ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia presenta la campanya de prevenció contra el consum de drogues «Aquest estiu, toca»

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 21, 2021
287 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La regidora de Salut i Polítiques Saludables, Liduvina Gil, acompanyada del president del Consell de Joves de Gandia, David Valiente, ha presentat la campanya de prevenció contra el consum de drogues “Aquest estiu et toca”.

Es tracta d’una iniciativa que, segons indiquen fonts municipals, té com a objectiu donar visibilitat i continuïtat a totes les conductes saludables que l’ajuntament de Gandia, a través de la pròpia Unitat de Prevenció Comunitària de Conductes Additives (UPPCAs), i en coordinació amb la UPPCA de la Comunitat Valenciana i el Consell de Joves de la ciutat, ha posat en marxa durant els mesos de pandèmia per a potenciar els factors de protecció i restar factors de risc en el desenvolupament de la joventut.

Gil ha explicat que durant la pandèmia, i especialment en el confinament, “van disminuir les borratxeres entre la joventut del 44% al 23% de mitjana (del 46,2% al 25,3% en homes i del 44% al 23% en dones), però la retirada de l’estat d’alarma posa en risc aquest avanç en els comportaments saludables, augmentat la probabilitat de consum de risc en temps d’oci”.

«Aquest context d’incertesa i dificultat per a l’adolescència, que s’ha vist privada de l’oci comunitari i la socialització entre iguals, a més d’afrontar l’estrès provocat per l’atipicitat de dos cursos acadèmics, la nostra joventut es troba amb la possibilitat de poder retrobar-se, amb el desig de recobrar aqueixa anhelada normalitat pre-pandèmia”, ha assegurat la responsable de Salut, qui ha anunciat que, a més, Gandia reforçarà la prevenció i disminució de danys en el consum de drogues amb la campanya “Amb la coca, no et ralles”, impulsada per la Fundació Controla Club, que es desenvoluparà els pròxims dissabtes 7 i 14 d’agost a la platja de Gandia amb activitats itinerants que recorreran el Passeig Marítim i les zones d’oci.

Per últim, Gil ha recordat que l’últim Estudi de prevalences de consum de drogues que duu a terme l’ONG Controla Club en espais d’oci situa aquesta tendència en el 3% de la joventut valenciana enquestada, motiu pel qual ha incidit en el missatge de la campanya “Aquest estiu et toca”. “Ara que podem eixir i gaudir, aquest estiu toca viure sense alcohol, sense drogues, amb responsabilitat”.

Finalment, Valiente ha assenyalat que el Consell dels Joves de Gandia s’ha volgut sumar a aquesta campanya protagonitzada per integrants del mateix Consell tant al vídeo com al cartell perquè “és un moment de reactivar la joventut i de gaudir respectant les mesures de COVID per a tindre un oci segur i saludable”. Així mateix, ha agraït al departament de Salut per continuar treballant amb la joventut de Gandia i donar suport als seus projectes.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Alpuente ya luce el distintivo de uno de los Pueblos Más Bonitos de España

Alpuente vivió el sábado una jornada señalada con su proclamación oficial como uno de los…

Cheste proclama a Mª Amparo Nadal Gresa como Reina de la Vendimia 2026

Cheste ha designado a Mª Amparo Nadal Gresa como su próxima Reina de la Vendimia.…

Dos morts en caure un vehicle al riu Clariano a Ontinyent

Dues persones han mort aquest diumenge a conseqüència d’un accident de trànsit al terme municipal…

Otras noticias

Ple municipal de Gandia.
ComarcalLa Safor

Gandia exigeix a la Generalitat el pagament de 10 milions d’euros: «Són el nostre principal morós»

Por Toni Cuquerella
2 4
ComarcalL' Horta Sud

Torrent aprueba licitación para reformar el CEIP Juan XXIII con más de 3,1 millones

Por Pau Gómez
Carretera CV-370.
ComarcalEl Camp de TúriaL' Horta Sud

Adiós a los atascos entre Manises y Riba-roja: la CV-370 ya permite circular por su tronco principal

Por Toni Cuquerella
Imatge de la muralla del castell de Cullera.
ComarcalLa Ribera Baixa

La Unió Europea injecta fons per a la restauració d’emergència de la muralla del Castell de Cullera després de la DANA

Por Toni Cuquerella
Aula de un centro educativo valenciano.
ComarcalComunitat Valenciana

Empleo público para docentes 2026 en la Comunitat Valenciana: estas son las 2.067 plazas ofertadas por la Conselleria de Educación

Por Toni Cuquerella
VisitasecretariaEstadoComercioDelegadaGobiernoCVAlcaldePaiportaPresidenteConfecomerc 1
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta analiza el impacto de la DANA en el comercio local en reunión con Confecomerç

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?