’ajuntament de Gandia, a través de la pròpia Unitat de Prevenció Comunitària de Conductes Additives (UPPCAs), i en coordinació amb la UPPCA de la Comunitat Valenciana i el Consell de Joves de la ciutat, ha posat en marxa durant els mesos de pandèmia per a potenciar els factors de protecció i restar factors de risc en el desenvolupament de la joventut.

Gil ha explicat que durant la pandèmia, i especialment en el confinament, “van disminuir les borratxeres entre la joventut del 44% al 23% de mitjana (del 46,2% al 25,3% en homes i del 44% al 23% en dones), però la retirada de l’estat d’alarma posa en risc aquest avanç en els comportaments saludables, augmentat la probabilitat de consum de risc en temps d’oci”.

«Aquest context d’incertesa i dificultat per a l’adolescència, que s’ha vist privada de l’oci comunitari i la socialització entre iguals, a més d’afrontar l’estrès provocat per l’atipicitat de dos cursos acadèmics, la nostra joventut es troba amb la possibilitat de poder retrobar-se, amb el desig de recobrar aqueixa anhelada normalitat pre-pandèmia”, ha assegurat la responsable de Salut, qui ha anunciat que, a més, Gandia reforçarà la prevenció i disminució de danys en el consum de drogues amb la campanya “Amb la coca, no et ralles”, impulsada per la Fundació Controla Club, que es desenvoluparà els pròxims dissabtes 7 i 14 d’agost a la platja de Gandia amb activitats itinerants que recorreran el Passeig Marítim i les zones d’oci.

Per últim, Gil ha recordat que l’últim Estudi de prevalences de consum de drogues que duu a terme l’ONG Controla Club en espais d’oci situa aquesta tendència en el 3% de la joventut valenciana enquestada, motiu pel qual ha incidit en el missatge de la campanya “Aquest estiu et toca”. “Ara que podem eixir i gaudir, aquest estiu toca viure sense alcohol, sense drogues, amb responsabilitat”.

Finalment, Valiente ha assenyalat que el Consell dels Joves de Gandia s’ha volgut sumar a aquesta campanya protagonitzada per integrants del mateix Consell tant al vídeo com al cartell perquè “és un moment de reactivar la joventut i de gaudir respectant les mesures de COVID per a tindre un oci segur i saludable”. Així mateix, ha agraït al departament de Salut per continuar treballant amb la joventut de Gandia i donar suport als seus projectes.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Cullera té un nou mirador a la mar en el vessant del castell després de derrocar un restaurant en ruïnes abandonat

Cullera té un nou mirador des d'on observar la mar Mediterrània. Es tracta d'un nou…

La empresa alicantina MaxiTrofeo apunta al liderazgo nacional gracias a su apuesta por la innovación, la calidad y el servicio al cliente

En una nave industrial de Xixona, entre el aroma a turrón y el ritmo constante…

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Caixa Ontinyent ha celebrat aquest dijous la seua Assemblea General ordinària, amb l'assistència del 65%…

Otras noticias

Elda.
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Elda instala las señales informativas de la Zona de Bajas Emisiones en los accesos al casco antiguo

Por Toni Cuquerella
image 21
ComarcalLa Marina Baixa

La Vila Joiosa celebra el concurso de pebrereta en su 25 aniversario

Por Redacción ComarcalCV
Ferrocarril entre Moixent i l'Alcúdia de Crespins.
Comarcal

Llum verda del Govern per a la segona via entre Moixent i l’Alcúdia de Crespins per a reforçar Rodalia i el Corredor Mediterrani

Por Toni Cuquerella
José Pla, president de Caixa Ontinyent, durant la jornada al Congrés.
Comarcal

Caixa Ontinyent reivindica en el Congrés el seu model de banca local i compromesa socialment

Por Toni Cuquerella
ef2c99eb 1ba2 458b 87ee ba94dc98b23f
Comarcal

Bartolomé Nofuentes visita Renania para analizar la reconstrucción tras las inundaciones de 2021

Por Javier
Op Covafunk Valencia editada.00 00 55 14.Imagen fija002
Comarcal

Desarticulada en Quart de Poblet y Manises una red de falsificaciones con productos valorados en 6 millones de euros

Por Javier
Auditor
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?