ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia sol·licita mig milió d’euros del Pla Conviure de la Generalitat per al projecte d’adequació de l’entorn de l’Ajuntament

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 29, 2021
237 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El vicealcalde, Josep Alandete; i el coportaveu del Govern Local, Miguel Ángel Picornell; han informat dels principals assumptes tractats a la darrera reunió de la Junta de Govern Local celebrada dilluns passat.

Segons informen fonts municipals, en primer lloc, s’hi va acordar la sol·licitud d’una subvenció de 500.000 € a la Vicepresidència Segona i Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica per a la rehabilitació d’edificis i l’adequació de l’entorn construït en municipis, mitjançant el Pla Conviure. Es tracta d’una inversió d’1,2 milions d’euros per a la millora de l’entorn de l’edifici consistorial. “Un projecte que ha passat també el seu període de participació ciutadana, a través de la Junta de Districte del Centre Històric i enquestes a veïnat i comerciants beneficiats”, ha assegurat Alandete.

També, han informat que s’ha sol·licitat a la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, per al finançament d’actuacions en matèria de promoció, en l’àmbit local, dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), en el marc de l’Agenda 2030.

La Junta de Govern Local també va demanar una subvenció a la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per a la redacció del Pla d’Actuació Municipal front al risc d’incendis forestals.

«I s’hi va donar compte del conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Gandia i l’Autoritat Portuària de València, que té per objecte l’execució d’un projecte d’urbanització en l’entorn de l’església de Sant Nicolau de Bari. Es tracta de la concessió de l’oportuna autorització per a poder plantar quatre arbres en la zona”, ha explicat Picornell. Per la seua banda, Alandete ha recordat que està en marxa el procés de declaració del temple Bé d’Interés Cultural i ja s’han enviat a la conselleria els preceptius informes elaborats per la Fundación DoCoMoMo, la Real Acadèmia Sant Carles de València i la Universitat Politècnica.

D’altra banda, Picornell ha informat de l’aprovació de l’expedient de contractació relatiu al contracte mixt de subministrament i de serveis consistent en la implantació d’una plataforma d’administració electrònica per a l’Ajuntament de Gandia.

I d’una resolució de l’IVAJ de concessió d’una ajuda per 13.218,00 € per a desenvolupar programes de joventut durant l’any 2021.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

¿Por qué El Toro tiene la falla más ‘alta’ que se planta en la Comunitat Valenciana?

Mientras la mayoría de los monumentos falleros se preparan para tomar las calles de ciudades…

Calendario escolar y Fallas: estos son los días y los municipios donde no habrá clases durante las fiestas

La celebración de las Fallas de 2026 ha transformado profundamente el mapa escolar de la…

Comercial Jucarsa: soluciones profesionales en herramientas y suministros industriales

En el ámbito industrial y profesional, contar con herramientas y suministros de calidad no es…

Otras noticias

Obres del futur centre de dia de Xàtiva.
ComarcalLa Costera

L’Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat apuenten l’obertura del nou centre de dia per a finals de 2026

Por Toni Cuquerella
Cristian Verdú (Compromís) i Juanra Espí (PSPV) en la firma del pacte de govern en 2023.
ComarcalLa Vall d'Albaida

L’alcalde d’Aielo de Malferit, Juanra Espí (PSPV) cedeix la vara de comandament a Cristian Verdú (Compromís) complint el pacte de govern

Por Toni Cuquerella
5afbecec1cac4d7aa33a00d736563d70
ComarcalL' Horta Sud

Instalan dos grandes plataformas metálicas que dan forma a la nueva pasarela de Paiporta

Por Pau Gómez
El presumpte segrestador fuig de la casa de la víctima.
Comarcal

Un gos frustra un segrest a Polinyà de Xúquer: la mossegada que va delatar el criminal mesos després

Por Toni Cuquerella
Regidors del PSPV i Som Ibi després de signar el Pacte del Molí en 2023.
ComarcalL'Alcoià

L’alcalde socialista d’Ibi trenca el pacte amb Som i s’enfronta a una oposició amb el doble de regidors que el govern

Por Toni Cuquerella
Concejales del gobierno de Crevillent de PP y Vox que acaba de romperse.
Baix VinalopóComarcal

El Gobierno de PP y Vox Crevillent salta por los aires: la retirada de competencias a una concejala de extrema dercha rompe el pacto

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?